Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Nuke er koselig gevinst når fienden ikke har vett på å skyte ned Harriers og Chopper Gunnere :p Hvilket er i 9/10 tilfeller :)

Derfor jeg alltid bruker stinger. Gjør ikke noe annet enn å fly rundt som en vill hund og skyte ned alt som rører seg der oppe. Til og med UAV. På Search & Destroy får man 3k xp av å skyte ned harriers.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv en LMG med Grip, Steady Aim og Stopping Power :)

Jeg gjorde dette (var jeg som snakket om at jeg suger i MW2 som du svarte på).

Jeg spilte først nok med MG4 til at jeg fikk grip, la til scavenger i tillegg til ditt forslag og hadde en stinger og spilte FFA på wasteland (xbox).

Halleluja.

Fikk meg nok kills til en predator, fikk en kill der + en til med mg4, fikk harrier som ryddet hele brettet. Resultatet tilslutt ble at jeg vant spillet med 20-3 som er den beste runden jeg noengang har spilt.

Det er godt mulig at nivået med de jeg spilte med ikke var allverden, men en av de var en kammerat som alltid pleier å slå meg og som oftest også er blant top 3 når vi spiller FFA.

Som et sideemne kan jeg nevne claymores siden de ble nevnt noen sider tilbake. Jeg plasserte ut claymores både her og der, men snodig nok tror jeg ikke jeg fikk en eneste kill på de. Enten var jeg uheldig, eller så var bare plasseringene mine idiotiske.

Lenke til kommentar
Prøv en LMG med Grip, Steady Aim og Stopping Power :)

Jeg gjorde dette (var jeg som snakket om at jeg suger i MW2 som du svarte på).

Jeg spilte først nok med MG4 til at jeg fikk grip, la til scavenger i tillegg til ditt forslag og hadde en stinger og spilte FFA på wasteland (xbox).

Halleluja.

Fikk meg nok kills til en predator, fikk en kill der + en til med mg4, fikk harrier som ryddet hele brettet. Resultatet tilslutt ble at jeg vant spillet med 20-3 som er den beste runden jeg noengang har spilt.

Det er godt mulig at nivået med de jeg spilte med ikke var allverden, men en av de var en kammerat som alltid pleier å slå meg og som oftest også er blant top 3 når vi spiller FFA.

har lest innleggene dine og du høres ut som en tålmodig sjel det skal du ha :)

Hadde jeg komt lengre ned en topp 3-5 på listene i gjennomsnitt hadde jeg ikke rørt spillet :p Synest forøvrig at du skal droppe MG4 og heller bruke RPD eller AUG :)

Lenke til kommentar
har lest innleggene dine og du høres ut som en tålmodig sjel det skal du ha :)

Hadde jeg komt lengre ned en topp 3-5 på listene i gjennomsnitt hadde jeg ikke rørt spillet :p Synest forøvrig at du skal droppe MG4 og heller bruke RPD eller AUG :)

Jeg er ikke sikker på hvorfor jeg bruker MG4en istedenfor RPDen, ser ut som den ville passe meg bedre ja. AUGen har jeg ikke unlocket enda.

Men når det er sagt gikk jeg jo tilbake til SCARen etterhvert, vil jo helst bli litt bedre der på det jeg føler er litt mer grunneleggende.

Prøvde noen runder med intervention, sleight of hand (pro) og stopping power. Håpløst på mitt nivå.

Lenke til kommentar
Prøvde noen runder med intervention, sleight of hand (pro) og stopping power. Håpløst på mitt nivå.

Noen er bare ikke ment for å snipe (slik som undertegnede) :p

Gått litt lei av å snipe^^ Har funnet ut at FAL, M4, Vector er mine beste weapons, får greit med xp og ks.

Akimbo G-18 er også veldig gøy med riot shield på ryggen^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...