MiKA7 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 får ofte melding om low system memory når jeg spiller mw2(pc).. meget frustrerende.. noen som har noe clue hva det kan være?? Du har skrudd av / har for liten sidevekslingsfil. om han har nok minne på pcen skal det ikke være nødvendig med sidevekslingsfilen. Kjøp mer minne til datamaskinen din, hvor mye har du ? Kanskje du har en memory leak.. DU vil hvertfall unngå å bruke sidevekslingsfilen, den gir crappy performance. har 6gb ram. sidevekslingsfil er slått av da jeg har ssd'er.. må nesten være en memory leak ja men synes det fortsatt er rart.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har 6 GB og ingen sidevekslingsfil. Har aldri merket noe til det. Med 4 kom den stadig opp. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har 4.. Aldri hatt problemer med sånt. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) 4gb for øyeblikket siden den andre 4gb'en er fried.. Men ja aldri hatt noen problemer, er ikke i nærheten av å bruke det opp... Kjører win7 64bit. Et tips; Utorrent får ofte noen HELT syke memory leaks om du bruker det. Usikker på om siste update klarte å fikse det men.. Spiste lett opp 8gb ram til tider hos meg bare noen som har problemet med utorrent.. men mja.. du må finne software som leter etter det for deg, 6gb er rikelig. Endret 15. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 får ofte melding om low system memory når jeg spiller mw2(pc).. meget frustrerende.. noen som har noe clue hva det kan være?? Du har skrudd av / har for liten sidevekslingsfil. om han har nok minne på pcen skal det ikke være nødvendig med sidevekslingsfilen. Kjøp mer minne til datamaskinen din, hvor mye har du ? Kanskje du har en memory leak.. DU vil hvertfall unngå å bruke sidevekslingsfilen, den gir crappy performance. har 6gb ram. sidevekslingsfil er slått av da jeg har ssd'er.. må nesten være en memory leak ja men synes det fortsatt er rart.. Jeg har og 6gb (ddr3 12800) og SSD uten sidevekslingsfil, men har ingen problemer whatsoever. Har du sjekka task manager -> processes og sett etter hva som bruker opp minnet? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva er sidevekslingsfil? og hvordan skrur jeg det av (hvis det er så bra)? Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 I går fikk jeg headshot med predator missile, I lol'd. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hva er sidevekslingsfil? og hvordan skrur jeg det av (hvis det er så bra)? du må ikke skru det av.. sidevekslingsfil er reservert plass på harddisken din som tar over når du går tom for minne. Så lenge du har nok minne i maskinen din så drit i hele sidevekslingsfila.. får ofte melding om low system memory når jeg spiller mw2(pc).. meget frustrerende.. noen som har noe clue hva det kan være?? Du har skrudd av / har for liten sidevekslingsfil. om han har nok minne på pcen skal det ikke være nødvendig med sidevekslingsfilen. Kjøp mer minne til datamaskinen din, hvor mye har du ? Kanskje du har en memory leak.. DU vil hvertfall unngå å bruke sidevekslingsfilen, den gir crappy performance. har 6gb ram. sidevekslingsfil er slått av da jeg har ssd'er.. må nesten være en memory leak ja men synes det fortsatt er rart.. Jeg har og 6gb (ddr3 12800) og SSD uten sidevekslingsfil, men har ingen problemer whatsoever. Har du sjekka task manager -> processes og sett etter hva som bruker opp minnet? processes vil ikke avsløre en memory leak, den viser bare hva programmet bruker akkurat nå eller noe sånt. For å se nærmere på det går du på Performance -> Resource Monitor -> Memory Der vil du se om et program okkuperer feks 4gb minne, dette vil som sagt ikke alltid vise på Task manager. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Æsj, spilte for første gang på flere uker nå. Gikk mildt sagt dårlig kan man si. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 får ofte melding om low system memory når jeg spiller mw2(pc).. meget frustrerende.. noen som har noe clue hva det kan være?? *snip* *snip* har 6gb ram. *snip* *snip* Med 4 kom den stadig opp. Mye kutting. Veldig greit spørsmål. Har du 64-bits Windows? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sweet, All pro med M1014. Ramlet ned foran containeren ved C på Underpass og knertet to forbipasserende i luften. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sweetere, All pro med Spas i går jeg og Stakkars folk. Tok 2 HS på 2 folk med 1 skudd med en pumpehagle :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Med 4 kom den stadig opp.Har du 64-bits Windows? Ja, det har jeg. Endret 15. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lol, jeg fikk All pro på Invasion ved den ene bilen som står utenfor muren ved "C". Stod helt klint inntill bilen og skøyt to stykker som var lenger unna med M4A1. Dog jeg var egentlig ikke i lufta, men fysikken i spillet tok det tydeligvis sånn Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lol, jeg fikk All pro på Invasion ved den ene bilen som står utenfor muren ved "C". Stod helt klint inntill bilen og skøyt to stykker som var lenger unna med M4A1. Dog jeg var egentlig ikke i lufta, men fysikken i spillet tok det tydeligvis sånn Fikk den på MW1 ved å klatre opp på en benk som det egentlig ikke var mulig å klatre på I går fikk jeg headshot med predator missile, I lol'd. Fått det jeg óg. Dødsmorsomt! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 All pro er two headshots med et skudd, har ingenting med å være airborne. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Skjedde noe litt merkelig for litt siden. Spillte en runde på Invasion og jeg løper rundt. Plutselig når jeg skal runde et hjørne så sitter jeg fast, helt bom (sted merket på bildet, ca på midten helt til høyre). Heldigvis hadde jeg Striker så jeg kunne skyte folk. Fikk 2 kills før jeg døde og fikk den challangen drep 2 stk mens du er i lufta. :!: Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 All pro er two headshots med et skudd, har ingenting med å være airborne. Jeg synes det var litt merkelig navn På MW1 heter den "Airborne", er det ikke noe i samme duren på MW2? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 All pro er two headshots med et skudd, har ingenting med å være airborne. Blah, var den airborne greia jeg mente. All Pro fikk jeg med en eller annen assault rifle på Wasteland. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) lolololololololololololololololololoolololololololololololololololololololololoolololololo olololololololololololololololoolololololololololololololololololololololoolololololololol lololololololololololololoolololol!!!!!!!! Ble just drept av en fiende med crate xD Endret 15. januar 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå