michael691 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 RPG-7 + Danger Close sier jeg bare.. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Håpa det IKKJE blir CoD 4 bane på MW2! Off so kjedeligt det blir.. -.- Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Det er vel bare Crash som er fra 4ern? Resten så nye ut. Crash er forørig et sinnsykt kult map! Spam deluxe og fullstendig kaos. Det er også jævelig vanskelig mtp objectives (det var hvertfall det i 4ern). Endret 21. januar 2010 av Feh Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noe galt med steam idag eller? Får server connection timed out hver gang spillet bytter map... Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det er vel bare Crash som er fra 4ern? Resten så nye ut. Crash er forørig et sinnsykt kult map! Spam deluxe og fullstendig kaos. Det er også jævelig vanskelig mtp objectives (det var hvertfall det i 4ern). Kor finner eg bilde av mapsa? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noe galt med steam idag eller? Får server connection timed out hver gang spillet bytter map... Samme her, bare hatt serverproblemer i hele dag. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har hatt masse tilkoblingsproblemer de to-tre siste dagene jeg også, riktignok på PS3. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det bekreftet ein release på map packs? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ja. Nå til våren en gang. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Håpa det IKKJE blir CoD 4 bane på MW2! Off so kjedeligt det blir.. -.- Det er jo allerede cod4 materiale i MW2, så blir ikke den store forskjellen. Hvis Crash kommer så hopper jeg i taket, yndlingsbanene min! Det er vel bare Crash som er fra 4ern? Resten så nye ut. Crash er forørig et sinnsykt kult map! Spam deluxe og fullstendig kaos. Det er også jævelig vanskelig mtp objectives (det var hvertfall det i 4ern). Kor finner eg bilde av mapsa? Google.com is your friend! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Crash, crash, crash, klarer ikke å plassere hvilket map det var, men likte stort sett de fleste cod4 mapene, så det blir sikkert bra uansett. *googletime* Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Crash, crash, crash, klarer ikke å plassere hvilket map det var, men likte stort sett de fleste cod4 mapene, så det blir sikkert bra uansett. *googletime* Ringer det neon bjeller nå? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ligner fryktelig på en scene i Black Hawk Down Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ligner fryktelig på en scene i Black Hawk Down Indeed, sikkert litt inspirasjon fra filmen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Angrer litt for at jeg kjøpte Mw2. Det har vært lægg minst 1 gang om dagen siden jeg kjøpte det. Nå hadde jeg en streak på 21 og avfyrte predator missle. så kom læggen og ødela alt, ''Server Connection timed out'' Fuck You Infinity Ward. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det bekreftet at crash kommer som DLC? Hadde isåfall vært genialt, mitt favorittmap på Cod4. Hadde vært skikkelig gøy å prøve en oppdatert versjon, forhåpentligvis litt større, med mw2 våpen! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Rust med chopper gunner da? Like ille det. Thats Owned Chopper Gunner på Rust er jo genialt Har vel kommet opp i killstreak på 19 på Rust på FFA. Banen er jo så liten at det bare er å skyte vilt bare man unngår seg selv... Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Rust med chopper gunner da? Like ille det. Thats Owned Chopper Gunner på Rust er jo genialt Har vel kommet opp i killstreak på 19 på Rust på FFA. Banen er jo så liten at det bare er å skyte vilt bare man unngår seg selv... Enda bedre når eg spela Mosh Pit, so blir det FFFA. Spelte det seinast idag Spawna rett bak folk fleire ganga Og ingenting er som å få care package og runne med den Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Noen som vil spille? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Awgh, jeg vil ha Derail, ikke Afghan! Utrolig irriterende å ikke kunne velge map selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå