Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har klart achievmenten Surgical (Fire an entire Assault Rifle magazine into your enemies without missing)? Isåfall, hvordan gjorde dere det?

Jeg har ikke tatt den, men den er nok ganske rett frem. Vil tro det er enklest å ta den med FAL og være sikker på alle skudd du tar.

Lenke til kommentar
Har oppdaget eit par "rare" achivement som 25 kills with Tactical Insertion uten å brukte det eller ha det i classen.

Det er å drepe 25 stk som spawner med Tac Inser

edit: søren, litt sein :(

Endret av Flux1
Lenke til kommentar
Om du spiller prestige, er det ingen bug. Det er 2 "like" utfordringer. En vanlig som resettes for hver prestige, og en prestige.

Ja stemmer det... Hadde jeg glemt. Rart at det tok litt tid før prestigeachievment kom da... 2-3 kills senere...eller var det bare lagg i systemet..

Lenke til kommentar
er det bare meg eller lager hjertescanneren lyd? en tikkelyd etter noen sekunder. lyden er lik mobilforstyrelser men bare en pip på en måte. ca hcert 3-5 sek?

hender det går lengre mellom hver

Det stemmer. I cagematch fant jeg igjen kisen etter lyden fordi han brukte HBSensor

Lenke til kommentar
Fungere ikkje med blast shield og throwing knife er kjappare en semetex :=)

Haha, blast shield. Folk tror de er uovervinnelige. Helt til jeg kommer med grenade launcher og Danger Close..

Det er faktisk et veldig morsomt oppsett å bruke ;) Spesiellt om det andre laget har flere som bruker skjold på domination på favela.. Det sitter ofte en løk med skjold og holder B med ryggen mot søplebøtta og har B hele runden og får plenty kills fra alle som vil ta han med AR sine.. Er det ingen som forstår at f.eks semtex eller tuben med danger close pro fjerner slike personer på et sekund?

PS: Kan også ta B fra innsiden av gangen under balkongen hvis du hopper oppå søplebøtta i kroken ut mot B der ;) Hvis du ikke visste det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...