Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Selv bruker jeg killcam til min fordel rimelig ofte. Om jeg dreper en 3-4 stykker fra samme sted er det garantert at iallefall to av dem vil komme tilbake og om jeg da er forberedt er det lett å ta dem opptil flere ganger på sin vei tilbake.

 

Trikset ligger vel i å drepe 3-4 stykker, flytte seg slik at man ikke er det de tror man er og kan ta dem enten fra siden eller bakfra mens de er på vei til der de så deg sist. Om man har litt fantasi og tungen rett i munnen kan du drepe de samme stakkarene sikkert tre ganger hver før de enten slutter å komme eller endelig dreper deg.

 

Det er deres skyld at de blindt løper mot der de så deg sist.

 

 

Da må du kose deg med sånne som meg, jeg skal få tatt den jævel uansett hvor mange ganger jeg blir drept. Bare jeg får tatt deg en gang så er nesten kvelden min reddet :p

Jeg gjør dessverre akkurat det samme. Spesielt hvis personen camper. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet med campere er at det nesten ikke er en kjeft som gidder å gå etter dem, og dermed så får de fort chopper gunner. Jeg opplever ofte at jeg er den eneste som tar campere (og helis/fly for den saks skyld), og det irriterer meg litt at ingen andre reagerer.

 

Agree!

 

Du har helt rett ass! Spiller heldigvis med noen venner av meg, og vi har en kamerat som FAST har Stinger elns som lett kan skyte ned chopper/AC130/ osv. Grunnen til at ingen gidder å skyte ned slike ting, er vel fordi de tenker "meh.. someone else will do it"

 

Uansett, campers will allways be campers. Feige,utrolig tolmodighe og lite skill :S (som regel sikte på et sted, og kun det).

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som hater TDM? Er jo null mening med moden og helt latterlig kjedelig.

FFA er iallefall gøy, skyt på alt som rører på seg, men når det kommer lag og dm blir ting bare rot og folk løper rundt som høner.

 

Hater når det ikke er noe mål med spillet. Irriterende at TDM er med i ground war og mosh pit.

Lenke til kommentar
Uansett, campers will allways be campers. Feige,utrolig tolmodighe og lite skill :S (som regel sikte på et sted, og kun det).

 

Veit du hva som irriterer meg? Det er sånne som løper rundt som noen tullinger og sprinter konstant rundt på mappet helt uten mål og mening. Blir så jævlig forbanna hver gang. Blir jo faen meg helt lotto utpå der.

 

Det var litt kontra til innlegget ditt, men forsåvidt så mener jeg det også. Feige? jaha, hvorfor er de feige? Er jo deres skyld at dere løper rundt uten å se dere for rundt hvert eneste hjørne på mappet. Ingen hadde lekt rambo slik i virkeligheten heller..

 

Tålmodige? Ja, det er en god egenskap det...

 

Lite skills? Tja, hva mener du med lite skills? Hvis de plukker deg, så vil jeg nå si de har like bra skills som deg. Om ikke bedre.

 

Og ja, jeg tok meg litt nær av innlegget. Jeg pleier ikke å løpe rundt som en tulling. Ofte holder jeg et hus eller noe. Alle løper jo rundt som tullinger, så hvorfor ikke? Er jo ingen som ser seg for uansett. Blir ofte kalt camper, og eier ikke taktikk, men det er nå jeg som får killsa. Hvorfor er ikke det taktikk? Spiller TDM. Har så si alltid + K/D ratio. Er ikke det som gjelder i TDM da?

Lenke til kommentar
Hvis det er en ting som irriterer meg, så er det alle jævlene som spiller TDM på CFT. Det er helt sykt, jeg prøver å fordele laged til forsvarere og angripere, men ingen reagerer, akkurat som om alle er 9år gamle og ikke kan engelsk.

 

Ja, det er idiotisk når laget ditt prøver å spille Team Deathmatch selv om du spiller sabotage eller hva som helst.

Lenke til kommentar

Veldig mange det ja. På CTF, dersom jeg velger å kjøre løpeklasse og tar flagg (hender jeg spiller litt defensivt også om dagen, skal prøve å få en nuke til, for å få 2 totalt før jeg driter i det) blir det stort sett bare jeg som tar flagg, bare jeg som tar ut det andre lagets flaggløpere, og i tillegg må jeg bytte til klasse med stinger hver gang det kommer noe fra oven, ettersom ingen andre noensinne gjør det. Så blir da meg som får flest flagg, flest kills som flaggbærer, flest flaggbærere drept og eneste som skyter ned fly.

 

Til noe annet: Prøvde AUG igjen nå for første gang på lenge, og det var fanken meg HELT vilt. Selv uten grip fikk jeg kill på kill, og faktisk chopper gunner (harrier tok 0). Skal sies at jeg campa på de tre siste, for å få chopper siden harriern ikke tok noe (var på Skidrow - kjipeste banen med luftsupport). Måtte vente sånn 5 min før luftrommet var klart, så fikk vel 15-streak (med AUG kun) ca. før jeg døde. Slitt med ACR i hele dag, så nå blir det AUG for alle penga! Lukter nuke snart om det funker like bra framover.

 

Edit: Dette var helt win, fikk nuke nå, tredje eller fjerde runden med AUG! Wasteland, capture the flag... Pga. AUG kunne jeg kjøre hardline, og dermed var det bare å få 6 kills og smelle igang luftbårne våpen :D

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Grunnen til at mange spiller TDM på andre game modes er at TDM har for lav score limit. Spiller ground war, og selv om jeg både forsvarer og kaprer flagg når det er domination fokuserer jeg på kills. Har ofte 50-60 kills per match, noe som aldri hadde vært mulig med TDM fordi det er 7500/10000 score limit, noe som tar noen minutter med gode spillere. I tillegg er det enkelt å manioulere spawn systemet når man spiller domination, så man slipper å tasse rundt i en halvtime på leting etter det andre laget. Jeg driter i om vi taper, fordi vinn/tap statsen er fucka uansett av ting som lag (som gjør at man mer eller mindre MÅ forlate spillet), komme inni kamper 3 sekunder før man får "defeated" meldinga samt det faktum at lagspill med konstant random lag ikke sier noe som helst om individuelle ferdigheter.

Lenke til kommentar

Jeg kan godt prøve å "forsvare" meg litt igjen her!

 

Vi kan ta for oss et map som Wasteland.

En sniper camper ofte, sant? mange kan godt kjenne seg igjen, og si at dette er sant. Hva med folk som bruker Thermal scope, Thermal + Heartbeat sensor er for meg = HUFF! klarer desverre ikke å fordra folk som må bruke de to der.

 

Uansett, det er en del av spillet det og. Til slutt møter man en som har en av dem, eller begge.

 

Hvordan får campere lettere chopper osv? Jo.. de camper? Mange sitter å sikter på et enkelt sted. Etterhvert så har kanskje hele motstanderlaget passert det ene stedet, og denne personen har da fått en del kills. (ihvertfall på Ground War).

 

Kan dere si dere enige med at en slik person har god skill? virkelig?

Spillet er fullt av folk som både camper og runner(løper rundt på hele mappet med knife osv). Sånn er det. Mens jeg skriver dette innlegget, så tenker jeg: Bruker vi alle denne tråden for å få ut litt sinne etter en dårlig COD runde?

* i believe so*

 

Uansett. Vet jeg er selvmotsigende, men jeje. Campers, runners, noobtubers, thermalusers,heartbeatusers,silenceusers go have fun!

Lenke til kommentar
campere

Herregud. Since when valgte folk å gimpe seg selv? Selvfølgelig velger man å spille defensift ("campe") hvis det er det som gir deg best uttelling. Spillet har jo lagt opp til at man skal overleve lenge for å få killstreaks.

 

Kjipt for folk at de ikke klarer å ta ut en kar som sitter helt stille! ;)

Endret av Emoel
Lenke til kommentar

folk whiner på campers som defender..

Like dumt med de som springer rundt som idioter med kniv, akimbo G18, Akimbo 1887 osv.. skulle tru det var unreal tournament vi spiller når de kommer hoppende..

 

Gidder ikke å bruke krefter på verken "campere" eller kaniner, de jeg ønsker vekk fra spillet er de som jukser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...