Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har falt helt for ACR med silencer, Scavenger Pro, Cold Blooded Pro og Steady Aim Pro nå, endelig fant jeg ett automatvåpen som jeg likte veldig godt etter at jeg ble ferdig med de fleste achievements med SCAR :)

 

Forferdelig. 20 damage eller noe? Du skal nesten tømme magasinet på en person. Om du ikke er god til å sikte for hue da.

Lenke til kommentar
Har falt helt for ACR med silencer, Scavenger Pro, Cold Blooded Pro og Steady Aim Pro nå, endelig fant jeg ett automatvåpen som jeg likte veldig godt etter at jeg ble ferdig med de fleste achievements med SCAR :)

 

Forferdelig. 20 damage eller noe? Du skal nesten tømme magasinet på en person. Om du ikke er god til å sikte for hue da.

 

Ja er rundt 20 dmg ja, og det er ikke mye å skryte av mot en som kommer med stoppingpower med scar for eks...

Om du skal ha et våpen med silencer ville jeg gått for UMP eller Tar-21 siden de tar mye dmg...

 

Personlig har jeg UMP på litt større baner, og tar på noe mindre, da tar har høyere rate of fire...

Lenke til kommentar

Hvis du liker ACR kommer du til å ELSKE AUG. Jeg brukte ACR i mange lange (i både ingen og nå i 1. prestige), men begge gangene når jeg gikk over til AUG har det blitt helt halleluja. Trenger få skudd, og vinner dermed mange fler dueller, og har i tillegg ekstremt mye større magasin. Trenger ikke stopping power heller, så da kan man kjøre hardline (som meg) eller cold-blooded. Fikk fire nukes i forrige uke etter å ha bytta til AUG, da hadde det gått en måned siden den forrige ettersom jeg brukte ACR...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Det som er morro med grenade launcher er jo å treffe folk uten at granaten eksploderer. Headshot uten eksplosjon f.eks er jo episk.

 

Er nok ikke så deilig det ;o

 

 

 

Det som irriterer meg, og har skjedd mange ganger er når jeg bruker Cold Blooded og det er en predator i lufta. Og jeg løper. Plutselig løper en U-Cold blooded teammate samme veien, og jeg blir drept.

 

Uff :(

Lenke til kommentar

Personlig har jeg bare måttet lære meg å leve med å bli truffet av predators. Har jeg ikke cold blooded, er det nesten 100% sikkert at jeg blir truffet (ser på killcams at alle predators starter rett over meg, så er jo ikke så rart). Har jeg cold blooded blir det som hos deg til at en nisse følger etter, og da dør man også. Predator er sikker død for min del, og er så sikker på å bli truffet av alle at jeg ikke ofrer det en tanke.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Morsomt å stjele package til fienden og ende opp med å få Chopper Gunner og 17 kills på rad :)

Så sant, så sant. Jeg fant en rød care package her en dag (på Wastland). Gikk bort til den og så at det var en CG. Jeg la meg ned å begynte å stjele den. Da jeg var ferdig forsvant boksen, og da ser jeg rett foran meg en fiende som ligger på magen (slik som jeg gjør) :!: Da tok jeg en rask knife kill, og brukte så Chopper Gunneren.

Lenke til kommentar
Så sant, så sant. Jeg fant en rød care package her en dag (på Wastland). Gikk bort til den og så at det var en CG. Jeg la meg ned å begynte å stjele den. Da jeg var ferdig forsvant boksen, og da ser jeg rett foran meg en fiende som ligger på magen (slik som jeg gjør) :!: Da tok jeg en rask knife kill, og brukte så Chopper Gunneren.

 

PWNT :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...