AmonAmarth Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ble just drept av en fiende med crate xD Flaut Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Indeed! Glad jeg ikke spilte med noen kompiser da xD Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 får ofte melding om low system memory når jeg spiller mw2(pc).. meget frustrerende.. noen som har noe clue hva det kan være?? *snip* *snip* har 6gb ram. *snip* *snip* Med 4 kom den stadig opp. Mye kutting. Veldig greit spørsmål. Har du 64-bits Windows? ja jeg har 64-bits win7.. men bruker utorrent så kanskje det er der det ligger.. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ble just drept av en fiende med crate xD Are du from amerika da eller what? Lenke til kommentar
espkul Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Alle de coole snakker amerikansknorsk.. Visste dere ikke det eller? Endret 15. januar 2010 av espkul Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ble just drept av en fiende med crate xD Are du from amerika da eller what? Just er faktisk et norsk ord og, crate blir litt for dumt å oversette Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vi sier det ihvertfall her i Kristiansand hele tiden... Men nok OT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Endelig alle achievements. Noen av spec ops oppdragene er helt rare; spiller du coop med en god person og dere virkelig samarbeider, kan du fortsatt få enormt juling. Spiller du alene, er det "bugs" som gjør at du kommer gjennom enormt lett. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Finnes det noen bugs for å komme gjennom de to siste banene på spec-ops mon tro? Prøvde med en til på veteran (hadde null stress med banene før), men var jo nyttesløst med disse juggernautsene som spawna tilfeldig akkurat 0.5m foran og man kommer med sniper... Lenke til kommentar
Notil Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Fitte, e ny på forumet så slit me å sitere... Æ greide faktisk og droppe en crate oppå 1 enemy her om dagen, så skaut jeg predator missile på non, hoppet ut og skøyt 2 fiender som prøvde og da craten min, gikk inn igjen, og kommanderte en harrier strike på non, sekundet rundn ble ferdig. Æ kom litt seint inn i matchen og endte med 9 - 0 i stats Orka ikke skrive bokmål... Endret 15. januar 2010 av Notil Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Du må skrive bokmål her. Enten bokmål, svensk, dansk, engelsk eller nynorsk. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg vil game COD;MW2 ! Stasjonære har vært hos fantastiske komplett i snart 2måneder (frem og tilbake pga. de klarer ikke å fikse feilen), mens min bærbare ikke klarer å dra mw2 noe bra. Blir jo deprimert her uten cod spilling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Finnes det noen bugs for å komme gjennom de to siste banene på spec-ops mon tro? Prøvde med en til på veteran (hadde null stress med banene før), men var jo nyttesløst med disse juggernautsene som spawna tilfeldig akkurat 0.5m foran og man kommer med sniper... Er teknisk sett ikke bugs men ja. Sjekk youtube. Tok den nest siste alene på veteran på 5-10 min, den siste sammen med noen på første forsøk. Den siste handler om plassering, så er det egentlig som leirdueskyting resten xD Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Hyggelig å lese at noen faktisk har klart den siste egentlig Vi prøvde mange ganger, men hadde ikke en sjanse. Ble egentlig j*vlig sur over at noen hadde klart å lage noe i et spill så forbanna vanskelig. For å si det slik: Vanskelig > lett, men gøy > vanskelig. Siste bane er langt fra gøy. Hadde liksom vært flink og klart veteran på alle de foregående, men kommer aldri til å få den achievementen for å klare alle på veteran. Faktisk første gang jeg har gitt opp noe i et spill...Og har spilt mye vanskelig opp gjennom. Endret 15. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 lillebroren til en kompis sitter nå og gamer mw2, har spillt i stort sett hele dag, begynner faktisk å bli brukande på multiplayer.. Han er da 10år gammel, synest bare litt synd på de her inne som klager på at de er 13-14år og ikke får kjøpe cod av foreldrene sine Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva er den beste måten å expbooste? Med riot, da hvor alle har en class med riot +one man army, og en class med smg/lmg og one man army, og så bytte frem og tilbake? Lenke til kommentar
vipone Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Skaffer du deg 12 folk og klarer å få alle med i en SnD kamp, kan du få så mye som 200.000 xp per runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå