Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8723

er det steam maintance nå? Har prøvd å søke litt rundt.

Den vill ikke starte opp, sier at det er noe galt med nettet mitt. Gikk jo fint igår..:s

 

edit: stuck på steam update

Endret av Slettet+8723
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke oppsett funker best for noobtube? Hakke spilt så mye med GL.....

 

+ En rifle med høy damage. Gjerne SCAR eller FAL.

+ Danger Close (Gjør slik at eksplosivene dine tar mer skade + Danger Close Pro gir airsupporten din mer damage)

+ One Man Army (Da kan du skifte class midt i spillet, og du skifter bare til det kit'et du allerede har, og vips! Du har full ammo!)

+ Ninja eller Steady Aim funker greit, men den tredje perken kan egentlig være hva som helst.

Lenke til kommentar
Hvilke oppsett funker best for noobtube? Hakke spilt så mye med GL.....

 

+ En rifle med høy damage. Gjerne SCAR eller FAL.

+ Danger Close (Gjør slik at eksplosivene dine tar mer skade + Danger Close Pro gir airsupporten din mer damage)

+ One Man Army (Da kan du skifte class midt i spillet, og du skifter bare til det kit'et du allerede har, og vips! Du har full ammo!)

+ Ninja eller Steady Aim funker greit, men den tredje perken kan egentlig være hva som helst.

 

Kan jo legge til Scavanger i stedet for. Ekstra ammo og du bare fyller i det uendelige....

Lenke til kommentar
Har spelt med Intervention i non-prestige no. Tenkte eg skulle spele med Barrett i 1. prestige no da.. Men kva skal eg ha på perk 1? Slight of hand Pro, Scavenger?

Det avhenger av din spillestil.

Hvis du er aggressiv og mye frempå, brukt slight of hand. Hvis du camper mere, bruk scavenger.

Lenke til kommentar
Har spelt med Intervention i non-prestige no. Tenkte eg skulle spele med Barrett i 1. prestige no da.. Men kva skal eg ha på perk 1? Slight of hand Pro, Scavenger?

Det avhenger av din spillestil.

Hvis du er aggressiv og mye frempå, brukt slight of hand. Hvis du camper mere, bruk scavenger.

That's the problem. Er ein som gjer begge deler :p Får vel lage 2 klassar da..

Lenke til kommentar

Personlig så hadde jeg gått for sleight of hand PRO... Jeg klarer nesten ikke lenger å spille som sniper uten :p

Men nå har jeg ganske agressiv spillestil til å være en sniper... Og et tips til er om du har brukt sniper mye så hadde jeg byttet fra stopping power til cold blooded for eks. Ihvertfall med intervention dreper du fortsatt med 1 skudd uten silencer om du treffer hodet/brystet noe som burde sitte inne om du har spilt mye med sniper ;)

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Ja, bruk Sleight of Hand, det gjør at du scoper mye raskere.

 

Min spillestil krever at jeg camper. Jeg er ingen god offensiv spiller, og jeg sanker mye mer kills med å spille defensivt. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal sutre sånn fordi jeg spiller med den metoden som passer meg best.

 

[...]hadde jeg byttet fra stopping power til cold blooded for eks. Ihvertfall med intervention dreper du fortsatt med 1 skudd uten silencer[...]

 

Hvis du har Cold Blooded, men ikke silencer, forsvinner litt av greia med å være 'usynlig', ettersom du popper opp på radaren uansett.

Lenke til kommentar
Ja, bruk Sleight of Hand, det gjør at du scoper mye raskere.

 

Min spillestil krever at jeg camper. Jeg er ingen god offensiv spiller, og jeg sanker mye mer kills med å spille defensivt. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal sutre sånn fordi jeg spiller med den metoden som passer meg best.

 

[...]hadde jeg byttet fra stopping power til cold blooded for eks. Ihvertfall med intervention dreper du fortsatt med 1 skudd uten silencer[...]

 

Hvis du har Cold Blooded, men ikke silencer, forsvinner litt av greia med å være 'usynlig', ettersom du popper opp på radaren uansett.

Gjør det vel ikke? Du slipper jo å bry deg om fiendens airsupport med cold blooded, som er akkurat det man vil hvis man er sniper..

Lenke til kommentar
Gjør det vel ikke? Du slipper jo å bry deg om fiendens airsupport med cold blooded, som er akkurat det man vil hvis man er sniper..

 

Hvis en sniper er så dum at han setter seg et sted han er tilgjengelig for air support, fortjener han å bli skutt.

 

...Og hvis en AC130 eller CG er så dårlig at han ikke ser en fiende selv med Cold Blooded, fortjener han heller ikke kills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...