SPRCO Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som har klart achievmenten Surgical (Fire an entire Assault Rifle magazine into your enemies without missing)? Isåfall, hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er vel bare å følge oppskriften Lenke til kommentar
gard. Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som har klart achievmenten Surgical (Fire an entire Assault Rifle magazine into your enemies without missing)? Isåfall, hvordan gjorde dere det? Jeg har ikke tatt den, men den er nok ganske rett frem. Vil tro det er enklest å ta den med FAL og være sikker på alle skudd du tar. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som har klart achievmenten Surgical (Fire an entire Assault Rifle magazine into your enemies without missing)? Isåfall, hvordan gjorde dere det? Jeg tok den med FAMAS i cage match med en kompis Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 FAL, Famas, m16 er dei lettaste våpen med å ta achivementen Surgical. Har ikkje klart heile magasin med Machin-gun endå Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ta den med FAL var en god idé ja. Det må jeg prøve Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Tok den med en ACR, men den var/er ganske bugga. Bare å treffe med de siste 2(?) skuddene så fikk du den. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Har oppdaget eit par "rare" achivement som 25 kills with Tactical Insertion uten å brukte det eller ha det i classen. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Det er ikke å drepe 25 når man selv bruker tactical insertion, men å drepe 25 stk som akkurat har spawnet med TI. Edit: Man får vel tittelen "Tacdel" for denne tror jeg. Endret 24. januar 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Har oppdaget eit par "rare" achivement som 25 kills with Tactical Insertion uten å brukte det eller ha det i classen. Det er å drepe 25 stk som spawner med Tac Inser edit: søren, litt sein Endret 24. januar 2010 av Flux1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 ah, da kan sikkert stemme. Litt seint på kvelden går hode på overtid :=) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Noen som har klart achievmenten Surgical (Fire an entire Assault Rifle magazine into your enemies without missing)? Isåfall, hvordan gjorde dere det? Jeg har klart Dictator, Perfetionist og surgical. :] Bare å være treffsikkert dèt. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Oppdaga en litt fin bug nå...Spilte med ACR fikk 500 kills achievment... Spilte litt mer og fikk 500 kills achievment igjen. 20k XP... Neste runde med WA2000, fikk 500 kills achievment 2 ganger med den å... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Om du spiller prestige, er det ingen bug. Det er 2 "like" utfordringer. En vanlig som resettes for hver prestige, og en prestige. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Om du spiller prestige, er det ingen bug. Det er 2 "like" utfordringer. En vanlig som resettes for hver prestige, og en prestige. Ja stemmer det... Hadde jeg glemt. Rart at det tok litt tid før prestigeachievment kom da... 2-3 kills senere...eller var det bare lagg i systemet.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) er det bare meg eller lager hjertescanneren lyd? en tikkelyd etter noen sekunder. lyden er lik mobilforstyrelser men bare en pip på en måte. ca hcert 3-5 sek? hender det går lengre mellom hver Endret 25. januar 2010 av Cosmo Kramer Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 er det bare meg eller lager hjertescanneren lyd? en tikkelyd etter noen sekunder. lyden er lik mobilforstyrelser men bare en pip på en måte. ca hcert 3-5 sek? hender det går lengre mellom hver Det stemmer. I cagematch fant jeg igjen kisen etter lyden fordi han brukte HBSensor Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fungere ikkje med blast shield og throwing knife er kjappare en semetex :=) Haha, blast shield. Folk tror de er uovervinnelige. Helt til jeg kommer med grenade launcher og Danger Close.. Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fungere ikkje med blast shield og throwing knife er kjappare en semetex :=) Haha, blast shield. Folk tror de er uovervinnelige. Helt til jeg kommer med grenade launcher og Danger Close.. Det er faktisk et veldig morsomt oppsett å bruke Spesiellt om det andre laget har flere som bruker skjold på domination på favela.. Det sitter ofte en løk med skjold og holder B med ryggen mot søplebøtta og har B hele runden og får plenty kills fra alle som vil ta han med AR sine.. Er det ingen som forstår at f.eks semtex eller tuben med danger close pro fjerner slike personer på et sekund? PS: Kan også ta B fra innsiden av gangen under balkongen hvis du hopper oppå søplebøtta i kroken ut mot B der Hvis du ikke visste det Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Forelsket meg i og rushe på Domination med P90^^ Får lett raske baser og kills, og fienden blir sjokka når du tar alle basene de akkurat har tatt^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå