Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjør det vel ikke? Du slipper jo å bry deg om fiendens airsupport med cold blooded, som er akkurat det man vil hvis man er sniper..

 

Hvis en sniper er så dum at han setter seg et sted han er tilgjengelig for air support, fortjener han å bli skutt.

 

...Og hvis en AC130 eller CG er så dårlig at han ikke ser en fiende selv med Cold Blooded, fortjener han heller ikke kills.

Men det er jo nettopp dét som er det fine med å være litt aktiv sniper, at man ofte står midt under åpen himmel og leiter etter fienden. Så om du sniper på f.eks wasteland da, så sitter du KUN i de 2 husene regner jeg med? eller? (bare eksempel på brett det er mange som sniper).

 

Hvis du får plassert deg på litt unormale steder som sniper, så er du garantert flere kills enn om du stiller deg på deg opplagte stedene som inne i husene ved vinduer, døråpninger osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det er jo nettopp dét som er det fine med å være litt aktiv sniper, at man ofte står midt under åpen himmel og leiter etter fienden. Så om du sniper på f.eks wasteland da, så sitter du KUN i de 2 husene regner jeg med? eller? (bare eksempel på brett det er mange som sniper).

 

Jeg bruker ikke sniper på Wastelands. Jeg bruker sniper på Sub Base, hvor jeg står så godt gjemt at kun litt av hodet mitt er synlig, og jeg får ofte både 10, 20 og 30 kills. På Karachi står jeg i et mørkt hjørne ved B, og det er derfra jeg har min nåværende lengste killstreak. På Skidrow kan jeg stå både med A og med B, og der får jeg også kill på kill på kill, uten at jeg er tilgjengelig for eventuelle air supports :)

 

 

..Og hvis du står under åpen himmel i Wastelands, vil nok air supporten få øye på deg uansett ;)

Lenke til kommentar

men det er din spille stil, coold bloodet tipset var ment fra meg og rettet fra min spillestil som da er mer agressiv i forhold til hva en egentlig burde være med sniper. Og da er jeg ofte under åpen himmel og det er leit om en pawelow skal drepe meg når jeg mangler 1 kill igjen til et eller annet fint...

:)

Lenke til kommentar
Må være ufattelig kjedelig å bare sitte i et hjørne hele matchen. Aggressiv sniping > *

 

..Ikke når det hjørnet vrimler av fiender som ikke kan se deg ;)

spiller du bare hardcore da eller? Killcams pleier jo å være ganske avslørende på campere, og en camper i et hjørne som lurer meg en gang klarer det ikke neste runde ;)

Lenke til kommentar
Må være ufattelig kjedelig å bare sitte i et hjørne hele matchen. Aggressiv sniping > *

 

..Ikke når det hjørnet vrimler av fiender som ikke kan se deg ;)

spiller du bare hardcore da eller? Killcams pleier jo å være ganske avslørende på campere, og en camper i et hjørne som lurer meg en gang klarer det ikke neste runde ;)

 

Indeed. Så med mindre man spiller mot IDIOOOOOOOOOOOOTER.. :p

Lenke til kommentar

Hvilken av sniperne i spillet er best? Jeg begynner på min andre prestige nå å tenkte at jeg kansje skulle prøve litt sniping, jeg har faktisk aldri brukt en sniper i spillet før nå. Har dere noen tips til perks og utstyr hvis jeg skal bruke mye sniper?

Lenke til kommentar
^ De fleste her inne sverger til Intervention, noe jeg også spiller med. Men det er veldig individuelt, kommer ann på spillestil!

 

EDIT: Sjekk ut snipertråden, der får du alt av råd!

 

jepp jeg er en av dem :)

Av perks vil _jeg_ anbefale:

sleigth of hand PRO <- for raskere scoping

Stopping power <- siden du ikke har brukt sniper før, kan byttes ut senere med noe mer passende

Steady aim PRO <- for lengere breath holding

Personlig liker jeg Ninja pro for da er jeg usynlig på HB og silent fotsteps ;)

 

edit: Vycan, noen liker den bare bedre:P Pluss at jeg syns det går fortere å scope med den ;)

Endret av dTd
Lenke til kommentar
Ser ikke hvordan intervention faktisk er bedre enn barrett på noen måte. Er akkurat samme dmg, jeg har ikke merket noen forskjell på treffsikkerheten, og barret kan skyte dobbelt så fort.

Treffsikkerhet/Accuracy er MYE bedre på Intervention faktisk, in my opinion. MEN barret er jo grei hvis det kommer mange etter hverandre fordi da tar det ikke så lang tid å "lade" for hvert skudd. :)

Lenke til kommentar
Treffsikkerhet/Accuracy er MYE bedre på Intervention faktisk, in my opinion. MEN barret er jo grei hvis det kommer mange etter hverandre fordi da tar det ikke så lang tid å "lade" for hvert skudd. :)

 

Merkelig, jeg har aldri opplevd at kulen ikke treffer der jeg sikter. Med scope, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...