Feh Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) System Requirements Minimum: OS: Windows XP Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz Memory: 2GB Graphics: 256 MB Video Card (GeForce 7800 GT / ATI X1900) DirectX®: DirectX 9, 10, and 11 support Hard Drive: 15 GB Recommended: OS: Windows Vista or Windows 7 Processor: Intel Core 2 Quad or higher Memory: 2GB Graphics: 512 MB Video Card (GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870) Controller Support: Support for Logitech G15 and G19 keyboard LCDs in multiplayer Krever nok en del mer enn MW2 ja. Endret 23. januar 2010 av Feh Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Akkurat når jeg tar opp CoD gaming igjen, så får jeg red ring. FML Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det eneste som gjør at jeg ikke velger BF:BC2 over CoD:MW2 er team spillingen. Liker å kunne bare slenge meg ned uten å få med meg kompiser og likevel klare å eie en runde. I BF er dette litt vanskelig. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Dette så bare helt fantastisk ut, men kommer nok til å fortsette med mw2 spillingen, det går jo an å spille begge Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Akkurat når jeg tar opp CoD gaming igjen, så får jeg red ring. FML Send pm hvis du har lyst å fikse den iløpet av noen timer/dager istedenfor å vente noen måneder. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Split-Screen + Alt unlocked = Awesomeness. Spilte med en venn istad. På PS3. Hvis noen vil at jeg skal lage hackede split-screen saves til dere (PS3), si ifra. Man har alt og alle våpen unlocked. Alle killstreaks, alt. PM FTW! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er ikke akkurat cheat. Man har bare alle våpen, og alle perks pro. Og man er lvl 70, men ukjent prestige. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Merkbart mindre lag idag enn de siste dagene - positivt. Enkeltpersoner flyr også idag rundt og er umulig å treffe pga. de lagger for alle andre, men for det meste ingen plagsom lag. Fått to nukes + mange choppers og harriers idag, igår var det vel en runde uten lag i løpet av hele dagen. Kort sagt ligger vel dagens K/D-ratio minst 2x den jeg hadde igår, bare pga. at det ikke har lagga noe særlig. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Cheat, hack... you name it... døllt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Er ikke akkurat cheat. Man har bare alle våpen, og alle perks pro. Og man er lvl 70, men ukjent prestige. Det er en hack, og er idiotisk. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Cheat, hack... you name it... døllt... Det var i split-screen da, så skjønner ikke hvorfor det er så jævla farlig ... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Enig, WTF? Det er en hack, som gjør det mer gøyere i split-screen. Hvis vi bruker u-hacked saves, SnD-booster vi til lvl 4. Kan rett og slett ikke skjønne at folk blir sure over SS-hacks. Gjør ikke skade i det hele tatt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 TazDog: Det er en grunn til at spillet ble utgitt uten hacks. Hvor er utfordringen hvis man er i 70 og har alt av våpen etc? Er mer morsomt å spille fra 1 - 70 spør du meg... Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 TazDog: Det er en grunn til at spillet ble utgitt uten hacks. Hvor er utfordringen hvis man er i 70 og har alt av våpen etc? Er mer morsomt å spille fra 1 - 70 spør du meg... I LAN og Split-Screen? Neppe. Online, ja. 100% enig. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Vel, jeg prøvde det på Xbox hos fetteren min for en stund tilbake, i split-screen (spiller jo på PC selv). Var relativt håpløst når han hadde egne klasser og masse unlocka og jeg ikke hadde hverken våpen eller klasser av interesse. Skjønner at man vil jukse litt til dette, da kompisspilling ellers vil være en stor fordel for den som eier spillet... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Natrich: Er enig hvis du prater om online, men ikke om du prater om split-screen. Hva er så gøy med det? Tar jo evigheter. Lenke til kommentar
branick Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nå opplevde jeg akkurat å bli kicket fra en server som spilte med egne regler. Gikk inn på ground war som vanlig, det ble valgt flyplassen i domination-modus. Det kom tre høye pip på starten av runden etterfulgt med en beskjed om at grenade launchers ikke var tillatt. Plutselig ser jeg at 5 spillere blir kastet ut i infofeeden, og jeg måtte prøve det selv såklart Fyrte av tuben og vips: Betyr dette at vi er på vei mot dedikerte servere, eller at denne serveren var hacket på en eller annen måte? -Øivind- Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Lyden på BFBC2 var helt utrolig bra! Dette blir nok et spill som kommer til å ta over for MW2 ganske kjapt siden det er så mange irritasjonsmomenter der, lagg, cheatere, no-ban, no-kick, ikke dedikerte servere osv. Lenke til kommentar
branick Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Lyden på BFBC2 var helt utrolig bra! Dette blir nok et spill som kommer til å ta over for MW2 ganske kjapt siden det er så mange irritasjonsmomenter der, lagg, cheatere, no-ban, no-kick, ikke dedikerte servere osv. Jeg ble kicket senest i går pga jeg brukte tuben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå