Unlimited LTD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Uten å bomme, uten å dø og uten å reloade. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Og uten å slippe triggeren? Men personen du skyter vil vel mest sannynlig dø :-) Hvordan kan man fortsette å skyte på personen da når han har falt? Er det enkelste å snike seg opp bak en sniper i prone og gå berserk på ham? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg er, som mange vet, fan av AUG. Ironsight fungerer dog glimrende på den, så jeg holder meg til Grip og FMJ (for extended mags). Ekko: Ovennevnte setup sammen med steady aim og stopping power spiser snipere til frokost. Sykt treffsikkert på lang avstand, trenger dog litt siktetid om du har liten skjerm / dårlig syn. Problemet løses med ACOG, men da mister du assault-delen - litt hvertfall. Red Dot eller Holograpthic er gull. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Har funnet ut at cold blooded pro er helt supert å bruke, jeg spilte på derail å satt i huset og snipet da det kom en fra det andre laget som kikket på meg lenge men bare løp videre. Å hvor fort må du ta noen for at det skal regnes som dobbel eller trippel kill? Jeg knivet tre stk rimelig fort etter hverandre da jeg spilte på highrise å da kom det beskjed i hjørnet at jeg hadde fått trippel kill. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er en Pro-perk (husker ikke hvilken) som ikke gir rødt sikte og rødt navn over deg når fienden ser på deg. Den med Cold Blooded Pro = win. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er Cold-Blooded Pro som har denne egenskapen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Er det? Aha.. Det forklarer jo en del.. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Og uten å slippe triggeren? Men personen du skyter vil vel mest sannynlig dø :-) Hvordan kan man fortsette å skyte på personen da når han har falt? Er det enkelste å snike seg opp bak en sniper i prone og gå berserk på ham? Nei, du må stoppe når han dør. Bare skyt til han dør, og så finner du en ny å skyte på. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Det kalles.. taktisk krigføring, tror jeg. Jeg har lært meg det at dersom jeg sløser mer enn 2 3 skudd etter en person er død er jeg for stresset og mangler konsentrasjon. Jeg tar et dypt pust og slapper av, for så å fortsette å spille. Endret 25. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Og uten å slippe triggeren? Men personen du skyter vil vel mest sannynlig dø :-) Hvordan kan man fortsette å skyte på personen da når han har falt? Er det enkelste å snike seg opp bak en sniper i prone og gå berserk på ham? Nei, du må stoppe når han dør. Bare skyt til han dør, og så finner du en ny å skyte på. Jeg var under det feilaktige inntrykket at man måtte tømme et helt magasin inn i en fiende, leste litt for raskt. Kunne blitt stress med en MG4. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Haha! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 I går testet jeg ut FAL ved å lage en macro til musen slik at et trykk på den ene tommel-knappen simulerer tre raske trykk på knapp1. Jeg tenkte kanskje den ville bli som en über-versjon av Famas/M16, men det ble ikke helt slik. Det fungerte riktignok med tre kjappe skudd (dog ikke i nærheten så rask som M16), men med alt for liten nøyaktighet. Spesielt på lange avstander var det helt umulig å skyte folk på denne måten. Jeg ga fort opp. Det er mental tortur bare å tenke på først å få 300 kills og deretter 40 gjennom vegger o.l. med FMJ på denne måten. Jeg tror heller at FAL er et våpen for HC. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 FAL er et helt fantastisk våpen. Jeg bruker det sjelden, men jeg sanker kills når jeg først er i gang. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Uten å bomme, uten å dø og uten å reloade. Det er lov å reloade... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Startet spillinga bra i dag, ved å få en care-package i hodet. Halve laget mitt står å ser på og bryter ut i latter. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Startet spillinga bra i dag, ved å få en care-package i hodet. Halve laget mitt står å ser på og bryter ut i latter. haha, det gjorde jeg og en gang, litt pinlig. jeg viste ikke at man dauet av de.. tenkte hvertfall ikke på det Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) FAL er fantastisk i hardcore, sett at du er litt treffsikker. EDIT: Litt sen Endret 25. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Endelig ferdig med alle special op oppdragene på veteran Lenke til kommentar
pxK Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 ALLE?! De 2 siste var jo ett mareritt selv på normal. Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jepp, 69 stjerner Split screen, og maaange forsøk! Sisteoppdraget var overaskende lett da, gikk på 3. forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå