Laffe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor er det jeg må gå for å å spille på Hardened progress og veteran på campaign? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du velger vel vanskelighetsgrad etter at du har løpt gjennom første bane (Pit, øvingsbanen). Altså helt på slutten av første del av spillet, og ikke før du begynner. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 bruker mest skype til spill som wow, eller når vi bare chater sånn "uten grunn".Men når jeg spiller fps, hvor jeg bruker en del sound, er det en fordel å ikke høre alt av samtaler med foreldre, potetgullknasing, drikking og annen smatting xD. Så da blir det ventrilo Vel push to talk på steam-snakkern er jo alltid en grei løsning ... Man slipper laste ned programmer, og så lenge steam er nogle stabil, så funker det jo greit! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 mja steam klienten har HELT TRAGISK lydkvalitet på snakkesystemet så det bør jo være siste utvei sett opp en vt server med maks lydkvalitet heller. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 jeg og bror min bruker skype fungerer veldig bra Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Utrolig lei av IW.net, har spilt en del i dag og har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kommet til slutten av loading-screen for så å bli kicka ut igjen etter å vente i flere minutt uten at noe skjer. Må ikke glemme det at på nesten alle runder er det ett lag som er 10 ganger bedre enn det andre laget, trodde det skulle være balansert jeg. De gangene en har lyst til å spille med venner, som også skal være noe av det letteste en kan tenke seg med det fantastiske systemet er det ofte umulig å gjøre dette pga noen ikke kan connecte. Sist gang jeg skulle spille med clanen var vi akkurat 18, og skulle spille private matches 9 mot 9, men neida, endte i at vi måtte deles i to pga ingen host klarte alle på likt, om det så var lag eller det at halvparten ikke kunne connecte. Så ja, dedicated servers er noe tull! Ja til det fantastiske IW.net som aaaaaldri har problemer. Sant? Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 jeg og bror min bruker skype fungerer veldig bra Skype er jo best! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Når det kommer til krigen mellom voIP programmene, så har flere og flere gått over til http://mumble.sourceforge.net/Anbefaler folk å teste. Edit: Er forresten en stilig plugin i mumble som gjør at du hører folk hvor de er på mappet. Snakker person 1 og han står bak deg i feks CS, så kommer lyde bak fra. Mumble er bra, enig i det. Men de har ett lite stykke å gå når det gjelder lydkvalitet. Selv har jeg alltid fått en merkelig "statisk" lyd hver gang noen snakker, selv på forskjellige lydkort/pc'er.. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ventrilo ftw! Brukt det siden 2004 i CS, og nå i CoD også Bare du har en PC ledig til å la en server gå, samt en router der du kan åpne porter, behøver du ikke mye for å hoste server for 5-6 stk, som uansett er max i party på CoD Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvordan spiller man i windowed mode? Stilte inn fullscreen = 0 i config fila, da blir den windowed men ikke helt sånn jeg vil ha det. Vil ha windowed slik det er i wow og hon, at det er identisk med fullscreen, bare at alt tabbing skjer instant. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvordan spiller man i windowed mode? Stilte inn fullscreen = 0 i config fila, da blir den windowed men ikke helt sånn jeg vil ha det. Vil ha windowed slik det er i wow og hon, at det er identisk med fullscreen, bare at alt tabbing skjer instant. Tror ikke det er mulig. Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 uff, er så sykt lei folk som annklager meg for cheat... sikkert hørt det av 20 forskjellige personer i dag... Jeg har akk begynt med prestige 6, (pga 1 mnd skoleferie ) så har en del timer bak meg... men IW slenger meg sammen med folk som ikke har gått i prestige ennå, blir jo bare whinespam hele veien -.- Prestige 6; hvor mye har du spillt egentlig? Skjønner ikke hvordan folk levler så raskt. Er selv 2. prestige lvl 35, og føler jeg har brukt fryktlig mye tid på det. (5 døgn) Med cheat klarer du det så raskt Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 50-70 timer per prestige er vel det som er vanlig.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvor lang tid tok det å installere det for dere? Her har det pågått i en time og det står 2 hours and 17 minutes remaining... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Whine a'. Brukte sånn 20timer via steam så. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Whine a'. Brukte sånn 20timer via steam så. Du har tydeligvis tålmodighet, det mangler jeg. Men nå er den nede i 1 hour.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvorfor fikser ikke IW folk som cheater opp ranken? Jeg mener, burde jo være veldig enkelt å fjerne en haug med folk som cheater. Er jo bare å sjekke kills/playtime opp mot hvilken rank man har og så banne alle som har cheata. Nesten så det frister å rankcheate selv når ingen blir banna. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg å lillebroren min begynte akkurat første prestige sammen i dag, vi orket ikke å game med de begynner våpnenen så vi tok å spilte noen vanlige runder, så spilte vi tredjepersons cage match, begge drepte hverandre til begge hadde sentry gun å vi satte dem opp så de pekte fra hverandre, så byttet vi plass og stilte oss foran dem med skjold, xp'en skjøt i været lol. Er det juks å utnytte en slik bug? Eller er det i det hele tatt en bug? Morro var det ihvertfall, begge er lvl 30 nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Fungerer det der? Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå