Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

 

January 18, 2010 - Call of Duty: Modern Warfare 2 Update Released

 

Updates to Call of Duty: Modern Warfare 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

 

Call of Duty: Modern Warfare 2

 

* Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized

* Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry

* Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s

* Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'

* Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency

* Fixes to prevent various texture and XP hacks

Lenke til kommentar
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

 

January 18, 2010 - Call of Duty: Modern Warfare 2 Update Released

 

Updates to Call of Duty: Modern Warfare 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

 

Call of Duty: Modern Warfare 2

 

* Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized

* Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry

* Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s

* Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators'

* Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency

* Fixes to prevent various texture and XP hacks

 

Det er kos:P men jeg skjønte ikke akkuratt den siste der.;) kan noen forklare meg?:)

Lenke til kommentar

De fiksa faktisk care-package-greia...Som jo er en av få ting som IKKE er et problem. Definitivt beste måten å ta flagg i CTF på, og dessuten har det aldri vært stress å skyte andre som løper (sjelden fått positiv ratio med care-package og løping jeg ihvertfall, tvert om). Med vanlig løpefart blir det umulig å snike seg forbi alle camperne og de som spawner rundt flagg konstant, så da blir det nok defensivt spill (nei, ikke camping, men kommer til å fokusere på å kverke fienden og ta flagg om jeg tilfeldigvis går forbi) og utelukkende forsøk på Nuke på CTF for min del...

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om har jeg faktisk ikke sett så mange cheaters eller 10 prestige folk i det siste, hvertfall ikke så mye som før.

 

prøv litt ground war.. møtte på bøttevis tidligere i kveld :)

 

De fiksa faktisk care-package-greia...Som jo er en av få ting som IKKE er et problem. Definitivt beste måten å ta flagg i CTF på, og dessuten har det aldri vært stress å skyte andre som løper (sjelden fått positiv ratio med care-package og løping jeg ihvertfall, tvert om). Med vanlig løpefart blir det umulig å snike seg forbi alle camperne og de som spawner rundt flagg konstant, så da blir det nok defensivt spill (nei, ikke camping, men kommer til å fokusere på å kverke fienden og ta flagg om jeg tilfeldigvis går forbi) og utelukkende forsøk på Nuke på CTF for min del...

 

du klager faktisk på at det er fjernet virker det som ? Har nå aldri vært så feig at jeg har benyttet slike glitches og jeg springer nå stort sett alltid etter flagget med "springe" clasen min på CTF.. går helt strålende å få tak i flagg, har jo teammates vettu :)

Lenke til kommentar

Nettopp det som jeg syns er et problem...Teammates som ikke gjør noe. CTF er som regel sololøp fra min side, jeg tar alle flagg, jeg skyter ned fly/helikoptre og tar campere og fiender som tar vårt flagg...Uten care-package er ihvertfall JEG lost...Da må jeg finne noen å samarbeide med i tilfelle :p Klarer til nød å ta flagg mens jeg dasser rundt med AUG (vanlig løpeklasse syns jeg er lite effektivt), men går litt sakte så jeg må ha 100% treffsikkerhet over forholdsvis lange partier...

Kan være enig i at det er kjipt med care package-fart på andre moduser, men på CTF syns jeg det hører hjemme, særlig på baner som Terminal hvor fienden spawner nærmest oppå flagget slik at man har minst 2-3 stk rett foran seg garantert...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

teamspeak og ventrilo er jo samma ulla.. samme for meg hva jeg bruker.. men de fleste old school gutta holder seg til VT så da er valget enkelt :)

skype derimot har jo åpen kanal hele tiden.. Når en sitter 3-7 timer framfor datamaskinen til dagen er det litt slitsomt å høre på alt som skjer hos kompisen... vi bruker ventrilo døgnet rundt, uavhengig om vi spiller eller ikke, og da må selvsagt push-to-talk være en mulighet :)

 

Godt mulig du kan bruke det i skype nå da.. lenge siden jeg har brukt skype..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...