Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og uten å slippe triggeren?

Men personen du skyter vil vel mest sannynlig dø :-) Hvordan kan man fortsette å skyte på personen da når han har falt?

Er det enkelste å snike seg opp bak en sniper i prone og gå berserk på ham?

Lenke til kommentar

Jeg er, som mange vet, fan av AUG. Ironsight fungerer dog glimrende på den, så jeg holder meg til Grip og FMJ (for extended mags).

Ekko: Ovennevnte setup sammen med steady aim og stopping power spiser snipere til frokost. Sykt treffsikkert på lang avstand, trenger dog litt siktetid om du har liten skjerm / dårlig syn. Problemet løses med ACOG, men da mister du assault-delen - litt hvertfall. Red Dot eller Holograpthic er gull.

Lenke til kommentar

Har funnet ut at cold blooded pro er helt supert å bruke, jeg spilte på derail å satt i huset og snipet da det kom en fra det andre laget som kikket på meg lenge men bare løp videre.

Å hvor fort må du ta noen for at det skal regnes som dobbel eller trippel kill? Jeg knivet tre stk rimelig fort etter hverandre da jeg spilte på highrise å da kom det beskjed i hjørnet at jeg hadde fått trippel kill.

Lenke til kommentar

Men personen du skyter vil vel mest sannynlig dø :-) Hvordan kan man fortsette å skyte på personen da når han har falt?

Nei, du må stoppe når han dør. Bare skyt til han dør, og så finner du en ny å skyte på.

Lenke til kommentar

Det kalles.. taktisk krigføring, tror jeg. Jeg har lært meg det at dersom jeg sløser mer enn 2 3 skudd etter en person er død er jeg for stresset og mangler konsentrasjon. Jeg tar et dypt pust og slapper av, for så å fortsette å spille.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Nei, du må stoppe når han dør. Bare skyt til han dør, og så finner du en ny å skyte på.

Jeg var under det feilaktige inntrykket at man måtte tømme et helt magasin inn i en fiende, leste litt for raskt.

Kunne blitt stress med en MG4.

Lenke til kommentar

I går testet jeg ut FAL ved å lage en macro til musen slik at et trykk på den ene tommel-knappen simulerer tre raske trykk på knapp1. Jeg tenkte kanskje den ville bli som en über-versjon av Famas/M16, men det ble ikke helt slik. Det fungerte riktignok med tre kjappe skudd (dog ikke i nærheten så rask som M16), men med alt for liten nøyaktighet. Spesielt på lange avstander var det helt umulig å skyte folk på denne måten. Jeg ga fort opp. Det er mental tortur bare å tenke på først å få 300 kills og deretter 40 gjennom vegger o.l. med FMJ på denne måten.

Jeg tror heller at FAL er et våpen for HC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...