Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, dersom du vet hva du skal gjøre er det ikke spesielt vanskelig å ta punkt alene. Du må bare gå motsatt vei av det laget ditt gjør, og passe deg for fiender. Som regel så er det andre laget like lite organisert, og oftest er det punktet lengst unna der 'krigen' foregår ubevoktet. ;) Og innen de rekker å komme seg tilbake har du tatt det.

Lenke til kommentar
For å komme til poenget så, selv om jeg liker å spille med et vanlig våpen, er det litt deprimerende å komme på bunn gang etter gang. Så da hender det jeg tar på meg "rask"-klassen min, med marathon, lightweight, commando og ump og leker crocodile dundee noen brett, bare for å få litt smak av suksess. Jeg vet jeg blir upopulær, men det er litt gøy å knive ned folkene som har slaktet meg siste timen og høre dem banne på headsettet.

 

Så lenge du ikke bugger når du springer rundt der, så har de ingen grunn til å klage. Finner det veldig morsomt og underholdene å springe rundt der og slice opp nakken på en fiende, jeg og.

 

Men må ærlig innrømme at jeg har prøvd ut buggen, bare for å teste, og det er helt sykt hvor liten sjangs de andre har, selv om du løper rett mot dem.

Lenke til kommentar

Bugge, er det den greien med markergranaten?

 

Nei, jeg irriterer meg litt over folk som gjør det, ødelegger jo spillet for resten.

Uansett, som du kanskje skjønte fra innlegget mitt, pleier jeg ikke å få de helt store killstrekene, så har aldri hatt fristelsen:-)

Lenke til kommentar

Ja den er sykt irriterende, måtte prøve engang for å teste jeg og.. At folk ikke skjemmes, var jo helt umuligt og ta meg. Flerra ned uten like. Det er jo kommet flere patcher etter den care package glitchen blei oppdaga, rart at de ikke har fixa det.

 

Håper de får lit kontroll på slike glitces og andre hacks etterhvert nå, er lei av å møte på de i nesten hver runde.

Lenke til kommentar
denne care pack... buggen er den på pc eller ps3?

Alle platformer.

 

Var alene om å hate det på en server en kveld, hvor de andre agrumenterte for at noe slikt faktisk må kodes inn. Altså at man får speedbuff når man har en slik granat i hånden ikke er en glitch, men faktisk er meningen skal være sånn.

 

Har IW kommet med noen uttalelser angående denne "glitchen"?

 

Må inrømme at jeg syns det er litt rart selv når jeg tenkte på det. Har jo kodet litt oppgjennom åra og skal litt til å for å lage en slik bug. Map glitches blir jo noe annet, men denne...

Lenke til kommentar
Duh... Eneste som krever skills her er jo å løpe. Noobtubes eller akimbo 1887 krever ikke mer skills enn å sikte på fienden og skyte før han gjør det. Tenk at du kommer med assault rifle og møter på en med noobtube. Dere skyter samtidig; han dør, og du dør rett etterpå pga. granaten. Hadde han hatt assault rifle hadde du tatt ham, uten å dø.

Nesten det samme med akimbo 1887: Du kommer med assault, du skyter først, han skyter etterpå; du trenger å skyte ham tre eller fire ganger med rifla di, han trenger kun ett skudd. Hvem vinner? Hvem hadde vunnet om han hadde hatt rifle?

 

Claymores også; det krever jo ikke mye skills å sette ut en claymore og løpe vekk? Blir bare gratis-kills.

Og hva mener du med Sniper med ninja? Er det vanskelig?

 

Det jeg mener er at folk klager uansett hvilke perks eller våpen man bruker. Det er alltid noe å whine på. Man ofre jo noe uansett hva man velger. De med noobtube og kniv vinner jo sjelden uansett. Det får være deres sak om de vil bruke de våpene og perksa. Er jo gull det er forskjell på klassene og at man kan selv velge hva man vil bruke?

 

Om man ser bort i fra care package glitchen så er jo det aller meste balansert godt ut.

Lenke til kommentar
denne care pack... buggen er den på pc eller ps3?

Alle platformer.

 

Var alene om å hate det på en server en kveld, hvor de andre agrumenterte for at noe slikt faktisk må kodes inn. Altså at man får speedbuff når man har en slik granat i hånden ikke er en glitch, men faktisk er meningen skal være sånn.

 

Har IW kommet med noen uttalelser angående denne "glitchen"?

 

Må inrømme at jeg syns det er litt rart selv når jeg tenkte på det. Har jo kodet litt oppgjennom åra og skal litt til å for å lage en slik bug. Map glitches blir jo noe annet, men denne...

 

Du sier noe der,altså kan det være meningen at du skal kunne løpe raskere bort fra slagmarken for å kaste ut den, kanskje?

Lenke til kommentar

Må inrømme at jeg syns det er litt rart selv når jeg tenkte på det. Har jo kodet litt oppgjennom åra og skal litt til å for å lage en slik bug. Map glitches blir jo noe annet, men denne...

 

Du sier noe der,altså kan det være meningen at du skal kunne løpe raskere bort fra slagmarken for å kaste ut den, kanskje?

 

Jeg tenkte det var en bug av typen "hvor fort du løper bestemmes av en utregning som tar med det objektet du har i hånden som en faktor". Om noen ikke har tenkt på at det går an å løpe rundt med denne så har de utelatt denne faktoren (satt til 0 eller 1 eller som at man ikke holder noe) og det er det som gjør at farten blir syk.

 

 

Det med carepackage skal være sånn, det er ingen bug eller glitch.

 

Personling mening eller har du en kilde?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Indeed, er det som er irriterende. Det er kjedelig å få streaken ødelagt uansett, men om du blir snipet av en SMG fra andre siden av banen var det iallefall fortjent at vedkommende tok deg. At noen tilfeldigvis treffer deg med en noobtube som hverken var ment for deg eller aimet med noe som helst kunnskap derimot er bare irriterende. Det er ingen som bruker de metodene som har positiv ratio, og da er det ikke snakk om taktikk for å gjøre det godt i spillet men ren og skjær faenskap for å irritere andre. Slike typer folk som stjeler care packagen til teamet

Lenke til kommentar
Indeed, er det som er irriterende. Det er kjedelig å få streaken ødelagt uansett, men om du blir snipet av en SMG fra andre siden av banen var det iallefall fortjent at vedkommende tok deg. At noen tilfeldigvis treffer deg med en noobtube som hverken var ment for deg eller aimet med noe som helst kunnskap derimot er bare irriterende. Det er ingen som bruker de metodene som har positiv ratio, og da er det ikke snakk om taktikk for å gjøre det godt i spillet men ren og skjær faenskap for å irritere andre. Slike typer folk som stjeler care packagen til teamet

 

Ikke enig. Hvor ofte opplever du å se en spiller du har sett tidligere i et nytt game siden? Hvor mange tror du tar "Shotgun" challengen (20 kills med tube) på en eller annen assault rifle, som også er BY FAR den mest foretrukne våpenklassen av spillerne. I tillegg har du de som vil gjøre ferdig Danger Close perk challenge. Ikke alle som bruker tube bruker det for easy skill-less kills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...