Dellers Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Nuke er koselig gevinst når fienden ikke har vett på å skyte ned Harriers og Chopper Gunnere Hvilket er i 9/10 tilfeller Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Harriers lever sjeldent lenge nok til å drepe noen når jeg spiller ivertfall, og alt "ondt" som er i luften får 2 stinger rakketer i gave fra meg med en gang de kommer innen rekkevidde. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Harriers leverer for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hehe, ja når jeg bruker de får jeg ofte 5+ kills før noen har IQ nok til å skyte den ned. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noen som har sett Nå er det virkelig på tide at IW får fingern ut av ræva. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Den filmen oppsummerer vel omtrent mykje av det som er feil med MW2. Eg er jo generelt veldig fan av WingsOfRedemption, og syns det er godt han har fått so mykje oppmerksomhet rundt problemet. Sjølv om problemet har vore kjent lenge. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! January 18, 2010 - Call of Duty: Modern Warfare 2 Update Released Updates to Call of Duty: Modern Warfare 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include: Call of Duty: Modern Warfare 2 * Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized * Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry * Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s * Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators' * Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency * Fixes to prevent various texture and XP hacks Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Endelig! Og da ble det hvertfall bekreftet at Carepackage løpe-buggen var en bug, og ikke en feature. Men XP Hacks, betyr det at alle de som har hacka seg til prestige 10 blir resatt? Nå mangler vi bare Dedicated Servers. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg er sjokkert. IW kom men en liten fix??? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 dedicated servers.. eller i det minste banning av folk som cheater hadde vært en god start Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Når jeg tenker meg om har jeg faktisk ikke sett så mange cheaters eller 10 prestige folk i det siste, hvertfall ikke så mye som før. Lenke til kommentar
AznChill Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! January 18, 2010 - Call of Duty: Modern Warfare 2 Update Released Updates to Call of Duty: Modern Warfare 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include: Call of Duty: Modern Warfare 2 * Care Package, Emergency Airdrop, and Sentry Gun marker grenades sprint speed normalized * Sentry Guns: Improved placement detection, preventing cases of Sentry Guns inside geometry * Model 1887: Bling using Akimbo and FMJ combination now has same range and damage as non-Bling Model 1887s * Improved player collision removing cases of getting into geometry and 'elevators' * Mouse latency tweaks for more mouse movement consistency * Fixes to prevent various texture and XP hacks Det er kos:P men jeg skjønte ikke akkuratt den siste der. kan noen forklare meg? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 De fiksa faktisk care-package-greia...Som jo er en av få ting som IKKE er et problem. Definitivt beste måten å ta flagg i CTF på, og dessuten har det aldri vært stress å skyte andre som løper (sjelden fått positiv ratio med care-package og løping jeg ihvertfall, tvert om). Med vanlig løpefart blir det umulig å snike seg forbi alle camperne og de som spawner rundt flagg konstant, så da blir det nok defensivt spill (nei, ikke camping, men kommer til å fokusere på å kverke fienden og ta flagg om jeg tilfeldigvis går forbi) og utelukkende forsøk på Nuke på CTF for min del... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Når jeg tenker meg om har jeg faktisk ikke sett så mange cheaters eller 10 prestige folk i det siste, hvertfall ikke så mye som før. prøv litt ground war.. møtte på bøttevis tidligere i kveld De fiksa faktisk care-package-greia...Som jo er en av få ting som IKKE er et problem. Definitivt beste måten å ta flagg i CTF på, og dessuten har det aldri vært stress å skyte andre som løper (sjelden fått positiv ratio med care-package og løping jeg ihvertfall, tvert om). Med vanlig løpefart blir det umulig å snike seg forbi alle camperne og de som spawner rundt flagg konstant, så da blir det nok defensivt spill (nei, ikke camping, men kommer til å fokusere på å kverke fienden og ta flagg om jeg tilfeldigvis går forbi) og utelukkende forsøk på Nuke på CTF for min del... du klager faktisk på at det er fjernet virker det som ? Har nå aldri vært så feig at jeg har benyttet slike glitches og jeg springer nå stort sett alltid etter flagget med "springe" clasen min på CTF.. går helt strålende å få tak i flagg, har jo teammates vettu Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Nettopp det som jeg syns er et problem...Teammates som ikke gjør noe. CTF er som regel sololøp fra min side, jeg tar alle flagg, jeg skyter ned fly/helikoptre og tar campere og fiender som tar vårt flagg...Uten care-package er ihvertfall JEG lost...Da må jeg finne noen å samarbeide med i tilfelle Klarer til nød å ta flagg mens jeg dasser rundt med AUG (vanlig løpeklasse syns jeg er lite effektivt), men går litt sakte så jeg må ha 100% treffsikkerhet over forholdsvis lange partier... Kan være enig i at det er kjipt med care package-fart på andre moduser, men på CTF syns jeg det hører hjemme, særlig på baner som Terminal hvor fienden spawner nærmest oppå flagget slik at man har minst 2-3 stk rett foran seg garantert... Endret 18. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hehe ser problemet.. nei fy, er det en ting jeg prøver å unngå så er det å spille nettspill med random teammates, da er jo halve poenget borte 2-5 kompiser + ventrilo er tingen Lenke til kommentar
AznChill Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 er egentlig ikke glad i ventrilo. liker egentlig teamspeak 2 eller skype:P men alle har jo forskjellige meninger. skal ikke se bort i fra det. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 teamspeak og ventrilo er jo samma ulla.. samme for meg hva jeg bruker.. men de fleste old school gutta holder seg til VT så da er valget enkelt skype derimot har jo åpen kanal hele tiden.. Når en sitter 3-7 timer framfor datamaskinen til dagen er det litt slitsomt å høre på alt som skjer hos kompisen... vi bruker ventrilo døgnet rundt, uavhengig om vi spiller eller ikke, og da må selvsagt push-to-talk være en mulighet Godt mulig du kan bruke det i skype nå da.. lenge siden jeg har brukt skype.. Lenke til kommentar
AznChill Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hehe. men akkuratt det jeg sa. det er jo egentlig smak og behag da:P sittet i 15 timer med 2 kompiser og svettet på skype:P tiden flyr Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Begynte med Emergency drop for at jeg skulle se om det virkelig ga så mye xp som jeg hadde hørt, og det resulterte i rundt 20k xp hvert game, kjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå