Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

MW2 er direkte dårlig sammenligna med, vel, alle andre cod spillene.

Jeg trodde World at war var det verste, men nå skulle jeg ønske det hadde vært teh shit med mange spillere.

 

Jeg mener, 80-10 er jo nesten normalt for en spiller som er god og har en fin runde.

5-6 K/D er jo lett her? Trenger forøvrig ikke være spesielt flink for å få 80-10 heller, å ta med seg et telt, litt kakao og annet snacks, finn et fint hjørne eller skur og sikt på den ene plassen fienden kan komme. Harrier, pavelow, chopper gunner. Yuss!

... Airsupport ødela spillet dessverre, savner waw jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
folk whiner på campers som defender..

Like dumt med de som springer rundt som idioter med kniv, akimbo G18, Akimbo 1887 osv.. skulle tru det var unreal tournament vi spiller når de kommer hoppende..

 

Gidder ikke å bruke krefter på verken "campere" eller kaniner, de jeg ønsker vekk fra spillet er de som jukser.

 

QFT. Det folk her whiner om er camping, er slik virkelige krigssituasjoner utløper seg. Lykke til med å finne en amerikansk soldat som kommer hjem fra Iraq krigen og forteller alle historiene om at han løp tvert over slagmarken med to glock 18 i hendene og gjorde rent bord :!:

 

Om folk camper, vet du hvor de er. Det gjør det enklere å drepe dem, evt enklere å unngå dem. Semtex er beste camper-fjerner som finnes, om du kaster den opp i taket ved der de sitter elns. Busker man kan gjemme seg bak, og cold blooded for å slippe thermal. Det er meningen at spillet skal være taktisk, ikke glorifisert utgave av Tekken. Bruker folk kuler skal de få skyte meg fra akkurat hvor de vil

Lenke til kommentar

Så det men var det jeg fant bortsett fra masse youtubeklipp om hvordan man gjør det på ps3 og xbox360 noe som bare illustrerte hvordan man fikk til de speed hack'ene osv.

 

Var også masse hyggelige .exe filer som man kunne laste ned for og få xp boost men så ikke nermere på disse av åpenbare grunner ;)

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva som feiler folk.. alle whiner på "noob tube" og akimbo.

 

Er jo en del av spillet.. De kan jo heller finne seg et annet spill?

 

Klart det er irriterende å få en granat i fleisen og voldtatt av 2x 1887 eller annet closecombat våpen, men dette er jo og noe DU kan bruke, når du så klart når den ranken som unlocker dette.

Endret av bantexkaa87
Lenke til kommentar

Bare at en ting er en del av spillet betyr jo ikke at det er perfekt. Noobtubes og akimbo kan nok bli nerfed, spesielt 1887, som faktisk ble nerfed på PS3 (og xbox?).

Man er jo ute etter et spill der dine skills faktisk har noe å si når det gjelder aim osv.. Og MW2 er faktisk det, når du ser bortifra Noobtubes og akimbo. Ikke det at alle akimbo komboer er OP da.

Lenke til kommentar

Folk whiner jo bare for å whine. Det er irriterende å TAPE, det er er det som er sakens kjerne.

 

Hvis man ikke kan bruke kniven med løpe perks, ikke kan bruke heartbeat og ninja, ikke kan bruke claymores med scavenger, ikke kan bruke sniper med ninja, ikke kan bruke akimbo 1887, ikke kan bruke fompen. Sånn som folk whiner er det jo ingen legit måte å spille på lengre. Folk er bare bitre fordi de taper!

Lenke til kommentar
folk whiner på campers som defender..

Like dumt med de som springer rundt som idioter med kniv, akimbo G18, Akimbo 1887 osv.. skulle tru det var unreal tournament vi spiller når de kommer hoppende..

 

Gidder ikke å bruke krefter på verken "campere" eller kaniner, de jeg ønsker vekk fra spillet er de som jukser.

 

QFT. Det folk her whiner om er camping, er slik virkelige krigssituasjoner utløper seg. Lykke til med å finne en amerikansk soldat som kommer hjem fra Iraq krigen og forteller alle historiene om at han løp tvert over slagmarken med to glock 18 i hendene og gjorde rent bord :!:

 

Om folk camper, vet du hvor de er. Det gjør det enklere å drepe dem, evt enklere å unngå dem. Semtex er beste camper-fjerner som finnes, om du kaster den opp i taket ved der de sitter elns. Busker man kan gjemme seg bak, og cold blooded for å slippe thermal. Det er meningen at spillet skal være taktisk, ikke glorifisert utgave av Tekken. Bruker folk kuler skal de få skyte meg fra akkurat hvor de vil

 

Er nok like realistisk som at de i Irak sprer rundt seg med noobtubes uten å tenke på at man kan treffe allierte.

 

For ikke å snakke om at den ikke sprenger på close distance. Sykt irriterende.

Lenke til kommentar
Bare at en ting er en del av spillet betyr jo ikke at det er perfekt. Noobtubes og akimbo kan nok bli nerfed, spesielt 1887, som faktisk ble nerfed på PS3 (og xbox?).

Man er jo ute etter et spill der dine skills faktisk har noe å si når det gjelder aim osv.. Og MW2 er faktisk det, når du ser bortifra Noobtubes og akimbo. Ikke det at alle akimbo komboer er OP da.

 

1887 er nerfed til halv range på pc også.. noe du merker jævli fort om du tester den :)

 

Akimbo og noobtubes kan jo irritere, men det er sjelden at det er de som faktisk vinner runden.

Lenke til kommentar
Bare at en ting er en del av spillet betyr jo ikke at det er perfekt. Noobtubes og akimbo kan nok bli nerfed, spesielt 1887, som faktisk ble nerfed på PS3 (og xbox?).

Man er jo ute etter et spill der dine skills faktisk har noe å si når det gjelder aim osv.. Og MW2 er faktisk det, når du ser bortifra Noobtubes og akimbo. Ikke det at alle akimbo komboer er OP da.

 

1887 er nerfed til halv range på pc også.. noe du merker jævli fort om du tester den :)

 

Akimbo og noobtubes kan jo irritere, men det er sjelden at det er de som faktisk vinner runden.

 

Men det er de som ødelegger streaken din.

Lenke til kommentar
Folk whiner jo bare for å whine. Det er irriterende å TAPE, det er er det som er sakens kjerne.

 

Hvis man ikke kan bruke kniven med løpe perks, ikke kan bruke heartbeat og ninja, ikke kan bruke claymores med scavenger, ikke kan bruke sniper med ninja, ikke kan bruke akimbo 1887, ikke kan bruke fompen. Sånn som folk whiner er det jo ingen legit måte å spille på lengre. Folk er bare bitre fordi de taper!

Duh... Eneste som krever skills her er jo å løpe. Noobtubes eller akimbo 1887 krever ikke mer skills enn å sikte på fienden og skyte før han gjør det. Tenk at du kommer med assault rifle og møter på en med noobtube. Dere skyter samtidig; han dør, og du dør rett etterpå pga. granaten. Hadde han hatt assault rifle hadde du tatt ham, uten å dø.

Nesten det samme med akimbo 1887: Du kommer med assault, du skyter først, han skyter etterpå; du trenger å skyte ham tre eller fire ganger med rifla di, han trenger kun ett skudd. Hvem vinner? Hvem hadde vunnet om han hadde hatt rifle?

 

Claymores også; det krever jo ikke mye skills å sette ut en claymore og løpe vekk? Blir bare gratis-kills.

Og hva mener du med Sniper med ninja? Er det vanskelig?

Lenke til kommentar
Bare at en ting er en del av spillet betyr jo ikke at det er perfekt. Noobtubes og akimbo kan nok bli nerfed, spesielt 1887, som faktisk ble nerfed på PS3 (og xbox?).

Man er jo ute etter et spill der dine skills faktisk har noe å si når det gjelder aim osv.. Og MW2 er faktisk det, når du ser bortifra Noobtubes og akimbo. Ikke det at alle akimbo komboer er OP da.

 

1887 er nerfed til halv range på pc også.. noe du merker jævli fort om du tester den :)

 

Akimbo og noobtubes kan jo irritere, men det er sjelden at det er de som faktisk vinner runden.

 

Men det er de som ødelegger streaken din.

 

Apropo "ødelegge streaken", er veldig, veldig crap å dø når du har 10 på rad :p

Lenke til kommentar

For å være stemmen til de som suger hardt i MW2:

 

Jeg synes MW2 er gøy, men jeg er ganske elendig. Jeg har spilt meg opp til lvl 30 nå, men 9 av 10 runder kommer jeg som siste eller nest siste på rankingen.

 

Jeg har prøvd å spille meg opp på vanlig vis (dvs standardoppsett med assultrifle) og har nå unlocket nesten alt på scar-h (mangler extended mags og noen camos), men faktum er at jeg er elendig og møter jeg noen rett på, fjes mot fjes, så blir jeg til vanlig slaktet, til tross for at man skal ha relativt like forutsetninger for å ta hverandre. Jeg får oftere deathstreak enn killstreak.

 

Granatkasteren har jeg aldri helt fått dreisen på, har fått til noen kills og double-kills med den (nok til å unlocke shotgun), men jeg er faktisk for noob for noobtube.

 

For å komme til poenget så, selv om jeg liker å spille med et vanlig våpen, er det litt deprimerende å komme på bunn gang etter gang. Så da hender det jeg tar på meg "rask"-klassen min, med marathon, lightweight, commando og ump og leker crocodile dundee noen brett, bare for å få litt smak av suksess. Jeg vet jeg blir upopulær, men det er litt gøy å knive ned folkene som har slaktet meg siste timen og høre dem banne på headsettet.

 

 

Camping gidder jeg generelt ikke, ikke fordi jeg er utålmodig som person, men fordi det er viktigere for meg å ha det gøy når jeg spiller enn å få en god statistikk. (Action=gøy).

 

 

Ellers så er jeg enig i det som ble nevnt om lagspillene, og da spesielt domination (som jeg liker å spille). Folk kommuniserer alt for lite, tror lagene kunne blitt mye bedre dersom de hadde kjørt noenlunde sammen, spesielt i domination hvor det er håpløst å ta et bevoktet punkt alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...