Skjelvgråt Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har så smått begynt og spille som sniper, blir bedre og bedre merker jeg. Intill videre bruker jeg WA2000 eller hva den heter, med silencer og heartbeatsensor. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har blitt veldig god med TAR i det siste. Får over 10 k/d ratio hver runde. Dritt lett spill Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg spilte lenge med M4A1 og red dot-sikte, men så fant jeg ut at Scar var mye mer effektiv. Nå fikk jeg nettopp AUG, og den er helt toppers så lenge man har red dot, syns forøvrig at det er mye bedre enn kikkertsikte. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bump! Jeg har tenkt litt på å skaffe meg MW2, men lurer på noe... Da jeg kjøpte COD4 på SpaceWorld fikk jeg det ikke på Steam som jeg hadde håpet på. Er det sånn med MW2 også? Det koster sykt mye på Steam sammenlignet med f.eks. Dustinhome Lenke til kommentar
SpamHope Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bump! Jeg har tenkt litt på å skaffe meg MW2, men lurer på noe... Da jeg kjøpte COD4 på SpaceWorld fikk jeg det ikke på Steam som jeg hadde håpet på. Er det sånn med MW2 også? Det koster sykt mye på Steam sammenlignet med f.eks. Dustinhome Det innstaleres automatisk inn på Steam Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg "waster" ikke tilbehøret til våpnene mitt med red dot. Spiller du litt med det vanlige siktet vil du venne deg til det, og kan bruke silencer istedet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Bump! Jeg har tenkt litt på å skaffe meg MW2, men lurer på noe... Da jeg kjøpte COD4 på SpaceWorld fikk jeg det ikke på Steam som jeg hadde håpet på. Er det sånn med MW2 også? Det koster sykt mye på Steam sammenlignet med f.eks. Dustinhome Det innstaleres automatisk inn på Steam Godt å høre (lese)! Men hva er poenget med å selge det så dyrt på Steam da? Nesten £60 er jo sjukt sammenlignet med f.eks. Dustinhome som selger det for 289 kr... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hmm spillte jo den nice runden på team deathmatch express, lå øverst, hadde en killstreak på 7, skulle kalle inn angrepshelikopter, men så slutta runden ;S Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvordan ser man om folk er Prestige? Noob-spørsmål? You bet. Man ser det jo ikke hvis man får opp scoreboarden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Beste runden i form av kills her var vel 73/12 på normal, hadde mer en gang da det klikket og varte lenge- tdm på rust med 22500 som score limit Beste ratiomessig er 34/1, hvis du ikke regner med kamper med 0 deaths. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Girls think giving birth is hard, try playing COD with a laggy connection. Jaja, synst den var bra Tatt fra Facebook! Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen andre som får "Unable to connect to host" på samtlige forsøk på å koble til games nå? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Girls think giving birth is hard, try playing COD with a laggy connection. Helt enig! Det er vanskelig og ikke særlig gøy, men det er mulig! Lagg har vært et kjent begrep for meg et par år nå Endret 20. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Noen andre som får "Unable to connect to host" på samtlige forsøk på å koble til games nå? Ikke samtlige, men 4/5. Funka dritdårlig etter siste patchen kom egentlig, spillet har i tillegg til mer trøbbel med connection også klikka 4(!) ganger idag, to hvor det lukka seg selv og TRE hvor jeg måtte trå til med CTRL+ALT+DEL (henger seg eller lukkes på "awaiting challenge...2). Også fått "host migration aborted. no good host available" idag, bare tull. Mye lagg idag også, som går hardt utover K/D-ratio. Hakke sjangs med lagg for min del, så blir grusa av folk som nettopp har fått spillet. Nytter ikke når man ser at de brukte 2 sek på å ta deg på killcam, mens man døde idet man så dem i praksis. Ikke nubbkjangs siste timen nå, selv med 4 streker er det saftig "delay" på det som skjer, slik at selv om jeg reagerer kjapt som juling tar fienden meg. Endret 20. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvordan ser man om folk er Prestige? Noob-spørsmål? You bet. Man ser det jo ikke hvis man får opp scoreboarden? Emblemet. Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen andre som får "Unable to connect to host" på samtlige forsøk på å koble til games nå? /rekker opp hånden. Har faen meg vært problemer i hele dag. Når jeg først kommer inn (etter 5-6 forsøk) så faller jeg enten ut, eller så spiller meg med en fy faens laggy host. Merket også dette etter patchen.. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 @Tanner, skal godt gjøres å ha 10 k/d ratio, så det har jeg egentlig vanskelig for å tro med mindre du camper. Har selv 4.33 ellerno på en backup account, og bare det skal mye til for å opprettholde for meg o_O Har ikke så sykt mange kills heller da, rundt 8000. Er det bare jeg som havner ofte på lag med retards som står å SER på fiendens HQ og ikke gjør en dritt annet enn å håpe på å få en i siktet? Ekstreeeemt irriterende, hvorfor faen flytter de seg ikke, gjør no' utav seg. Er forøvrig ofte folk i 10 prestige, og ellers høylvla folk som gjør slik. Trodde de hadde lært på den tida. Hater uvitne unger på cod, får jo rævva win/lose ratio. Prøv å spill med 10 sens, moro! skal litt mer til for å sikte inn. Gir litt utfordring for meg som er vant med 7 sens, ga spillet mer å spille for. kindof. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg "waster" ikke tilbehøret til våpnene mitt med red dot. Spiller du litt med det vanlige siktet vil du venne deg til det, og kan bruke silencer istedet. Men med silencer gjør kula mindre skade, noe som er rimelig nødvendig spør du meg. Bedre å bruke 4 skudd på en person enn 5 skudd. Bruker nå AUG med red dot og grip, uten silencer, og Stopping power pro. Det pleier å gjøre susen. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg bruker aldri silencer, og ser heller ikke behov for det. Vil jeg unngå å bli sett av fienden, så blir jeg ikke sett av fienden. Ninja is all you'll ever need! Når jeg nærmer meg harrier eller chopper spiller jeg bare litt defensivt, funker alltid. Trenger ikke silencer for å ikke bli tatt, er bare å forflytte seg noen meter. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det som irriterer meg er når jeg knifer en person, et halvt sekund før han knifer meg. Likevel får han killet fordi han har commando. Jeg trykte klart først. Er det andre som har EBnett fiber? Sliter med lægg iblant. Det blir så ille at man mister connection til serveren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå