NothinDoin™ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nah, funker uten hvis man går stealth.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Nah, funker uten hvis man går stealth.. enig. Men så er det Stopping Power som erstatter det som gjør deg enda mer stealthy... Cold Blooded Pro. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 bare husk at stopping power har null funksjon på FAL Hvorfor?! Den tar 55 i skade på nært hold og 35 på lang hold. Det betyr to skudd nærme og tre skudd på langt hold uansett om du har stopping power eller ikke, da stopping power øker skade med 40%. Eneste den gjør er at headshots på nært hold er one shot kill, noe du neppe får bruk for Andre våpen dette gjelder på? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Å herregud.. Etter at jeg byttet fra harrier-choppergunner-nuke til predator-harrier-choppergunner levler jeg jo 3x så fort. Ligger på rundt 30+ kills hver runde, og det merkes på xp'en. Spiller da forøvrig nesten kun mercenary team dm, for da slipper jeg alle fjortisser som hyler i micen =) Lenke til kommentar
R0OT Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 bare husk at stopping power har null funksjon på FAL Hvorfor?! Den tar 55 i skade på nært hold og 35 på lang hold. Det betyr to skudd nærme og tre skudd på langt hold uansett om du har stopping power eller ikke, da stopping power øker skade med 40%. Eneste den gjør er at headshots på nært hold er one shot kill, noe du neppe får bruk for Andre våpen dette gjelder på? WA2000 her hjelper ikke stopping power men dersom du bruker silencer på riflen er stopping power fint å ta på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Gjør heller ikke mye for UMP45. Næskudd går ned fra 3 til 2, men langskudd er det samme. Gjelder heller ikke magnum Endret 19. januar 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 http://www.infinityward.com/forum/viewtopi...32&t=253246 Haha så dårlig Lenke til kommentar
sib Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Synes alt på den lista er helt utmerket, jeg. Med mindre du er 1887/Care-package idiot, da. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) 1887 har da ikke vært særlig bra på over en måned? Jeg har brukt den som secondary på den ene klassen min etter at de fiksa den første gangen, og samme hva slags innstillinger jeg har brukt har den ikke fungert over 5-10 meter toppen. Ikke sjangs lenger enn det. Like stor sjans for å ikke få kill som å få kill. Endret 19. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 1887 har da ikke vært særlig bra på over en måned? Jeg har brukt den som secondary på den ene klassen min etter at de fiksa den første gangen, og samme hva slags innstillinger jeg har brukt har den ikke fungert over 5-10 meter toppen. Ikke sjangs lenger enn det. Like stor sjans for å ikke få kill som å få kill. Jeg har ikke nådd den levelen man får 1887 på. Men jeg har plukket opp en del av de, og de dreper som bare faen. Slutt å syt. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Forsøkte ikke å syte...Helt greit våpen, men det er da slettes ikke for bra. Som jeg sa funker det på VELDIG korte avstander, men ikke mer. Nødvåpen. Lenke til kommentar
sib Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det som er greia er at når 1887 ble nerfa, glemte de å normalisere bling versjonen av våpenet. Derfor var 1887 med bling (akimbo+FMJ) like kraftig som før nerfen. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har prestige edition her? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Begynte med Emergency drop for at jeg skulle se om det virkelig ga så mye xp som jeg hadde hørt, og det resulterte i rundt 20k xp hvert game, kjekt Hva får du xp fra? At teammates stjeler pakkene? Jepp. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg er så møkklei Wastelands! Har ingen klasser som passer meg bra, snipere overalt. Jeg er ingen dårlig sniper selv, men opp mot andre snipere er jeg sjanseløs. Hvilke classes bruker dere på Wastelands? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 SubMachine gun, lightweight, ninja og løper rundt hele tiden og dreper snipere. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 SubMachine gun, lightweight, ninja og løper rundt hele tiden og dreper snipere. Da er du heldig. Jeg blir plukket ned før jeg rekker å komme meg noe sted Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Jeg er så møkklei Wastelands! Har ingen klasser som passer meg bra, snipere overalt. Jeg er ingen dårlig sniper selv, men opp mot andre snipere er jeg sjanseløs. Hvilke classes bruker dere på Wastelands? Jeg kjører LMG og sitter rundt bunker-inngangene, evt sitter jeg med en sniperi bakgrunnen av mappet m/therm og tar ut fiendtlige trussler Endret 19. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Prøv med Cold Blooded. De fleste snipere bruker thermal. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Prøv med Cold Blooded. De fleste snipere bruker thermal. I just got busted :/ Men jeg ser egentlig veldig godt folk som har denne perken, de skiller seg også ut, er ett fett om man har den eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå