Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg forguder grenade launcher. Makan til mean lean killing machine skal du lete lenge etter.

Og tenk deg når det ene laget har to stykker som faktisk kan bruke de på samme lag? ;) We should team up mr..

 

Hehe, prøv med one man army :]

Er i det stadiet av spillet hvor jeg er litt lei, og bare gir faen i hva alle andre syns og spammer noobtube hele tiden : L

Lenke til kommentar
Jeg forguder grenade launcher. Makan til mean lean killing machine skal du lete lenge etter.

Og tenk deg når det ene laget har to stykker som faktisk kan bruke de på samme lag? ;) We should team up mr..

 

Hehe, prøv med one man army :]

Er i det stadiet av spillet hvor jeg er litt lei, og bare gir faen i hva alle andre syns og spammer noobtube hele tiden : L

Det er det jeg holder på med på noen baner også... Vi burde prøve å spille sammen en gang om vi blir et par tre stykker som har en slik klasse og se hvor mye skade vi kan påføre det andre laget :p

Lenke til kommentar
Jeg forguder grenade launcher. Makan til mean lean killing machine skal du lete lenge etter.

Og tenk deg når det ene laget har to stykker som faktisk kan bruke de på samme lag? ;) We should team up mr..

 

Hehe, prøv med one man army :]

Er i det stadiet av spillet hvor jeg er litt lei, og bare gir faen i hva alle andre syns og spammer noobtube hele tiden : L

Det er det jeg holder på med på noen baner også... Vi burde prøve å spille sammen en gang om vi blir et par tre stykker som har en slik klasse og se hvor mye skade vi kan påføre det andre laget :p

Driver med det samme :p Danger Close Pro òg da!:D

Lenke til kommentar
Jeg forguder grenade launcher. Makan til mean lean killing machine skal du lete lenge etter.
Og tenk deg når det ene laget har to stykker som faktisk kan bruke de på samme lag? ;) We should team up mr..

Hehe, prøv med one man army :]

Er i det stadiet av spillet hvor jeg er litt lei, og bare gir faen i hva alle andre syns og spammer noobtube hele tiden : L

Det er det jeg holder på med på noen baner også... Vi burde prøve å spille sammen en gang om vi blir et par tre stykker som har en slik klasse og se hvor mye skade vi kan påføre det andre laget :p

Driver med det samme :p Danger Close Pro òg da!:D

Yup, One Man Army + Danger Close Pro + Tube is my kit :D

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Jeg forguder grenade launcher. Makan til mean lean killing machine skal du lete lenge etter.
Og tenk deg når det ene laget har to stykker som faktisk kan bruke de på samme lag? ;) We should team up mr..

Hehe, prøv med one man army :]

Er i det stadiet av spillet hvor jeg er litt lei, og bare gir faen i hva alle andre syns og spammer noobtube hele tiden : L

Det er det jeg holder på med på noen baner også... Vi burde prøve å spille sammen en gang om vi blir et par tre stykker som har en slik klasse og se hvor mye skade vi kan påføre det andre laget :p

Driver med det samme :p Danger Close Pro òg da!:D

Yup, One Man Army + Danger Close Pro + Tube is my kit :D

 

Ved hjelp av morter taktikken kan to mann på denne måten holde konstant trykk på bombsite eller eit av domination punkta.

Lenke til kommentar

Man treng ikkje to mann for og holde konstant trykk, holder meir en nokk med 1 mann + (Claymore). Skal si at det er litt kjekt å bruke det. Men det er kanskje grunnen til eg spele nesten minimalt domination pga utnytting av denne pakken.

 

Glad at pakken ikkje er så mye brukt på Sabotage eller Demolition, sjølv om den er desverre like bra der. Kva class bruke dere som anti GL tactic? Eg synest "runner" fungere ganske bra så lenge det er eit map det er mulig å "lure" seg inn close eller er sniper ganske bra anti GL våpen.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar
Tenkte no på konstant trykk som i at det faller ein granat på stedet omtrent anna kvart sekund, utan ei pause på 3-4 sekund som det tar å reloade med one-man-army.

Om man er 3 stykker kan man bombardere alle 3 bombeplassene med 4 sekunders mellomrom (domination). Da snakker du et motstanderlag som kommer til å klikke i vinkel :p

Lenke til kommentar

Har faktisk våre ute får da på Highrise på Sabotage. Andre teamet var alle på lag med GL, sjølv om dei alle brukte GL gjekk det faktisk bra, men då var sniper en veldig god venn :=)

 

Folk klaga ekstremt på chaten under kampen, er fårstålig, tru eg var den einaste speleren på laget som spelte ut dei 20 min og vant kampen i Sudden death :=)

Lenke til kommentar

Enig med WheelMan på den, var det litt greit og ta ferdig pearks (one man army og danger close) sån dei var "ferdig"

 

Må si det er faktisk vanskelig å få bedre stats med GL en med UMP45 (runner pearks). Men igjen er det lettare og "drite" seg ut med UMP45 en GL, faktisk vanskelig å ha dårlig K/D ratio med GL uansett bane.

Lenke til kommentar
Dere som bruker grenade launcher, synst dere virkelig det er tilfredsstillende å bruke det våpenet?

 

Klart det. En og en kill er jo ikke noe særlig, men å plassere en fint oppmålt granat gjennom et vindu (bunkeren på Afghan, huset på Estate, etc. ) eller over halve brettet og få en saftig multikill er det lite som slår.

Får litt godfølelse om de skuddene går inn ja. Etter en del skudd på de forksjellige banene vet du hvor du skal sikte for at granatene havner midt i fiendens territorium også, så det har blitt en del multikill allerede :p Den beste fikk jeg allikevel på estate domination. Startet oppe ved huset på plass "A", løp ut mot midten og la meg ned, fyrte av en granatkule nedover mot "C" og fikk 5 kills på flekken :p Da var det mye banning :innocent:

 

Og for å være ærlig så er det så UTROLIG få matcher som fungerer knirkefritt nå om dagen, så jeg syns det er direkte morsomt å løpe rundt med GL, one man army & danger close.. Gir meg litt smil igjen når granatene får noen morsomme kills, til forveksling fra all frustrasjonen i host problemer, lag, aimbots&wallhacks og alle de forferdelige hackede serverne med rust jeg blir kasta inn på. I går ble jeg kastet inn på RUST TDM når jeg valgte ground war.Det var to på motstanderlaget som hadde over 12000 kills hver! Alle mine kills endte med null XP poeng, for de fikk de to tullingene hver gang jeg drepte noen. De hadde også en nuke på vei inn, og nedtellinga på den var på litt over 3 dager igjen :S Er det rart man prøver å finne litt glede ved spillet på andre måter da sier jeg bare...

 

-Øivind-

Lenke til kommentar
Etter en del skudd på de forksjellige banene vet du hvor du skal sikte for at granatene havner midt i fiendens territorium også, så det har blitt en del multikill allerede :p

 

-Øivind-

 

Knerta hele motstanderlaget på 6 når vi spilte Terminal og jeg sendte en armert granat mot C. Aldri ledd så godt over CoD i hele mitt liv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...