Libra1988 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hva betyr Title og emblem greiene =S ? Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bare 14? Og så lenge de ikke tillater egne servere, blir nok mye av gleden med multiplayer borte for endel folk. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Bare lurer.. Er det sniperbane i SP delen? Japp. Herlig spill. Helt på høyde med det første. Multiplayeren vil jeg si er enda bedre. Singelplayeren er god, men synes ikke storyen var noe særlig, men nok av action og greier. Kommer nok til å spille den nok av ganger til. Dog ALTFOR kort. Brukte 6,5 timer på å runde den på hardened. Forresten sykt de killstreakgreiene man kan få i MP nå. Tilfeldigvis fått "Chopper Gunner" eller hva den heter et par ganger med supply drop (er ikke så langt at jeg har fått låst den opp til vanlig enda), og det er jo helt vilt. Dreper jo alt og alle man sikter på. Fikk vel 15 kills ekstra av en slik en i en runde. Synes nesten det blir litt for mye av det gode. Lurer på åssen den nuken er som man får etter 25 strake kills eller hva det er. Jevner vel halve brettet med jorda. Det eneste jeg savner er at omgivelsene kan bli ødelagt. Hus og trær osv. Endret 10. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da fikk jeg endelig installert spillet fra DVD-platene jeg også, og alt er klappet og klart for en herlig singleplayer-opplevelse i morgen. Og multiplayer om jeg orker. Gleder meg! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Kommer dere på Online? Står bare at spillet er unaviable. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 runna første singleplayeren nå, syyyykt fett (Grunnen til SP var dårlig internett, MP i morgen) Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Brukte 8,5 timer på Veteran. Campaignen var lettere enn den i Modern Warfare 1... Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvordan får man to attachments på et våpen? feks rødpunkt/lyddemper Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Drep 10 stk med et våpen=Grenadelauncher Drep 25 stk med et våpen=Red dot ---- 50 eller 75 stk----=ACOG Eller noe sånt også videre Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tenkte jeg sku forhøre meg her kjapt: Er det flere som opplever at MW2 (både SP og MP) plutselig ligger under "Not installed" på Steam? Har googlet meg forgjeves etter løsninger, men ingenting har så langt funket. Spillet virket fint for noen timer siden, men etter en restart av PC-en funker det plutselig ikke. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Noen som har peiling på hva den oppdateringen gjorde? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 ... Fikk spillet til å avinstalleres i det skjulte? Kjenner jeg er rimelig frustrert nå, har prøvd 101 forskjellige tips og triks -- ingenting funker. Spillet forblir, i Steam-verden, "not installed". Selv om jeg spilte det for 3 timer siden. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Da er det bare å vente til steam versjonen kommer ut. Dette burde de ha tenkt på! For dette er dumt. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvordan kombinerer man f.eks lyddemper og red dot? Må man være i en viss rank før man kan gjøre det? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Hvordan får man to attachments på et våpen? feks rødpunkt/lyddemper Går vel bare med en av gangen, slik som i det forrige spillet. Endret 11. november 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
claes Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvordan kombinerer man f.eks lyddemper og red dot? Må man være i en viss rank før man kan gjøre det? Man må bruke perken som heter Bling Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvordan får man to attachments på et våpen? feks rødpunkt/lyddemper Går vel bare med en av gangen, slik som i det forrige spillet. Nei, det går å kombinere dem Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Man låser opp Bling (perk som tillater 2 attachments) rundt level 20 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Aha, my bad. Regna egentlig med det var en perk for det. Men i utgangspunktet går det hvertfall ikke. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Runna SP i natt, å det var helt konge! Mp sucks. Spiller heller Mw1 online enn dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå