branick Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Gjør det vel ikke? Du slipper jo å bry deg om fiendens airsupport med cold blooded, som er akkurat det man vil hvis man er sniper.. Hvis en sniper er så dum at han setter seg et sted han er tilgjengelig for air support, fortjener han å bli skutt. ...Og hvis en AC130 eller CG er så dårlig at han ikke ser en fiende selv med Cold Blooded, fortjener han heller ikke kills. Men det er jo nettopp dét som er det fine med å være litt aktiv sniper, at man ofte står midt under åpen himmel og leiter etter fienden. Så om du sniper på f.eks wasteland da, så sitter du KUN i de 2 husene regner jeg med? eller? (bare eksempel på brett det er mange som sniper). Hvis du får plassert deg på litt unormale steder som sniper, så er du garantert flere kills enn om du stiller deg på deg opplagte stedene som inne i husene ved vinduer, døråpninger osv. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Men det er jo nettopp dét som er det fine med å være litt aktiv sniper, at man ofte står midt under åpen himmel og leiter etter fienden. Så om du sniper på f.eks wasteland da, så sitter du KUN i de 2 husene regner jeg med? eller? (bare eksempel på brett det er mange som sniper). Jeg bruker ikke sniper på Wastelands. Jeg bruker sniper på Sub Base, hvor jeg står så godt gjemt at kun litt av hodet mitt er synlig, og jeg får ofte både 10, 20 og 30 kills. På Karachi står jeg i et mørkt hjørne ved B, og det er derfra jeg har min nåværende lengste killstreak. På Skidrow kan jeg stå både med A og med B, og der får jeg også kill på kill på kill, uten at jeg er tilgjengelig for eventuelle air supports ..Og hvis du står under åpen himmel i Wastelands, vil nok air supporten få øye på deg uansett Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 men det er din spille stil, coold bloodet tipset var ment fra meg og rettet fra min spillestil som da er mer agressiv i forhold til hva en egentlig burde være med sniper. Og da er jeg ofte under åpen himmel og det er leit om en pawelow skal drepe meg når jeg mangler 1 kill igjen til et eller annet fint... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Må være ufattelig kjedelig å bare sitte i et hjørne hele matchen. Aggressiv sniping > * Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Må være ufattelig kjedelig å bare sitte i et hjørne hele matchen. Aggressiv sniping > * ..Ikke når det hjørnet vrimler av fiender som ikke kan se deg Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Må være ufattelig kjedelig å bare sitte i et hjørne hele matchen. Aggressiv sniping > * ..Ikke når det hjørnet vrimler av fiender som ikke kan se deg spiller du bare hardcore da eller? Killcams pleier jo å være ganske avslørende på campere, og en camper i et hjørne som lurer meg en gang klarer det ikke neste runde Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvis en sniper er så dum at han setter seg et sted han er tilgjengelig for air support, fortjener han å bli skutt. Haaahah------aaaaaaaaaaaaaahha. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Må være ufattelig kjedelig å bare sitte i et hjørne hele matchen. Aggressiv sniping > * ..Ikke når det hjørnet vrimler av fiender som ikke kan se deg spiller du bare hardcore da eller? Killcams pleier jo å være ganske avslørende på campere, og en camper i et hjørne som lurer meg en gang klarer det ikke neste runde Indeed. Så med mindre man spiller mot IDIOOOOOOOOOOOOTER.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Eller folk som ikkje "orke" å sjå killcam :=) Skip kill cam er så lovande og trykke på på når den kjem. Uansett om man ser ikkje på kill cam skal det ikkje mye til og tenke seg om hvor han fyren var hen. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Da står det nok en splitter ny 42" tommers plasma tv og venter på meg etter skolen, den skal jeg ikke ha noe kontroll igjennom seg Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du kjøper da ikke plasma tv, gå for led. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Spilte COD på 42" plasma tv'n på hytta, gjorde susen det! Var klarere en på 42" LED tv'n hjemme. Men nå har jeg ikke peiling på tv, hehe. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Hvilken av sniperne i spillet er best? Jeg begynner på min andre prestige nå å tenkte at jeg kansje skulle prøve litt sniping, jeg har faktisk aldri brukt en sniper i spillet før nå. Har dere noen tips til perks og utstyr hvis jeg skal bruke mye sniper? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) ^ De fleste her inne sverger til Intervention, noe jeg også spiller med. Men det er veldig individuelt, kommer ann på spillestil! EDIT: Sjekk ut snipertråden, der får du alt av råd! Endret 26. januar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ser ikke hvordan intervention faktisk er bedre enn barrett på noen måte. Er akkurat samme dmg, jeg har ikke merket noen forskjell på treffsikkerheten, og barret kan skyte dobbelt så fort. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) ^ De fleste her inne sverger til Intervention, noe jeg også spiller med. Men det er veldig individuelt, kommer ann på spillestil! EDIT: Sjekk ut snipertråden, der får du alt av råd! jepp jeg er en av dem Av perks vil _jeg_ anbefale: sleigth of hand PRO <- for raskere scoping Stopping power <- siden du ikke har brukt sniper før, kan byttes ut senere med noe mer passende Steady aim PRO <- for lengere breath holding Personlig liker jeg Ninja pro for da er jeg usynlig på HB og silent fotsteps edit: Vycan, noen liker den bare bedre:P Pluss at jeg syns det går fortere å scope med den Endret 26. januar 2010 av dTd Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ser ikke hvordan intervention faktisk er bedre enn barrett på noen måte. Er akkurat samme dmg, jeg har ikke merket noen forskjell på treffsikkerheten, og barret kan skyte dobbelt så fort. Treffsikkerhet/Accuracy er MYE bedre på Intervention faktisk, in my opinion. MEN barret er jo grei hvis det kommer mange etter hverandre fordi da tar det ikke så lang tid å "lade" for hvert skudd. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 M21 EBR > Barret Intervention er best, men ubrukelig på Hardcore. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Treffsikkerhet/Accuracy er MYE bedre på Intervention faktisk, in my opinion. MEN barret er jo grei hvis det kommer mange etter hverandre fordi da tar det ikke så lang tid å "lade" for hvert skudd. Merkelig, jeg har aldri opplevd at kulen ikke treffer der jeg sikter. Med scope, selvfølgelig. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Du kjøper da ikke plasma tv, gå for led. for jeg gidder og bruke 6000kr ekstra bare for LED??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå