Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Rundown er sikkert fin for camping, men bortsett fra det er den ikke noe tess. Dårlig designa bane samme hvilke briller jeg tar på ihvertfall, i likhet med Karachi og Underpass. Wasteland derimot :) Tilsynelatende camperbane som brukes lite til camping! Stor og fin

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rundown er sikkert fin for camping, men bortsett fra det er den ikke noe tess. Dårlig designa bane samme hvilke briller jeg tar på ihvertfall, i likhet med Karachi og Underpass. Wasteland derimot :) Tilsynelatende camperbane som brukes lite til camping! Stor og fin

 

Enig. Rundown har jeg svært lite sansen for. Underpass derimot forstår jeg ikke. Elsker banen. Flott designet, og skikkelig "skitten".

Lenke til kommentar

Favela var mitt største mareritt før, men på den banen legger jeg om taktikken helt. Springer rundt med Magnum pistolen min med sånn knive-attachment på med lightweight og alt annet som gjør at jeg springe raskt. Ender opp med fine stats, gatene er så små at folk ikke rekker å skyte før jeg før knivet de på flere meters avstand. :p

Lenke til kommentar

Underpass er skitten, en skitten bane der eg ikkje ser ein dritt på lang avstand. Det eg likar med Rundown, er at den ikkje er alt for stor. Sniping er går lett for seg, ikkje camping, men det er at på midten av bana, so er det litt langt fra eine sida av brua til den andre, som gjer at eg lett får ein del headshots!

Rust, Scrapeyard, Favela Skidrow er dei ultimate runbanene.

Afghan, Wasteland og Highrise kan eigentlig me gjer alt på. For på Wasteland er alle i "Undergangen." Spring inn der med kniv, du får lett 5-6 kills. Alle våpen går inn der. Samme med Afghan

Som ein seier; Bruk Estaten i din fordel, so er den og ganske bra for å få gode stats!

Invasion. Allroundbane, i likheit med Karachi.

 

So den einaste eg hata, det er Underpass. Ser ingen på lang avstand :!:

Lenke til kommentar

Har en kompis som akkurat har installert spillet, men får opp følgende feilmelding:

 

Error during initialization:
Couldn't create a 1024 x 2048 render target surface: Wrong texture format

 

Ingen menyer kommer frem og han får spørsmål om å kjøre i safe mode hver gang han skal starte spillet.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

hater derail.. begynner å bli drita lei av spillet nå, havner bare i games i lag med folk som er prestige 5+ (jeg er selv første prestige) og har ikke fættesjangs.. samtidig er nesten alle fra us and a eller et annet land langt faenvold.. har ikke vert på en server med andre nordmenn siden 2009.. noen som opplever det samme eller?? har spurt 3 ganger før men..

Lenke til kommentar
Halvparten av dei eg spela med er nordmenn, danske, svenske eller finske :p Og ja, er i level 66, spela med folk i prestige 4-5. Men eg bryr meg ikkje, er minst like gode som dei ..

Nah, level betyr ikke såå mye. Om de er ekstremt høyt oppe blir det for vanskelig for meg som bare er i level 31, men jeg ser gang på gang at jeg tar de som er mye høyere enn meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...