Lapp1 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fikk ikke sett vidsa før den ble claima av activision Hadde de potensiale? Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 GLEDER meg til map pack. Men kunne gjerne sett en patch som fiksa litt på IWnett. Noe jeg har gått glipp av? Eller er dette en ny type gameplay? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 GLEDER meg til map pack. Men kunne gjerne sett en patch som fiksa litt på IWnett. Noe jeg har gått glipp av? Eller er dette en ny type gameplay? Skal vel komme med map pack'en Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Om JEG forlater et spill pga hackere, tullespillere som vil ødelegge eller nuke-boostere og vil spille på en annen server, hvorfor må da IW-net kaste meg inn i samme serveren hver gang jeg prøver å joine en annen match? Det henger jo ikke på greip i det hele tatt og det er utallige ganger jeg har måka til veggen pga det der :/ Flere som opplever det samme? Ja, og jeg kjenner jeg blir irritert bare av å tenke på det. Volumhjulet på mitt relativt nye G19 tastatur er ikke helt som det skal være, og det skyldes et aldri så lite raseriutbrudd etter å ha blitt kastet inn i den samme jævla matchen flere ganger på rad. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Noen spm. og innspill Jeg kan først begynne å skryte av min kul K/D radtio på ca 0.5. Har vel kommet meg opp på lvl 33-34 nå Mener når jeg sjekket igår var jeg akkurat passert 1000kills og hadde nesten 2000 deaths. En hilsen fra oss som sørger for at dere andre har så gode statistikker som dere har:-) Ingen årsak. Ellers oppdaget jeg igår (på xbox) at det finnes en player rating på de du spiller med som kan øke/minke sjangsen for at man treffer på samme personen igjen på live. Feks. slik jeg forstod det så ville det øke sjangsene mine for å komme i samme spill som venner som jeg har gitt god score. Noen som vet om dette i det hele tatt taes hensyn til? (Gjelder vel kanskej bare xbox?). Har også litt problemer med å komme i samme spill som venner. Vi kan lage party, men da får vi ikke joine FFA. Derimot kan en join et FFA og inviteer de andre, men kun hvis det er ledige plasser. Jeg skjønner jo poenget med at et party ikke skal kunne joine FFA, man vil ikke ha samarbeid, men hvis jeg vil spille mot kompiser, men ikke private match (1vs1 er en smule kjedelig) så finnes det ingen enkel måte å gjøre det på. Den ene personen må stå utenfor spillet og vente til det blir en ledig slot og så hoppe inn. Er det noen lure metoder jeg har gått glipp av her? Sender man en invite når det blir ledig, blir som oftes plassen fylt før de som mottar invite får svart. Samme med 1vs1 cagematch, det funker jo å invitere folk dit og, handler bare om å gjøre det raskt uten å miste plassen. (Her burde jo ikke det vært mulig, da dette er den beste venuen for å samle XP ved samarbeid(fusk), ihvertfall dersom man suger. Ellers når det gjelder maps-packs. Må disse kjøpes? Betyr det at man kun kan spille emd folk som har samme maps? Det vil jo i tilfelle dele opp spillermassen i 2 deler som ikke kan spille med hverandre. Endret 21. januar 2010 av Ekko Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Er det andre som har EBnett fiber? Sliter med lægg iblant. Det blir så ille at man mister connection til serveren.. Har selv fiber fra EBnett (Drammen) og jeg sliter ikke med lag. Dette gjelder for PC versjonen. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Mener når jeg sjekket igår var jeg akkurat passert 1000kills og hadde nesten 2000 deaths. En hilsen fra oss som sørger for at dere andre har så gode statistikker som dere har:-) Ingen årsak. Då får eg vel takke da, hehe Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) GLEDER meg til map pack. Men kunne gjerne sett en patch som fiksa litt på IWnett. Noe jeg har gått glipp av? Eller er dette en ny type gameplay? Skal vel komme med map pack'en Ah, konge. Så tøft ut. Er vel sånn "King of the hill"-gameplay. Liker det:) Noen spm. og innspill Jeg kan først begynne å skryte av min kul K/D radtio på ca 0.5. Har vel kommet meg opp på lvl 33-34 nå Mener når jeg sjekket igår var jeg akkurat passert 1000kills og hadde nesten 2000 deaths. En hilsen fra oss som sørger for at dere andre har så gode statistikker som dere har:-) Ingen årsak. På vegne av de som har + ratio; Takk (men spiller på PC!) Ellers oppdaget jeg igår (på xbox) at det finnes en player rating på de du spiller med som kan øke/minke sjangsen for at man treffer på samme personen igjen på live.Feks. slik jeg forstod det så ville det øke sjangsene mine for å komme i samme spill som venner som jeg har gitt god score. Noen som vet om dette i det hele tatt taes hensyn til? (Gjelder vel kanskej bare xbox?). Forstod ikke helt denne. Tror ikke noe tas hensyn til når det blir matchmaking, for dette suger balle i MW2. Har også litt problemer med å komme i samme spill som venner. Vi kan lage party, men da får vi ikke joine FFA. Derimot kan en join et FFA og inviteer de andre, men kun hvis det er ledige plasser. Jeg skjønner jo poenget med at et party ikke skal kunne joine FFA, man vil ikke ha samarbeid, men hvis jeg vil spille mot kompiser, men ikke private match (1vs1 er en smule kjedelig) så finnes det ingen enkel måte å gjøre det på. Den ene personen må stå utenfor spillet og vente til det blir en ledig slot og så hoppe inn. Er det noen lure metoder jeg har gått glipp av her? Sender man en invite når det blir ledig, blir som oftes plassen fylt før de som mottar invite får svart. Samme med 1vs1 cagematch, det funker jo å invitere folk dit og, handler bare om å gjøre det raskt uten å miste plassen. (Her burde jo ikke det vært mulig, da dette er den beste venuen for å samle XP ved samarbeid(fusk), ihvertfall dersom man suger. Som du nevnte, det er for at du/han ikke skal få det "enklere" i FFA. Dere kan avtale at dere skal gjøre forskjellige challanges, noe IW prøver gjøre vanskelig for dere, nettopp å ikke la party joine FFA. Ellers når det gjelder maps-packs. Må disse kjøpes? Betyr det at man kun kan spille emd folk som har samme maps? Det vil jo i tilfelle dele opp spillermassen i 2 deler som ikke kan spille med hverandre. xbox er vel kjent for å selge ekstra pakker til spill. Men jeg vet ikke, håper det er gratis. Vi har jo kjøpt spillet? Endret 21. januar 2010 av bantexkaa87 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Ellers oppdaget jeg igår (på xbox) at det finnes en player rating på de du spiller med som kan øke/minke sjangsen for at man treffer på samme personen igjen på live.Feks. slik jeg forstod det så ville det øke sjangsene mine for å komme i samme spill som venner som jeg har gitt god score. Noen som vet om dette i det hele tatt taes hensyn til? (Gjelder vel kanskej bare xbox?). Forstod ikke helt denne. Tror ikke noe tas hensyn til når det blir matchmaking, for dette suger balle i MW2. Tror det er en xboxgreie og gjelder alle onlinespill for xbox, ikke bare for MW2. Det er rett og slett det at om du treffer på en camper/nukebooster/osv som du ikke vil treffe igjen, så kan du gi ham en dårlig rating. I teorien skal det minske sjangsene dine for å bli puttet i samme spill som denne personen senere. Og omvendt...liker du noen kan du gi dem god rating og sjangsen for å treffe dem igjen øker (i toerien). Men om det brukes aktiv av IW i MW2 er jo en annen sak. Som du nevnte, det er for at du/han ikke skal få det "enklere" i FFA. Dere kan avtale at dere skal gjøre forskjellige challanges, noe IW prøver gjøre vanskelig for dere, nettopp å ikke la party joine FFA. Jupp. Det som er litt teit er jo at de da likevel har lagt opp en invite og en join session som gjør at man kan komme seg i samme spill på FFA. Det er bare mer tungvint enn party + at om du er 4-5 som har lyst å spille sammen nesten umulig. Hvis du bare vil booste XP eller gjøre challenges kan man jo gjøre det i en cagefight som er enklere å få venner med på enn feks en FFA. Endret 21. januar 2010 av Ekko Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Create2dTexture,failed to connect to host,server connection timed out osv osv... Andre som har disse problemene? Jeg opplever dette støtt og stadig,og har i dag kanskje kunnet bare joina 3 av 10 matcher... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Får det ganske ofte ja. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 IW spilte cod4 maps på MW2 under utvikling og fant ut at noen baner som funket på cod4 ikke funket på mw2 med nye våpen, killstreak rewards etc. BS IMO(?) Kan du se for deg Wet Work med Chopper Gunner? Nei, ikke jeg heller. Meget logisk, egentlig. Noen maps fra CoD4 hadde blitt forferdelige med alle de nye killstreakene du får. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Rust med chopper gunner da? Like ille det. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Shipment med Chopper Gunner Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Rust med chopper gunner da? Like ille det. Thats Owned Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Jeg er så møkklei Wastelands! Har ingen klasser som passer meg bra, snipere overalt. Jeg er ingen dårlig sniper selv, men opp mot andre snipere er jeg sjanseløs. Hvilke classes bruker dere på Wastelands? Drit i snipere. Hadde en runde med over 30 kills på Wasteland. Da var det knife, throwing knife, marathon, lightweight og ninja som var perksa. Folk var så opptatt med å snipe at de ikke la merke til at jeg knifet dem. 2 kills med pistol, og resten med kniv er gøy :-) Marathon er ganske gøy :-) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Finnes det noen bilder, videoer, reviews osv av noen maps som kommer med mappacken? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Shipment med Chopper Gunner Eller AC130 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Modusen så jo evig fet ut, lett å få kills er det også ;D Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ellers oppdaget jeg igår (på xbox) at det finnes en player rating på de du spiller med som kan øke/minke sjangsen for at man treffer på samme personen igjen på live.Feks. slik jeg forstod det så ville det øke sjangsene mine for å komme i samme spill som venner som jeg har gitt god score. Noen som vet om dette i det hele tatt taes hensyn til? (Gjelder vel kanskej bare xbox?). Forstod ikke helt denne. Tror ikke noe tas hensyn til når det blir matchmaking, for dette suger balle i MW2. Tror det er en xboxgreie og gjelder alle onlinespill for xbox, ikke bare for MW2. Det er rett og slett det at om du treffer på en camper/nukebooster/osv som du ikke vil treffe igjen, så kan du gi ham en dårlig rating. I teorien skal det minske sjangsene dine for å bli puttet i samme spill som denne personen senere. Og omvendt...liker du noen kan du gi dem god rating og sjangsen for å treffe dem igjen øker (i toerien). Men om det brukes aktiv av IW i MW2 er jo en annen sak. Ok, var ikke klar over det med rating på Xbox. Men da vet jeg det Change of topic: Aldri blitt så flamet online i mitt liv! Jeg skulle ha shotgun attachment på SCAR-H i går, så jeg sprang jo selvfølgelig rundt med tuben. Men fant ut at tube er gøy Men lame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå