PaulKemp Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ikke enig. Hvor ofte opplever du å se en spiller du har sett tidligere i et nytt game siden? Hvor mange tror du tar "Shotgun" challengen (20 kills med tube) på en eller annen assault rifle, som også er BY FAR den mest foretrukne våpenklassen av spillerne. I tillegg har du de som vil gjøre ferdig Danger Close perk challenge. Ikke alle som bruker tube bruker det for easy skill-less kills. +1 Har kun brukt tuben til akkurat dette. Men jeg skal gladlig innrømme jeg noen ganger bare har skutt mot andre siden av banen OG noen ganger treffer jeg noen. Utrolig kipt for den personen, men utrolig gull for meg! Jeg liker jo når jeg selv har flaks. Lenke til kommentar
AznChill Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Likende med CS og Scout, du løper raskere med den enn med kniv f.eks. Det er litt lættis det der:P Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Ikke enig. Hvor ofte opplever du å se en spiller du har sett tidligere i et nytt game siden? Hvor mange tror du tar "Shotgun" challengen (20 kills med tube) på en eller annen assault rifle, som også er BY FAR den mest foretrukne våpenklassen av spillerne. I tillegg har du de som vil gjøre ferdig Danger Close perk challenge. Ikke alle som bruker tube bruker det for easy skill-less kills. +1 Har kun brukt tuben til akkurat dette. Men jeg skal gladlig innrømme jeg noen ganger bare har skutt mot andre siden av banen OG noen ganger treffer jeg noen. Utrolig kipt for den personen, men utrolig gull for meg! Jeg liker jo når jeg selv har flaks. enig.. på første gjennomspilling + nå på prestige har jeg brukt tuben til følgende: Levle danger close og scavanger, samtidig skifter jeg ut riflen tuben henger på slik at alle våpen får unlocket shotgun. Bruker bare tuben på terminal, men da som sagt for å levle danger close og scavanger, bedre måte å levle de 2 på finnes ikke.. Jo også skifter jeg seff til danger close classen når jeg skal bruke chopper gunner og AC130, da blir det ofte slengt ut en granat og to i ettertid før jeg skifter tilbake til normal class. Endret 18. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 3 prestige her nå. tactical knife eier!!! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Folk whiner jo bare for å whine. Det er irriterende å TAPE, det er er det som er sakens kjerne. Hvis man ikke kan bruke kniven med løpe perks, ikke kan bruke heartbeat og ninja, ikke kan bruke claymores med scavenger, ikke kan bruke sniper med ninja, ikke kan bruke akimbo 1887, ikke kan bruke fompen. Sånn som folk whiner er det jo ingen legit måte å spille på lengre. Folk er bare bitre fordi de taper! Duh... Eneste som krever skills her er jo å løpe. Noobtubes eller akimbo 1887 krever ikke mer skills enn å sikte på fienden og skyte før han gjør det. Tenk at du kommer med assault rifle og møter på en med noobtube. Dere skyter samtidig; han dør, og du dør rett etterpå pga. granaten. Hadde han hatt assault rifle hadde du tatt ham, uten å dø. Nesten det samme med akimbo 1887: Du kommer med assault, du skyter først, han skyter etterpå; du trenger å skyte ham tre eller fire ganger med rifla di, han trenger kun ett skudd. Hvem vinner? Hvem hadde vunnet om han hadde hatt rifle? Claymores også; det krever jo ikke mye skills å sette ut en claymore og løpe vekk? Blir bare gratis-kills. Og hva mener du med Sniper med ninja? Er det vanskelig? Men folk som spiller aktivt med fompen har som regel en 1-1 stats hvis de ikke lucker innimellom og tar to i slengen, så at det er et noob våpen kan vel strengt tatt folk si seg ening i? Det er lik som du skriver her, jeg skyter og dreper først, men så kommer fompen flygende og dreper meg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Claymores også; det krever jo ikke mye skills å sette ut en claymore og løpe vekk? Blir bare gratis-kills. hehe tror du skal prøve å forklare det til en hel del snålinger jeg har sett med claymore. Setter dem lett synlig, på feil sted, så de går av i feil retning, sprenger seg selv etc. Vil si jeg unngår dumt plasserte claymores oftere enn jeg går på godt plasserte claymores, så helt uten skills er det ikke. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er sant. Claymores krever faktisk en god del skill for at de skal plasseres riktig. Majoriteten av claymore-kills skyldes idioti av offeret, som løper blindt rundt hjørner og stopper opp for å snu når han hører klikke-lyden. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg liker å no-scope og fast-scope. Tar ofte upperkill og kunne trengt co-op når jeg sniper, noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg liker å no-scope og fast-scope. Tar ofte upperkill og kunne trengt co-op når jeg sniper, noen som har noen gode tips? Jeg foretrekker hardscope, da får du bedre kontroll, lettere og få killstreak også. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jaja, og da tar det ikke lang tid før du får nuke. Har totalt 43 nukes. Hvor mange nukes in a row har du? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 11, fikk akkuratt mitt første nuke-emblem Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 heftig! Ligger på 5 nukes in a row uten cheats og kun blastscooping Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 WTF, blastscoping? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Når du "generator" killene, så har du både M21 og desert eagle slik at du blaster alle som kommer da. Blir litt samme som Heavy-scoping. Høres noob uten, men funker Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Pøvde ut blastscoping på Cliffhanger, alt annet er n00b! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jaja, seff. Foretrekker time-scoping atm Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 må si at blastscoping er favorisert hos meg atm, i en combo med softscoping. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg liker å no-scope og fast-scope. Tar ofte upperkill og kunne trengt co-op når jeg sniper, noen som har noen gode tips? Jeg liker å no-scope og fast-scope. Tar ofte upperkill og kunne trengt co-op når jeg sniper, noen som har noen gode tips? Jeg foretrekker hardscope, da får du bedre kontroll, lettere og få killstreak også. Jaja, og da tar det ikke lang tid før du får nuke. Har totalt 43 nukes. Hvor mange nukes in a row har du? 11, fikk akkuratt mitt første nuke-emblem heftig! Ligger på 5 nukes in a row uten cheats og kun blastscooping WTF, blastscoping? Når du "generator" killene, så har du både M21 og desert eagle slik at du blaster alle som kommer da. Blir litt samme som Heavy-scoping. Høres noob uten, men funker Pøvde ut blastscoping på Cliffhanger, alt annet er n00b! Jaja, seff. Foretrekker time-scoping atm må si at blastscoping er favorisert hos meg atm, i en combo med softscoping. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 softscoping funker jo ikke når man spiller hardcore, haha. Det sier seg jo selv ;D Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 softscoping funker bra på higrise, med wa2000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå