Martin HaTh Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Men hva om man tar domination, og ingen tar noen flagg? Evig tid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hyggelig å lese at noen faktisk har klart den siste egentlig Vi prøvde mange ganger, men hadde ikke en sjanse. Ble egentlig j*vlig sur over at noen hadde klart å lage noe i et spill så forbanna vanskelig. For å si det slik: Vanskelig > lett, men gøy > vanskelig. Siste bane er langt fra gøy. Hadde liksom vært flink og klart veteran på alle de foregående, men kommer aldri til å få den achievementen for å klare alle på veteran. Faktisk første gang jeg har gitt opp noe i et spill...Og har spilt mye vanskelig opp gjennom. Som sagt, sjekk youtube- finnes sikkert noen videoer der. Uansett, måten er enkel: bytt ut våpen på starten så dere har hver sin sniper (er intervention og barrett som ligger der), og behold light machine gunen som dere starter med. Gå opp trappene, over og opp trappen ved rommet der man breacher i single player. På toppen der kommer det sannsynligvis en juggernaut hvert øyeblikk, så forbli delvis nede i trappa og vent på ham. Flash den og fyr i vei med alt som finnes. Da er det verste over. Gå videre til dere kommer til den stigen opp på en liten hylle hvor man også gjemmer seg i single player. Sett opp claymores nederst for sikkerhets skyld, ved å snike dere helt ut på kanten og så sette dem ned- da "faller" de så de blir satt opp nederst på stigen. Så er det bare å legge seg til rette, aime sniperen ned passasjen foran dere, og vente. Headshots, headshots og atter headshots med sniper på de 14 neste juggernautene, og saken er biff. Kan flashe dem når de kommer 3 av gangen om nødvendig, men om dere er middels gode med sniper er det bare å headshotte fr full guffe så kommer de ikke halveis nær stigen. Om de gjør det, får de først en fin runde glaymores, samtidig som dere har god tid til å plafre løs i hodet på dem med LMG mens de klatrer. De kommer ikke til å nå toppen. Er en av de enkleste spec ops oppdragene på Veteran om du bruker den metoden. PS: ignorer den cod4 sniperen som ligger oppå hylla der, den suger balle. Endret 15. januar 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Folk som spiller SD matcher? Normal det går i? Min klan har spilt en del SDHC public og startet med PCW i dag, mange ble frustrert fordi det ikke var HC og urealistisk osv, Normal som er standaren? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Men hva om man tar domination, og ingen tar noen flagg? Evig tid? om en først skal holda på slik.. hvorfor ikke dra det helt ut med aimbots, speedhacks og gudene vet hva alle drittungene bruker.. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Men hva om man tar domination, og ingen tar noen flagg? Evig tid? om en først skal holda på slik.. hvorfor ikke dra det helt ut med aimbots, speedhacks og gudene vet hva alle drittungene bruker.. Tiden renner ut, og det blir tie. Selv om jeg tviler dette skjer, ved unntak av private matcher. Aimbots fungerer ikke på mw2(ps3 hvertfall), heller ingen speed hack. Hvis du vil løpe fort, get a care-package og løp med den i hånden. Endret 16. januar 2010 av Manu333 Lenke til kommentar
devious Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Nå melder jeg meg ut av dette spillet inntil det kommer dedikerte servere. Fader meg bare noobtubing, andre noaim-våpen og camping samme hva man spiller om dagen. Selvfølgelig i kombinasjoner. Sleng på lag og slikt så har man temmelig gode grunner for hvorfor de burde ordne dedikerte servere. Nytter ikke få grei K/D-ratio lenger når alle har noobtube og G18 akimbo. Kunne brukt det samme selv, men jeg vil jo ha gleden av å kverke folk fordi jeg har aima godt... Ja, det er veldig surt når alle løper rundt og lobber en mot deg, men det er et spill. Men hva er meningen med hver runde? Jo, laget ditt skal vinne eller du skal vinne i ffa. Like irriterende er det med akimbo hagler, campere, folk med bare kniv osv. Selv synes jeg det værste er de som stormer uten grunn og mening rett i fanget på fienden og så hører jeg at laget taper. Så kommer teksten med "noob", "cheater", "camper". Men som sagt, man skal vinne. Her må du tenke taktisk og det er en grunn til å lage flere klasser med forskjellige perks. Bruk noe som er mer overlegent en fienden, om det så er LMG, sniper eller noobtubing. Ødelegger det K/D-ratio din??? Fikk du ikke killstreaken din?? Hva så, det er fortsatt et spill. Det har kanskje mest betydning med kompisgjengen og for morro skyld, men det er det. Så er det en vesentlig ting å kunne banene. Vite hvor du kan gjemme deg, hvor folk kan sitte, hvor folk sniper og bruk kartet. Altfor mange har for dårlig tid og skal drepe mest for mest mulig xp. Jeg bruker mye tubing. Fort 2 kills og killstreak er på vei. Deretter tar jeg det litt rolig, holde seg litt i ytterkant og tar du en til, så beveg deg litt. Folk bruker killcam til å se hvor du er og de kommer etter deg. Følger man litt med på killcam også, så ser du fort hvor de er på vei. Jeg skjønner frustrasjonen din og du har all grunn til det. Men det er fortsatt et spill. I en virkelig krig så løper ikke folk med 2 pistoler rett mot fienden(sikkert noen som har prøvd). Ta deg en pause og spill for spillets skyld sammen med venner. Evt ha en snøballkrig.. Nei, nå må jeg ta en runde til... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Men spillet er ikke balansert med tubes, Glock18 Akimbo osv. Men med ded.-servere med "No noobtube", "No Snipers", "15sec camp=kick" osv så kan man ikke gjøre det FOLK FLEST hater at folk gjør. Eneste grunnen til å bruke tube rettferdig er for å få challenge... Lenke til kommentar
devious Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Helt enig. Skulle hatt det og forhåpentligvis kommer det. Men nå er det sånn da at vi bare kan gjøre det beste ut av det inntill videre. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Er det noen som er online nå? skal ikke ta et spill ? Bare send melding på steam eller noe. Jeg er i Spillverkets MW2 gruppe, så kan vel sende melding derfra Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 (endret) Sinnsykt artig å spille capture the flag med marathon, lightweight, commando og care package, med mp5 i bakhånd Konstant teleportering er jo win... Funnet ut at CTF er BÅDE der det er enklest å være den som tar flest objectives, eller få flest kills om man går for det...Eneste modus jeg har fått nuke på, temmelig lett ettersom alle spawner samme sted hele tida. Edit: Virker ikke som det er mange på laget mitt noen gang som har skjønt greia, for har kun spilt CTF i dag og jeg er den eneste grunnen til at vi vinner når vi gjør det. Vinner 3/4 ganger, men blir litt slitsomt å være den eneste som gjør noe Hender jeg flyr rundt i 3-4 minutter med fiendens flagg, uten at de andre fem på laget klarer å ta ut den ene som har vårt flagg, slik at vi kan få noen poeng. Virker som mange hverken er offensive eller defensive, men raver rundt på midten av banen uten å gjøre noe fra eller til. Endret 16. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Oi oi. Hadde tidenes flakseskudd netopp. Løp rundt med sniper og skøyt en fyr så han havna på final stand, men siden det var så mye folk i nærheten så hadde jeg ikke tid til å stoppe og sikte, så derfor hoppa jeg og no-scopet han og fikk en perfekt headshot Var ganske langt også, fikk longshot. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har det kommet noen måte man kan velge hvilken bane man vil spille på? Begynner å bli lei å hele tiden komme inn på de banene jeg liker minst. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har det kommet noen måte man kan velge hvilken bane man vil spille på? Begynner å bli lei å hele tiden komme inn på de banene jeg liker minst. Nei baner er helt tilfeldig valgt. Du kan jo gå ut av den lobbyen hvis det kommer map du ikke har lyst til å spille da. Ellers er vel eneste måten å velge map Privat Match, men det blir jo ikke det samme. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har merka at Rundown, Underpass, og til tider Karachi blir valgt VELDIG ofte. Er vel noe rundt 50% av alle runder som har disse banene, etter min erfaring (uavhengig av modus). En smule synd, siden jeg syns det er de tre definitivt dårligste banene, er litt kjedelig å spille baner man ikke liker nesten hele tida. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 En av mange grunner til at serversystemet suger. Hvorfor i all verden kan man ikke få velge baner selv?! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har det kommet noen måte man kan velge hvilken bane man vil spille på? Begynner å bli lei å hele tiden komme inn på de banene jeg liker minst. Se filmen hos Youtube Fungerer kunn når det er du som blir valgt som host. Det du gjør er: Når du blir host, går du tilbake til lobby og starter ny game..klarer du dette veldig fort så kommer de samme folkene inn på gamen din. Jeg har bundet en macro på tastaturet mitt til dette, som gjør at det tar rundt 50ms. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hvordan vet du at du er host? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 hvordan ser macro konfigurasjonen din ut da? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har merka at Rundown, Underpass, og til tider Karachi blir valgt VELDIG ofte. Er vel noe rundt 50% av alle runder som har disse banene, etter min erfaring (uavhengig av modus). En smule synd, siden jeg syns det er de tre definitivt dårligste banene, er litt kjedelig å spille baner man ikke liker nesten hele tida. Underpass, Derail, Wasteland og Karachi, med en og annen Invasion nå og da. Jeg kan ikke huske sist jeg spilte på Terminal, eller Afghan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå