Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Noen andre som får "Unable to connect to host" på samtlige forsøk på å koble til games nå?

/rekker opp hånden.

Har faen meg vært problemer i hele dag.

Når jeg først kommer inn (etter 5-6 forsøk) så faller jeg enten ut, eller så spiller meg med en fy faens laggy host.

Merket også dette etter patchen..

+1, må nok en gang få gratulere IW :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mushrooms: Sikker på at det har noe med internetten din å gjøre? Etter siste patch har det blitt EKSTREMT problematisk mtp. å miste connection, ikke kunne koble til, lag og alt det der. Nå f.eks. er det umulig å komme inn på noe som helst. Onlineløsninga i dette spillet er en vits, en vits som blir grovere og grovere for hver dag. Dårlig valg av host eller rett og slett tull pga. at hele systemet ikke funker. Gang på gang på gang. Istad lagga det så kraftig at man måtte prøve 10-15 ganger før man faktisk flytta seg dit man ba om, før systemet etter 6-7 minutter fant ut at jeg hadde bedre linje enn hosten som var...Gikk fra uspillbart til fullstendig knirkfritt! Dessverre blir jeg nesten aldri valgt, til tross for at jeg har blant de minst lagbelastede linjene.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Mushrooms: Sikker på at det har noe med internetten din å gjøre? Etter siste patch har det blitt EKSTREMT problematisk mtp. å miste connection, ikke kunne koble til, lag og alt det der. Nå f.eks. er det umulig å komme inn på noe som helst. Onlineløsninga i dette spillet er en vits, en vits som blir grovere og grovere for hver dag. Dårlig valg av host eller rett og slett tull pga. at hele systemet ikke funker. Gang på gang på gang. Istad lagga det så kraftig at man måtte prøve 10-15 ganger før man faktisk flytta seg dit man ba om, før systemet etter 6-7 minutter fant ut at jeg hadde bedre linje enn hosten som var...Gikk fra uspillbart til fullstendig knirkfritt! Dessverre blir jeg nesten aldri valgt, til tross for at jeg har blant de minst lagbelastede linjene.

Ja. For alt annet funker strålende uten å miste connection, torrent, internett, andre online spill osv. JEg har også åpnet portene. Jeg ble så forbanna. Var veldig klar for å nuke (Hadde 16/0) også kommer den jævla læggen og ødelegger alt. 1 minutt senere kommer killcamen opp. Faen så nedtur. Fiks dedikerte servere ffs!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

IW spilte cod4 maps på MW2 under utvikling og fant ut at noen baner som funket på cod4 ikke funket på mw2 med nye våpen, killstreak rewards etc. BS IMO, med tanke på hvor dårlig mange MW2 maps funker. Crash er Robert Bowling sin favorittbane, så ser litt favorisering her. Bring back overgrown!

Lenke til kommentar

En ting som virkelig "plager" meg med dette spillet er det forbanna matchmaking systemet. Om JEG forlater et spill pga hackere, tullespillere som vil ødelegge eller nuke-boostere og vil spille på en annen server, hvorfor må da IW-net kaste meg inn i samme serveren hver gang jeg prøver å joine en annen match? Det henger jo ikke på greip i det hele tatt og det er utallige ganger jeg har måka til veggen pga det der :/ Flere som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Er forøvrig ofte folk i 10 prestige, og ellers høylvla folk som gjør slik. Trodde de hadde lært på den tida. Hater uvitne unger på cod, får jo rævva win/lose ratio.

Da har de vel åpenbart hacket seg til 10. prestige, da :p

Der er ganske mange som ikke har hacket for å komme seg til pres. 10 nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...