Meh. Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Nå har jeg endelig fått bestilt meg MW2 jeg også Endret 25. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bare jeg som får "Client command overflow" når jeg prøver å endre på lyd in-game? Nope. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har falt helt for ACR med silencer, Scavenger Pro, Cold Blooded Pro og Steady Aim Pro nå, endelig fant jeg ett automatvåpen som jeg likte veldig godt etter at jeg ble ferdig med de fleste achievements med SCAR Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Bare jeg som får "Client command overflow" når jeg prøver å endre på lyd in-game? Nope. jeg får det og. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har falt helt for ACR med silencer, Scavenger Pro, Cold Blooded Pro og Steady Aim Pro nå, endelig fant jeg ett automatvåpen som jeg likte veldig godt etter at jeg ble ferdig med de fleste achievements med SCAR Forferdelig. 20 damage eller noe? Du skal nesten tømme magasinet på en person. Om du ikke er god til å sikte for hue da. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har ikke fått spilt MW2 på flere dager nå, grunnet at 42" TVen står nede og Xboxen. Så gleder meg til å få spilt litt igjen Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har falt helt for ACR med silencer, Scavenger Pro, Cold Blooded Pro og Steady Aim Pro nå, endelig fant jeg ett automatvåpen som jeg likte veldig godt etter at jeg ble ferdig med de fleste achievements med SCAR Forferdelig. 20 damage eller noe? Du skal nesten tømme magasinet på en person. Om du ikke er god til å sikte for hue da. Ja er rundt 20 dmg ja, og det er ikke mye å skryte av mot en som kommer med stoppingpower med scar for eks... Om du skal ha et våpen med silencer ville jeg gått for UMP eller Tar-21 siden de tar mye dmg... Personlig har jeg UMP på litt større baner, og tar på noe mindre, da tar har høyere rate of fire... Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 ACR har 30-20 damage, kommer ann på range også. Jeg liker den også godt, den har også høy fire-rate og lav recoil. Jeg bruker den som regel med stopping power og ikke cold blooded riktignok. http://forums.modernwarfare247.com/index.p...ay-information/ http://forums.modernwarfare247.com/index.p...t-in-the-world/ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Hvis du liker ACR kommer du til å ELSKE AUG. Jeg brukte ACR i mange lange (i både ingen og nå i 1. prestige), men begge gangene når jeg gikk over til AUG har det blitt helt halleluja. Trenger få skudd, og vinner dermed mange fler dueller, og har i tillegg ekstremt mye større magasin. Trenger ikke stopping power heller, så da kan man kjøre hardline (som meg) eller cold-blooded. Fikk fire nukes i forrige uke etter å ha bytta til AUG, da hadde det gått en måned siden den forrige ettersom jeg brukte ACR... Endret 25. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg forguder grenade launcher. Makan til mean lean killing machine skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Grenade launcher må være det styggeste som er i cod spilla, særlig sammen med danger close. Kan jo bare løpe rundt å skyte random å fortsatt få kills. Det værste er å bli drept av en med GL når man har en høy killstreak og han bare kommer å skyter uten i det hele tatt å prøve å sikte. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det værste er å bli drept av en med GL når man har en høy killstreak og han bare kommer å skyter uten i det hele tatt å prøve å sikte. ^this. fact. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det som er morro med grenade launcher er jo å treffe folk uten at granaten eksploderer. Headshot uten eksplosjon f.eks er jo episk. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 GL bør bli fikset. Treng ikkje fjern GL fra spelet men vertfall gjere den vanskeligare å bruke ta vekk ammo pick up for GL sån at scavanger og one man army vert ubrukelig med GL Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det som er morro med grenade launcher er jo å treffe folk uten at granaten eksploderer. Headshot uten eksplosjon f.eks er jo episk. Er nok ikke så deilig det ;o Det som irriterer meg, og har skjedd mange ganger er når jeg bruker Cold Blooded og det er en predator i lufta. Og jeg løper. Plutselig løper en U-Cold blooded teammate samme veien, og jeg blir drept. Uff Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Personlig har jeg bare måttet lære meg å leve med å bli truffet av predators. Har jeg ikke cold blooded, er det nesten 100% sikkert at jeg blir truffet (ser på killcams at alle predators starter rett over meg, så er jo ikke så rart). Har jeg cold blooded blir det som hos deg til at en nisse følger etter, og da dør man også. Predator er sikker død for min del, og er så sikker på å bli truffet av alle at jeg ikke ofrer det en tanke. Endret 25. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Predators viser jo på minimappen ganske lenge før den treffer bakken. Har som regel tid til å finne et hus å gjemme seg i. Er riktignok ikke alle baner det går så bra, men funker på mange. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Morsomt å stjele package til fienden og ende opp med å få Chopper Gunner og 17 kills på rad Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Morsomt å stjele package til fienden og ende opp med å få Chopper Gunner og 17 kills på rad Så sant, så sant. Jeg fant en rød care package her en dag (på Wastland). Gikk bort til den og så at det var en CG. Jeg la meg ned å begynte å stjele den. Da jeg var ferdig forsvant boksen, og da ser jeg rett foran meg en fiende som ligger på magen (slik som jeg gjør) :!: Da tok jeg en rask knife kill, og brukte så Chopper Gunneren. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Så sant, så sant. Jeg fant en rød care package her en dag (på Wastland). Gikk bort til den og så at det var en CG. Jeg la meg ned å begynte å stjele den. Da jeg var ferdig forsvant boksen, og da ser jeg rett foran meg en fiende som ligger på magen (slik som jeg gjør) :!: Da tok jeg en rask knife kill, og brukte så Chopper Gunneren. PWNT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå