Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon so har nokre tips til effektiv bruk av Javelin?

 

Har dreve å testa litt, Javelin skal på papiret være litt betre en Stinger men eg er fortsatt litt usikker. Javelin har fordelen med at du kan låse siktet både på fartøy og på land, men du får kun ekstra XP for kills og ikkje for å skyte ned helikopter slik som med Stinger.

 

Javelin er ofte enklare å bruke til å skyte ned Harrier og helikopter sidan prosjektilet fyrst går rett opp og deretter treff fartøyet ovanifrå slik at flares ikkje er til hjelp. Men du får ikkje ekstra XP for å skyte ned fartøya og det tar lengre tid en med Stinger, noke som igjen betyr at killstreaken rekker å gjere meir skade før du får skutt den ned.

 

Eg synest også det er vanskelig å drepe folk med Javelin, vanligvis tar det lang tid å låse siktet, dette kombinert med at eg har ein stor profil med eit så stor våpen gjer at eg blir drept før eg får skutt ut raketten. Du har heller ikkje mykje kontroll med kva punkt på kartet Javelinen velger å låse siktet på. Dei kill eg har fått med Javelin har i stor grad vært basert på flaks der eg gjettar på kvar det kanskje snart kjem ein fiende og det faktisk kjem ein fiende akkurat i det raketten slår ned.

Så lenge du må sjå målet ditt i luftlinje for å kunne låse siktet så har eg ikkje funnet nokon store fordelar med at raketten slår rett ned.

 

Så er det noen som har nokre gode råd til korleis eg skal bruke Javelin effektivt eller skal eg berre sattse på å fortsatt bruke Stinger til å ta ned fientlige helikopter?

Lenke til kommentar
Kan man kaste granater etc når men har fremme riot shield?

 

Ja du kan kaste granater men skjoldet blir flytta automatisk til sides når du kaster ein granat, du er dermed ubeskytt medan du kastar granaten så fienden vil ofte rekke å skyte deg før du rekk å kaste granaten. Om du bruker kastekniven så er du ubeskytta i mykje kortare tid en når du kastar ein vanlig granat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
bare husk at stopping power har null funksjon på FAL :)

Hvorfor?!

 

Den tar 55 i skade på nært hold og 35 på lang hold. Det betyr to skudd nærme og tre skudd på langt hold uansett om du har stopping power eller ikke, da stopping power øker skade med 40%. Eneste den gjør er at headshots på nært hold er one shot kill, noe du neppe får bruk for

Lenke til kommentar
Begynte med Emergency drop for at jeg skulle se om det virkelig ga så mye xp som jeg hadde hørt, og det resulterte i rundt 20k xp hvert game, kjekt :)

Hvordan lurer jeg på???

 

Tipper det er glitchen.

 

Ha care package/sentry gun eller emergency airdrop som killstreak reward. Finn et våpen som ligger på bakken. Kniv i løse lufta og mens du kniver trykker du for å plukke opp våpenet på bakken. Akkurat i det du hører et slags klikk for at du plukker opp våpenet (mens du knifer) så trykker du på knappen for å bytte til packagen. Dette må gjøre veldig fort. Kommer våpenet opp når du bytter = fail. Så må du kaste en stun/(flash?) grenade og så kan du kaste packagen på bakken. Etter du har tatt opp packagen og enten plassert den/brukt den opp får du automatisk en ny pakke. Bare tenk deg hvor mye kills du hadde fått med infinate EADs på f.eks domination.

 

Tok ein runde no på Afghan. Starta heilt på trynet, so eg fekk sånn deathstreak sånn at du har ekstra beskyttelse på i 10 sekund. Og da rusha eg ut so faen der det er radioaktivt:p Hoppa akkurat 4 gangar opp og ned, ja, kom out-of-map!:p Gjekk langs fjellsidene der ute.. Men får det ikkje til igjen :!:

 

Bruk tactical insertion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...