kloningen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Nåja, trenger ikke noscope hele tiden, men fastscope funker fett oftest om en lærer seg det og har Intervention 100% fullført. Har nesten ikke brukt annet på denne "brukeren" :] Endret 16. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nåja, trenger ikke noscope hele tiden, men fastscope funker fett oftest om en lærer seg det joa, men er jo mer real business hvis man no-scoper da. Det bare står respekt ut av deg lissom. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvis du bare går for noscopes, ender du garantert opp med negative stats. Noscope går ikke _BARE_ på skills, men endel sjangse også. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva slags våpen er det dere kaller noobtube eller tube? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Grenade launcher til assault rifler. Tumper også forsåvidt, men den er ikke instantfire, så er ikke like ille. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Testet dette på pc hos en kompis, fy faen var en del lettere å snipe enn på xbox, plukket jo folk hele tiden Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Grenade Launcher Attachment. Fordi den er så sykt lett å bruke. Ble 3 nukes idag. Edit: Too late. Endret 16. januar 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tror dere jeg kan kjøre det på min pc? Cpu AMD Athlon X2 Dual-Core QL-64 2.10GHZ Ram 2GB Grafikk kort ATI Radeon Graphics Processor (0x95C4) Lenke til kommentar
claes Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Tror dere jeg kan kjøre det på min pc? Cpu AMD Athlon X2 Dual-Core QL-64 2.10GHZ Ram 2GB Grafikk kort ATI Radeon Graphics Processor (0x95C4) Jeg kjører det fint på lavere instillinger på min bærbare med 1.8Ghz dual core, 3GB RAM og Radeon 3400 Lenke til kommentar
teehee Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Tror dere jeg kan kjøre det på min pc?Cpu AMD Athlon™ X2 Dual-Core QL-64 2.10GHZ Ram 2GB Grafikk kort ATI Radeon Graphics Processor (0x95C4) Sjekk her: Can You Run It Alt må ikke bli over recomanded eller hva det nå er for å spille det. En venn av meg hadde en dårligere CPU enn det som egentlig kreves men han drar det uten lagg med ganske bra setting. Altså er det ikke så vanskelig å dra som man skulle tro. Endret 17. januar 2010 av Wabakki Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg TROR dette "graphics processor (0x95c4) er et integrert kort, så ikke ha for høye håp, ikke engang dagens integrerte takler css grafikk og opp greit Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Spilte litt "3rd person cage match" i stad, det vil si, free for all med 18 stk og 9999999999xp per kill. Jeg ble litt revet med, og prestiget 3 ganger, før jeg begynte å lure på om jeg kan bli bannet for dette. Kan dette få konsekvenser, tror dere? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Kanskje, kanskje ikke... PC? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Spilte litt "3rd person cage match" i stad, det vil si, free for all med 18 stk og 9999999999xp per kill. Jeg ble litt revet med, og prestiget 3 ganger, før jeg begynte å lure på om jeg kan bli bannet for dette. Kan dette få konsekvenser, tror dere? Hvordan funker det? Er det en bug at man får så mye poeng for et kill eller er det noe spesielt dere må gjøre? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Bare join 3rd person cage match. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Testa på PC, fikk vanlig (og vant faktisk ) Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Assault class er absolutt det beste ja! Hvem idiot gidder å campe på et sniperspot. Skal man bruke sniper, så no-scoper man ihvertfall. Det er ikke akkuratt prestige å campe på et lite spot å snipe folk. Har hørt at det finnes en film som heter 2 snipers 1 spot. Er dette sant? Tror du har misforstått hele konseptet med sniper. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Assault class er absolutt det beste ja! Hvem idiot gidder å campe på et sniperspot. Skal man bruke sniper, så no-scoper man ihvertfall. Det er ikke akkuratt prestige å campe på et lite spot å snipe folk.Har hørt at det finnes en film som heter 2 snipers 1 spot. Er dette sant? Du har virkelig ikke peiling på hva du prater om...hvilken del av ordet "snikskytter" er det du ikke forstår? "snik" eller "skytter". Snikskytter betyr ikke, i motsetning til hva du tydeligvis tror, en galning uten ordentlig sikte som løper og dreper folk på pure flaks og måfå. En snikskytter (sniper) er: "A sniper is a highly trained marksman who shoots targets from concealed positions or distances exceeding the capabilities of regular personnel. Snipers typically have specialized training and distinct high-precision rifles. In addition to marksmanship, military snipers are also trained in camouflage, field craft, infiltration, reconnaissance and observation techniques." Hentet fra wikipedia. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Spilte litt "3rd person cage match" i stad, det vil si, free for all med 18 stk og 9999999999xp per kill. Jeg ble litt revet med, og prestiget 3 ganger, før jeg begynte å lure på om jeg kan bli bannet for dette. Kan dette få konsekvenser, tror dere? Vet ikke, sannynligvis om du gjorde noe som ikke er lov.. Leste iallefall at IW har started med å kaste ut alle de som jukser. Så vi får håpe at dem gjør det. - om det var en bug for deg, blir du sikkert bare tilbakestilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå