Manx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Bare sånn for moro skyld, hvor mye XP har man når man kan velge om man vil gå 1. prestige? Så finner jeg ut hvor mye "jobb" jeg har igjen Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skjekka hos meg selv nå, er ferdig med 1. prestige for lenge sida men har stoppa der. 2516000 XP er det man trenger Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Oh my lord...Hater sånne selvgode typer som ligger med 30/5 i kill death-ratio, så kommer jeg og grisebanker han fem-seks ganger på rad så han får 11 deaths, også får man "dellers u suck". Må da gå an å tåle å bli skutt på? Flere jeg har møtt idag som har kommet med særdeles krasse kommentarer bare de blir skutt en gang eller to, som om de skulle være guder og er for gode til å skulle kunne dø...For ordens skyld bruker jeg ACR også, som ikke er noe å irritere seg over. Endret 16. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som vet hvorfor cod plutselig hopper ut til skrivebordet? Får en sånn feilmelding-lyd og så er jeg på skrivebordet og må gå inn på cod igjen. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Da er jeg i rank 70 også Så var spørsmålet prestige eller ikke? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som har noen gode sniperspots? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Skjekka hos meg selv nå, er ferdig med 1. prestige for lenge sida men har stoppa der. 2516000 XP er det man trenger Var vel noe sånt jeg hadde regnet meg fram til sånn ca. Er snart level 63, så jeg mangler bare 600 000 xp før jeg er der, har igjen noen timer ennå skjønner jeg Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Tar sin tid å komme fra 63 til prestige ja...Jeg klarte stort sett to levels om dagen på slutten første gang jeg spilte... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som har noen gode sniperspots? Sniperspots er for pingler, løp rundt med sniperen (men ikke like nærgående som assault class da seff), det er 100 ganger morsommere. Men ja.. Krana på highrise, taket. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som har noen gode sniperspots? Sniperspots er for pingler, løp rundt med sniperen (men ikke like nærgående som assault class da seff), det er 100 ganger morsommere. Men ja.. Krana på highrise, taket. Tusen takk!! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som har noen gode sniperspots? Sniperspots er for pingler, løp rundt med sniperen (men ikke like nærgående som assault class da seff), det er 100 ganger morsommere. Men ja.. Krana på highrise, taket. Er mye morsommere å løpe rundt å snipe ja. Før sto jeg mye i ro og trengte lang tid for å sikte, men nå løper jeg rundt og quickscoper. Tar litt tid å bli god til men når man kan det så får man også mye mere kills Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fikk min første nuke med å løpe rundt og quickscope med sniper, så funker flott det. :> Lenke til kommentar
pxK Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Da er jeg i rank 70 også Så var spørsmålet prestige eller ikke? Prestige nå, før du unlocker mer attachments etc. 1 extra weaponslot er jo knall. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 For dere som lurer på om dere skal prestige eller ikke, sjekk denne tråden: To prestige or not For sniper spots og annen sniper diskusjon sjekk denne tråden: MW2 sniper tråden Står mye fin info om prestige i prestige tråden og sniper stuff i sniper tråden. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Fikk min første nuke med å løpe rundt og quickscope med sniper, så funker flott det. :> Så god er ikke jeg da, men har blitt litt bedre i det siste. Men for tiden har jeg skrudd av killstreak rewards, for å få den super mario emblemet Forretsten: Mister man titles og emblem også når man går prestige? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Titler, emblemer og accolades beholdes. Takk fanken for det, ellers hadde det vært helt håpløst. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva faen. Tenkte jeg skulle teste 1on1 cagematch da jeg omtrent aldri har spilt det. Første som skjer er at dt ikke lengre er 1on1 men FFA cage match. Greit nok, kanskje IW har endret gamemoden. Spilte litt og BRÅTT skifta hele mappet til Team Deathmatch på rust med insane xp boost... Hva faen? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva faen.Tenkte jeg skulle teste 1on1 cagematch da jeg omtrent aldri har spilt det. Første som skjer er at dt ikke lengre er 1on1 men FFA cage match. Greit nok, kanskje IW har endret gamemoden. Spilte litt og BRÅTT skifta hele mappet til Team Deathmatch på rust med insane xp boost... Hva faen? Noen som brukte en glitch. Skjer ganske ofte på konsoller så vidt jeg har fått med meg, aldri opplevd noe sånt på PC. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Yepp, har skjedd med meg på PC. syns det er helt vannvittig morsomt! Du må søke på 3rd person cage match, og er du heldig finner du en FFA server med 18 spillere, evig ammo og null reload. dritgøy når alle løper rundt med noobtube Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Noen som har noen gode sniperspots? Sniperspots er for pingler, løp rundt med sniperen (men ikke like nærgående som assault class da seff), det er 100 ganger morsommere. Men ja.. Krana på highrise, taket. Tusen takk!! Assault class er absolutt det beste ja! Hvem idiot gidder å campe på et sniperspot. Skal man bruke sniper, så no-scoper man ihvertfall. Det er ikke akkuratt prestige å campe på et lite spot å snipe folk. Har hørt at det finnes en film som heter 2 snipers 1 spot. Er dette sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå