Kontorstol Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva er den beste runden dere har gjort noe gang? Selv har jeg 79 - 14 som best. Eller 52 - 2. Hva med dere? 33 - 0 Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Irriterende ettersom han på andre laget kun nooba. Argh. Hvis han fikk nuke nooba han nok ikke. Min beste runde er 34 - 4, tror jeg. Har en del ca.28 - ca.2 også. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nooba som i noobtube altså. Aner ikke hvordan han overlevde dog, jeg tok han lett som bare det, men virka som jeg og han klarte å unngå hverandre resten av runden. Men han kjørte noobtube exclusively, og hadde til og med noobtube i nicket...Så så veldig imponerende var han ikke. Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Neeeeeeeei! Fikk nuke 2 sekunder for seint, var en fiende som smelte av en akkurat 2 sek før meg...Helsike! Er ikke så ofte jeg får 25-streak liksom...Irriterende ettersom han på andre laget kun nooba. Argh... Fader heller, da blir jeg nødt til å prøve igjen, skal smelle av nuke idag. Du kan faktisk slippe ut nuke RETT før slutt, om noen har sluppet ut nuke før deg. Du må bare vente til nuken er ferdig sluppet. Dette er snakk om et sekund før gamet slutter. Min beste runde må være 36 - 4 eller noe, hadde også 26 i killstreak den runden Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen som har noen gode taktikker med skjold? Har bare prøvd det et par runder, og må si det er veldig underholdende måte å spille på. En møter 3 fiender og så lenge de står foran deg er det lite de kan gjøre. Fin måte å distrahere spillere på mens andre kommer å tar de. En får ikke så mange kills virker det ikke som. Møter færre å færre med skjold nå. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Å bruke skjold er vel taktikk nok i seg selv? Er såpass irriterende for dem du møter at de kommer til å spille dårlig bare fordi de veit det er jækla vanskelig å ta deg ut om man ikke kommer bakfra... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Skjold er ikkje noke særlig om du skal ha mange kills, funker egentlig best om du er i eit 3 mannslag der 1 har skjold og dei to andre går bak og tar ut alle fiender som er opptatt med å skyte på skjoldet eller som prøver å gå rundt han med skjoldet. Ein anna viktig ting om du bruker skjold er å også bruke kaste kniven, med litt trening så vil du få ein del kills med kniven, der er også ein fordel å bruke scavenger så du slepp å bruke tid på å leite etter kniven etter kvar gong du har kasta den. Lenke til kommentar
bantexkaa87 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Skjold er morsomt, og du får masse poeng om de fyrer løs på deg Skjold har reddet meg mer enn tusen ganger når folk prøver å knive meg bakfra når skjoldet er på ryggen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hater folk med skjold, særlig på demolition. Men det er jo deilig når du løper rundt og bak han og setter den kniven i ryggen hans, og roper HAHAHAHA! Tror min beste runde er 38-2, men det var et engangstilfelle Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Vet ikke om dette er postet enda: We’ve updated the PC version of Modern Warfare 2, including the following fixes: - Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized. - Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry. - Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s. - Improved player collision removing cases of getting into geometry and ‘elevators’. - Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency. (PC-ONLY) - Fixes to prevent various texture hacks (PC-ONLY) - Fix to prevent various XP hacks, including the prevention of obtaining negative XP. These fixes, excluding the ones I’ve labeled as (PC-ONLY), are currently in test for the Xbox 360 and PS3 versions as well. Before you ask why there is a delay from PC to consoles, it’s because we can update IW-NET directly and therefore the fastest. The console versions require additional testing through their respective manufacturers. http://fourzerotwo.com/ Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fekk ny igår. 39-1. Fekk predator som tok 3, fekk Harrier som tok 5 stk med berre bombene og 5 stk med flyet og Pave Lowe som pøste på med kills til eg fekk 39 i streak! Fekk forresten 5 emblems og 8 titles Der Omnicide var ein av dei Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvorfor komme jeg ofte inn i Domination når jeg egentilig skal skille Ground War? Jeg trykker ikke feil. Det skjer ofte etter at jeg har spilt en runde Ground War. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ground War bytter vel på Team Deathmatch og Domination tror jeg. Det er random hva det blir. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hvis man leser før man trykker på valgt spillmodus så løser alt seg Endret 20. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Ground War bytta vel mellom Hardcore Team Deathmatch, Team deathmatch og Domination, om eg ikkje tek heilt feil Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 feil, bytter bare mellom team deathmatch og domination. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 feil, bytter bare mellom team deathmatch og domination. Ok. Kan berre hugse å ha lest det ein plass at det var vanlig og Hardcore,, Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Kan hende hosten bruker console og endrer gamemode eller noe. Edit: Ment til Mr.Anki. Edit2: og når jeg leser over meg og tenker meg litt om, så er jo Ground Wars både domination og tdm, ja. Har alt for ofte opplevd å først spille tdm på en kjedelig bane som Rundown eller Karachi eller noe, så komme ut og se at neste bane er Karachi domination. Endret 20. januar 2010 av Andeby Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Om Ground Wars er domination og tdm er jo saken grei Men har aldri opplevd det får når jeg har spilt det. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan hende hosten bruker console og endrer gamemode eller noe.Edit: Ment til Mr.Anki. Edit2: og når jeg leser over meg og tenker meg litt om, så er jo Ground Wars både domination og tdm, ja. Har alt for ofte opplevd å først spille tdm på en kjedelig bane som Rundown eller Karachi eller noe, så komme ut og se at neste bane er Karachi domination. Rundown er jo dritkul! Perfekt for Sniping.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå