Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Hadde en kamp før i kveld, en som endte kampen med nuke på 127/0 k/d. Boosta som h, da jeg ikke merket det før jeg sjekka stats i etterkant. Er vel den "join session in progress" driten

Lenke til kommentar
ehm.. ja, det er feigt å drive med dropshot? Det betyr jo rett og slett at du ikke har bra nok aim til å kunne drepe folk når du står oppreist?

Det faktum at du må LEGGE deg ned, for deretter å skyte dem syns jeg er trist

Syns heller du burde prøve å STÅ SOM EN MANN, og prøve å sikte inn å drepe de som ser deg. Lykke til!

Om du snakker om å legge seg ned å skyte når man finner noen, er det jo rent taktisk.

Det skal være vanskeligere for motstanderen å treffe, ikke motsatt. Har du dårlig aim bommer du jo på en som legger seg ned, noe som flertaller virker som dem har.

Lenke til kommentar

Skal sies det var litt trist å se match bonusen med seier etter første runden på level 1, fikk hele 300xp +/-. Var jo så og si 4000 mindre enn det jeg fikk på slutten på level 70...

Fant også ut at M4A1 ikke var så dum å bruke heller, tror jeg hadde 1 kill med den når jeg levlet opp sist :p

Lenke til kommentar
Hva bestemmer hvor mye du får i Match Bonus?

Rank. ?Kills og Assists?

Og ikke minst antall care packager du gir bort til dine lagkamerater. Hvis du setter opp killstreak med care package & emergency airdrop + noe du selv vil ha, så er det ikke mange kampene du går med under 10.000XP hvis du deler bort innholdet i droppene til resten av laget ditt. Hadde en runde med over 45.000XP på denne måten :O

Lenke til kommentar

Jeg kom til level 70+ (altså 2516000 xp) på prestige 1 i går. Regnet litt på det og fant ut at jeg hadde brukt 31 % mindre tid enn første gang, samt at jeg døde 26 % mindre. Det hadde vært interessant å se om jeg ville gjort det bedre i runde 3, men jeg orker rett og slett ikke. Tror heller jeg skal prøve å mestre de siste AR-ene. Mangler AK47, FAL og F2000.

Lenke til kommentar
Hater folk med riot shield, minner meg on dagene da cs kom med skjold. Men men, det er en del av spillet så man får bare hive en semtex på de og le :)

Jeg fikk faktisk 10-12 ved å bruke riot shield og knuffe de vekk. Men jeg bruker det svært sjeldent, måtte bare se hvordan det var. :)

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

riot shield er sjefs det.. på noen gamemodes kan det ta ganske mye av.. Må selvsagt ha commando når du bruker det :)

Har fått AC130 med riot shield.. game winning fikk jeg på fredag med riot shield :p men somregel resulterer det jo i møkkastats å bruke det..

Lenke til kommentar

Har gått prestige nå og spiller helt annerledes enn første gangen. Da brukte jeg kun stinger og M4A1. Nå bruker jeg USP .45 med tactical knife og Barrett .50cal. Helt forskjellig spillestiler. Jeg løper primært rundt med pistolen fremme da den er overaskende potent. Har vunnet matcher med kun pistolen fremme selv uten tactical knife.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...