Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare husk at stopping power har null funksjon på FAL :)

Hvorfor?!

Den tar 55 i skade på nært hold og 35 på lang hold. Det betyr to skudd nærme og tre skudd på langt hold uansett om du har stopping power eller ikke, da stopping power øker skade med 40%. Eneste den gjør er at headshots på nært hold er one shot kill, noe du neppe får bruk for

Andre våpen dette gjelder på?

Lenke til kommentar

Å herregud.. Etter at jeg byttet fra harrier-choppergunner-nuke til predator-harrier-choppergunner levler jeg jo 3x så fort. Ligger på rundt 30+ kills hver runde, og det merkes på xp'en. Spiller da forøvrig nesten kun mercenary team dm, for da slipper jeg alle fjortisser som hyler i micen =)

Lenke til kommentar
bare husk at stopping power har null funksjon på FAL :)

Hvorfor?!

Den tar 55 i skade på nært hold og 35 på lang hold. Det betyr to skudd nærme og tre skudd på langt hold uansett om du har stopping power eller ikke, da stopping power øker skade med 40%. Eneste den gjør er at headshots på nært hold er one shot kill, noe du neppe får bruk for

Andre våpen dette gjelder på?

WA2000 her hjelper ikke stopping power

men dersom du bruker silencer på riflen er stopping power fint å ta på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Gjør heller ikke mye for UMP45. Næskudd går ned fra 3 til 2, men langskudd er det samme. Gjelder heller ikke magnum

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

1887 har da ikke vært særlig bra på over en måned? Jeg har brukt den som secondary på den ene klassen min etter at de fiksa den første gangen, og samme hva slags innstillinger jeg har brukt har den ikke fungert over 5-10 meter toppen. Ikke sjangs lenger enn det. Like stor sjans for å ikke få kill som å få kill.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
1887 har da ikke vært særlig bra på over en måned? Jeg har brukt den som secondary på den ene klassen min etter at de fiksa den første gangen, og samme hva slags innstillinger jeg har brukt har den ikke fungert over 5-10 meter toppen. Ikke sjangs lenger enn det. Like stor sjans for å ikke få kill som å få kill.

Jeg har ikke nådd den levelen man får 1887 på. Men jeg har plukket opp en del av de, og de dreper som bare faen. Slutt å syt.

Lenke til kommentar
Jeg er så møkklei Wastelands! :mad:

Har ingen klasser som passer meg bra, snipere overalt. Jeg er ingen dårlig sniper selv, men opp mot andre snipere er jeg sjanseløs. Hvilke classes bruker dere på Wastelands? :hmm:

Jeg kjører LMG og sitter rundt bunker-inngangene, evt sitter jeg med en sniperi bakgrunnen av mappet m/therm og tar ut fiendtlige trussler :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...