AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Men jeg ser egentlig veldig godt folk som har denne perken, de skiller seg også ut, er ett fett om man har den eller ikke. Det har jeg også lagt merke til når jeg bruker Thermal. Jeg ser dem like godt som eller, thermal er egentlig bare ekstra nyttig når fienden har smoke grenades. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Egentlig ikke, det virker som om de fleste som bruker thermal, forventer at man lyser der man spring, og ikke tenker over de som ikke gjør det. Men det er bare slik jeg har lagt merke til. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg kjører AUG med Sleight Of Hand, Hardline og Ninja. Med dette setupet er Wasteland den enkleste banen å få nuke på IMO. Så lenge det ikke er en million snipere funker det helt fantastisk bra. Enten folk er på andre sida av banen eller oppi trynet ditt er AUG med grip win. Ikke fått nuke idag, men fått Harrier og Chopper gunner en rekke ganger med dette setupet. Fantastisk bra til å få streaks, og i motsetning til assault rifles så går det praktisk talt aldri tomt for ammo, så går an å få endel kills også etter chopper gunner har dratt (kommet til den konklusjonen idag at chopper kun funker på noen få baner, gitt at man spiller på riktig side av kartet.) Endret 19. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Egentlig ikke, det virker som om de fleste som bruker thermal, forventer at man lyser der man spring, og ikke tenker over de som ikke gjør det. Men det er bare slik jeg har lagt merke til. Jeg legger mer merke til de som ikke lyser, faktisk Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Egentlig ikke, det virker som om de fleste som bruker thermal, forventer at man lyser der man spring, og ikke tenker over de som ikke gjør det. Men det er bare slik jeg har lagt merke til. Kjenner meg ikke akkurat igjen i det du sier Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nå sa jeg ikke at det er slik det er, endt diskusjon. Man er ikke trygg bare fordi man har perken, men at noen ikke legger like my merke til deg. Jeg har heller ikke store problemer med å ta de ut sånn sett. Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Man ser de med cold blooded fint med thermal. Men hvis det er en nærkamp/1v1 sniper og motstanderen har coldblooded kan man slite litt. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Prøvde meg på CTF nå, og må si jeg ble utrolig positivt overrasket over hvor gøy konseptet er. Hadde i tillegg alle TDM-spillerene der gått inn på servere laget for camping, hadde det nok blitt utrolig mye morsommere. 80% av gangene man dør er det jo grunnet feige campere. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Capture the flag er yndlingsmodusen min om dagen. Veldig gøy. Dessverre er CTF fullstendig meningsløst på Terminal og Underpass, da det (alt ettersom) er slik at det ene laget enten står og dreper det ene laget ettersom man spawner samme sted hele tida, eller de som tar flagg blir drept da folk spawner i hopetall akkurat der og man ikke kommer seg vekk. Enig i det om campere dog...Generelt lite camping på CTF, men er noen lag som tar helt av og camper med noobtube Endret 19. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Men jeg ser egentlig veldig godt folk som har denne perken, de skiller seg også ut, er ett fett om man har den eller ikke. Det har jeg også lagt merke til når jeg bruker Thermal. Jeg ser dem like godt som eller, thermal er egentlig bare ekstra nyttig når fienden har smoke grenades. Enhver anti-aircraft klasse med respekt for seg selv kjører Cold blooded og stinger. Har også cold blooded på alle HC klassene mine Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 http://www.joystiq.com/2010/01/19/rumor-mo...ttacks-your-xp/ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg trodde laginndelinga i dette spillet var 6-6? Kom inn i et spill hvor vi var 5 mot 7 - og i tillegg var de både feigere (mye camp og toob), høyere rank og i tillegg så det ut til at de samarbeida muntlig. Idet jeg kom inn sto hele gjengen og tok ut mitt lag når man spawna (Terminal selvsagt). Temmelig håpløst, men jeg valgte å ikke stikke og få K/D-ratio over 1 bare for å vise at jeg kan slå dem selv om laginndelinga er helt på tuppa. Antar det var en bug? Endret 19. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen games er bare sånn at de spillerene som går inn i gamet er de eneste og dersom noen leaver (idet gamet starter) blir lagene ujevne. Lagene blir jo delt inn på forhånd (under Match starting in...). Har vært i games der det har joinet f.eks 12 stk, mens etter hvert som folk har leavet/timet ut så har det ikke kommet inn nye. Eks 4v7 på ground war... Lenke til kommentar
frds Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Liker ikke Estate så pleier å gå til lobbyen når dettte mapet blir valgt. Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva er den beste runden dere har gjort noe gang? Selv har jeg 79 - 14 som best. Eller 52 - 2. Hva med dere? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva er den beste runden dere har gjort noe gang? Selv har jeg 79 - 14 som best. Eller 52 - 2. Hva med dere? 71-3 og 70-2. Ble en ganske nice k/d ratio av det Tror jeg har 54 matcher med over 10 i k/d ratio. Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hva er den beste runden dere har gjort noe gang? Selv har jeg 79 - 14 som best. Eller 52 - 2. Hva med dere? 71-3 og 70-2. Ble en ganske nice k/d ratio av det Tror jeg har 54 matcher med over 10 i k/d ratio. Smud, hva har du i sammenlagt k/d ratio? Har 1.60 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 2,17 nå. Har vært oppe i 2,39 da jeg tok spillet litt mer seriøst. Lenke til kommentar
Marius_1337 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 2,17 nå. Har vært oppe i 2,39 da jeg tok spillet litt mer seriøst. Er såpass ja. Gikk ned MYE etter at jeg av en eller annen tullete grunn gadd å gå prestige... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Neeeeeeeei! Fikk nuke 2 sekunder for seint, var en fiende som smelte av en akkurat 2 sek før meg...Helsike! Er ikke så ofte jeg får 25-streak liksom...Irriterende ettersom han på andre laget kun nooba. Argh... Fader heller, da blir jeg nødt til å prøve igjen, skal smelle av nuke idag. Endret 20. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå