Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Endelig ferdig med alle special op oppdragene på veteran :D

Imponerende. Jeg har klart alle unntatt Juggernaut-missionet på Favela, og..kremt..det missionet i suburbene i USA. Flaut, jeg vet det.

Favela juggernaut oppdraget tar du alene på 5-10 min om du bruker en metode du finner på youtube. Når det gjelder suburb-oppdraget kan den være kjei, men er et par triks:

-drep alt som finnes på gatene og inni husene før du starter nedlasting. ALT, dvs i alle tre husene, før du starter noe som helst.

-start med nedlastingen i siste huset. Det som har flest fiender, og som er kjeiest.

-i hus nr 2 er det en sentry, og det er to til i hus nr 3. plukk med deg alle tre og sett dem opp i hus 3, og flytt de etterhvert som du jobber deg oppover mot hus 1

-det er 50 claymores tilsammen, bruk dem wisely

-når du starter nedlastingen, gjem deg med utsikt mot inngangen. få strykeren til å konstant angripe inngangspartiet. Sentryene og claymorene dekker resten.

Når jeg og en annen tok oppdraget på denne måten, var det nesten ikke så fi fyrte av skudd i det hele tatt. 3 sentry og en stryker rydder opp ganske bra, og claymorene tok resten.

Lenke til kommentar
Harcore HQ + 10 skudd i hodet på motstander med acr nært hold - motstander dreper da meg!! = knust pc skjerm til xboxen.... jippi, da blir det ikke mye spilling på meg fremover :thumbdown:

takke deg selv..

hah. Temperament er noe dritt. Kjenner meg igjen når jeg ser selv at jeg dreper noen andre, likevel dør han ikke, og på killcamen var han 3 sekunder før meg. Så spillet har litt delays..

Lenke til kommentar

Hadde en merkelig bug på pc-versjonen i dag. Alt gikk i slow motion. Vet ikke om det var alle på runden, men det virket på kommentarene at det ikke var bare meg som var slow.

Dette var en FFA-runde.. Merkelig følelse å gå rundt med en P90 og skyte sakte, mens motstanderen skyter sakte på deg :-)

Lenke til kommentar
Plukka opp care package som jeg sendte til meg selv, så fikk jeg support helicopter uten å ha valgt den på killstreak rewards. Første gang det har skjedd, hvorfor fikk jeg det denne gangen?

En care package kan inneholde nesten alt mulig av forskjellige killstreaks.. Eller misforsto jeg spørsmålet ditt?

EDIT: For sein.

Endret av AmonAmarth
Lenke til kommentar
Skjold er lett å ta seg av, selv med sniperklasse.

kaster flash BAK duden (eller stun), løper bak og headshotter han ganske fint med SPAS 12

Letteste måten er jo å feste semtex til skjoldet hans. Eneste utvei for han blir å kaste fra seg skjoldet, som han neppe rekker.

Lenke til kommentar
Harcore HQ + 10 skudd i hodet på motstander med acr nært hold - motstander dreper da meg!! = knust pc skjerm til xboxen.... jippi, da blir det ikke mye spilling på meg fremover :thumbdown:

Hmmm... Du skulle hatt noe du kunne avreagere med for å få ut litt aggresjon. Feks et spill hvor du kan løpe rundt og skyte folk...

Lenke til kommentar

Hmmm... Du skulle hatt noe du kunne avreagere med for å få ut litt aggresjon. Feks et spill hvor du kan løpe rundt og skyte folk...

Hardcore mode team deathmatch...

Lenke til kommentar

du er sur for å dø etter at du har drept 10stk? må da være grei K/D ratio det :)

jaja har hatt mine aggressive øyeblikk selv så.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...