Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nooba som i noobtube altså. Aner ikke hvordan han overlevde dog, jeg tok han lett som bare det, men virka som jeg og han klarte å unngå hverandre resten av runden. Men han kjørte noobtube exclusively, og hadde til og med noobtube i nicket...Så så veldig imponerende var han ikke.

Lenke til kommentar
Neeeeeeeei! Fikk nuke 2 sekunder for seint, var en fiende som smelte av en akkurat 2 sek før meg...Helsike! Er ikke så ofte jeg får 25-streak liksom...Irriterende ettersom han på andre laget kun nooba. Argh... Fader heller, da blir jeg nødt til å prøve igjen, skal smelle av nuke idag.

Du kan faktisk slippe ut nuke RETT før slutt, om noen har sluppet ut nuke før deg. Du må bare vente til nuken er ferdig sluppet.

Dette er snakk om et sekund før gamet slutter.

Min beste runde må være 36 - 4 eller noe, hadde også 26 i killstreak den runden :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode taktikker med skjold? Har bare prøvd det et par runder, og må si det er veldig underholdende måte å spille på. En møter 3 fiender og så lenge de står foran deg er det lite de kan gjøre. Fin måte å distrahere spillere på mens andre kommer å tar de. En får ikke så mange kills virker det ikke som. Møter færre å færre med skjold nå.

Lenke til kommentar

Skjold er ikkje noke særlig om du skal ha mange kills, funker egentlig best om du er i eit 3 mannslag der 1 har skjold og dei to andre går bak og tar ut alle fiender som er opptatt med å skyte på skjoldet eller som prøver å gå rundt han med skjoldet.

Ein anna viktig ting om du bruker skjold er å også bruke kaste kniven, med litt trening så vil du få ein del kills med kniven, der er også ein fordel å bruke scavenger så du slepp å bruke tid på å leite etter kniven etter kvar gong du har kasta den.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er postet enda:

We’ve updated the PC version of Modern Warfare 2, including the following fixes:

- Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized.

- Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry.

- Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s.

- Improved player collision removing cases of getting into geometry and ‘elevators’.

- Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency. (PC-ONLY)

- Fixes to prevent various texture hacks (PC-ONLY)

- Fix to prevent various XP hacks, including the prevention of obtaining negative XP.

These fixes, excluding the ones I’ve labeled as (PC-ONLY), are currently in test for the Xbox 360 and PS3 versions as well. Before you ask why there is a delay from PC to consoles, it’s because we can update IW-NET directly and therefore the fastest. The console versions require additional testing through their respective manufacturers.

http://fourzerotwo.com/

Lenke til kommentar

Kan hende hosten bruker console og endrer gamemode eller noe.

Edit: Ment til Mr.Anki.

Edit2: og når jeg leser over meg og tenker meg litt om, så er jo Ground Wars både domination og tdm, ja. Har alt for ofte opplevd å først spille tdm på en kjedelig bane som Rundown eller Karachi eller noe, så komme ut og se at neste bane er Karachi domination.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Kan hende hosten bruker console og endrer gamemode eller noe.

Edit: Ment til Mr.Anki.

Edit2: og når jeg leser over meg og tenker meg litt om, så er jo Ground Wars både domination og tdm, ja. Har alt for ofte opplevd å først spille tdm på en kjedelig bane som Rundown eller Karachi eller noe, så komme ut og se at neste bane er Karachi domination.

Rundown er jo dritkul!:p Perfekt for Sniping..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...