Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

iw.net ødelegger spillet med ånnas lagg og vanskligheter rundt å faktisk få joine en "server".

Kan du faktisk sitte der og si at iw.net har gjort det enklere og starte å spille en runde uten lagg ? i forhold til hvordan det var i cod4 ? KJØSS MEG!

hacks er ikke til og slippe unna, alltids idioter der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre her som synes killcam er litt kjedelig, særlig med tanke på snipers? Det viser jo posisjonen til sniperen ganske lett. Det er ikke alltid like lett å måtte mobilisere seg for hvert mord du tar.

Når man har alle andre hjelpemidler for å holde seg skjult, ødelegger killcam så jævlig. Hvor ofte har man ikke drept en med et kjempeskudd, så kommer det 10-15 sek senere et perfekt granatkasterskudd fra en skjult posisjon. Er så syykt irriterende.

Skulle vært en perk som eliminerte killcam på de folkene som ble drept av den personen. Hadde vært snasent :)

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg killcam til min fordel rimelig ofte. Om jeg dreper en 3-4 stykker fra samme sted er det garantert at iallefall to av dem vil komme tilbake og om jeg da er forberedt er det lett å ta dem opptil flere ganger på sin vei tilbake.

Trikset ligger vel i å drepe 3-4 stykker, flytte seg slik at man ikke er det de tror man er og kan ta dem enten fra siden eller bakfra mens de er på vei til der de så deg sist. Om man har litt fantasi og tungen rett i munnen kan du drepe de samme stakkarene sikkert tre ganger hver før de enten slutter å komme eller endelig dreper deg.

Det er deres skyld at de blindt løper mot der de så deg sist.

Lenke til kommentar
Hadde vært direkte feigt med sniper uten killcam. Med coldblood, ninja og silencer er det ikke mulig å se deg uten killcam.

Vil tro snipere på PC er værre en på konsoll, men jeg synes nå killcam er feigt mot snipere jeg da :)(spiller konsoll selv) Med de perksene du nevnte må man treffe bra for å drepe på ett skudd da :)

Lenke til kommentar
Hadde vært direkte feigt med sniper uten killcam. Med coldblood, ninja og silencer er det ikke mulig å se deg uten killcam.

Det er kinda hele poenget med en sniper. Å ikke bli sett.

Enig i at killcam er jævlig frustrerende. Til nøds kan du gjør som jeg gjør i Karachi; Jeg sitter samme plassen og sikter samme sted hele tiden. Alt offeret mitt ser på killcam, er hvor jeg scoper, ikke hvor jeg scoper FRA ;)

Lenke til kommentar
Vil tro snipere på PC er værre en på konsoll, men jeg synes nå killcam er feigt mot snipere jeg da :)(spiller konsoll selv) Med de perksene du nevnte må man treffe bra for å drepe på ett skudd da :)

Må treffe bra for å drepe på 1 skudd, men det er sjeldent et problem og få av 2 skudd med wa2000 og m21.

Lenke til kommentar

Enig i at killcam er jævlig frustrerende. Til nøds kan du gjør som jeg gjør i Karachi; Jeg sitter samme plassen og sikter samme sted hele tiden. Alt offeret mitt ser på killcam, er hvor jeg scoper, ikke hvor jeg scoper FRA ;)

Det var jo ganske smart. Har ikkje tenkt sånn før! :p

Lenke til kommentar

Ja, enig i at man kan scope hele tiden, men ofte mister man mye synsfelt. Spesielt på åpne sletter. Hvis man sikter kun inn i en gate eller lignende, så funker det fint :)

Tror jeg må bli bedre på å time når de eventuelt kommer tilbake for å drepe meg. Synes dog det varierer veldig mye. Ofte kan en komme etter første mordet,og andre ganger kan jeg stå der uberørlig.

Lenke til kommentar

Tok ein "joker" idag. Cold Blooded, Ninja Pro og flash/stun. Ja, du veit vel kva eg meinar. Eg følgjer etter dei ganske lenge, for å so å hive ein kniv i trynet på dei :p

Btw, spelte med ein som var i level 3 idag. Litt stygt gjort, men eg følgte etter han ein heil TD. Og kasta kniv i trynet på han sånn at den satt fast og sånt.. Litt smooke framfor han.. Off, blei litt meldinga på meg fra han etter kampen :p

Lenke til kommentar
Hehe, et kult triks er å drepe et par folk, sette ut en claymore og springe. Når de kommer for å hevne seg blir de drept av claymoren.

Jeg, på Assault-klassen, bruker Scavenger og den metoden der. Setter ut claymores hele tiden (irrieterende at det er maks 3!) - tar folk i hytt og pine :D

Lenke til kommentar
Hehe, et kult triks er å drepe et par folk, sette ut en claymore og springe. Når de kommer for å hevne seg blir de drept av claymoren.

Jeg, på Assault-klassen, bruker Scavenger og den metoden der. Setter ut claymores hele tiden (irrieterende at det er maks 3!) - tar folk i hytt og pine :D

Er vel bare max 2. Setter du ut den 3'e sprenger nr 1. Men ja, veldig irriternede :(

Greit og løpe rundt med granat-kasteren + Shevenger. Kan jo plukke opp granater til gunneren :D

Lenke til kommentar
Selv bruker jeg killcam til min fordel rimelig ofte. Om jeg dreper en 3-4 stykker fra samme sted er det garantert at iallefall to av dem vil komme tilbake og om jeg da er forberedt er det lett å ta dem opptil flere ganger på sin vei tilbake.

Trikset ligger vel i å drepe 3-4 stykker, flytte seg slik at man ikke er det de tror man er og kan ta dem enten fra siden eller bakfra mens de er på vei til der de så deg sist. Om man har litt fantasi og tungen rett i munnen kan du drepe de samme stakkarene sikkert tre ganger hver før de enten slutter å komme eller endelig dreper deg.

Det er deres skyld at de blindt løper mot der de så deg sist.

Da må du kose deg med sånne som meg, jeg skal få tatt den jævel uansett hvor mange ganger jeg blir drept. Bare jeg får tatt deg en gang så er nesten kvelden min reddet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...