Broseph Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Selvfølgelig teller alle kills til killstreak, men alt som kommer "fra lufta" gir deg ikke flere kills i "killstreak reward streak" Jeg fikk min første nuke i dag, på Favela. Campa i det midterste, langstrakte huset (dere vet). Harrier -> Chopper Gunner -> Nuke. Endte med en score på 34 - 4. Egentlig en forferdelig reward, hvem fant på å legge til en reward som bare vinner spillet? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 @Mushrooms og forsåvidt LegitSuperstar: *snip* Btw! Jeg er en av de 250k spillerne som håper på Dedikerte servere fortsatt - Spilte SnD i kveld med venner. Vi mistet connection med server typp 5 av 10 games. De 5 games vi var i, måtte vi bytte host fra 1-3 ganger. HÅPLØST Det og ha party er jo helt bak mål! Man må faktisk sitte og chatte på steam i tilegg hvis man ikke er sammen med personene, det er jo alltid en eller anna som detter ut, eller lignede, og steam klikker jo i hytt og dynevær... Lurer på om dette kommer til å bli bedre etterhvert... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jupp, party kan nesten ikke spilles uten kommunikasjo. skype ftw Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 @Mushrooms og forsåvidt LegitSuperstar: Det er vanskeligere å være god på pc, enn på xbox. Det er flere på pc som sitter å camper på et idiotisk sted, og sikter en bestemt retning hele tiden. På xbox derimot.. folk sitter sikkret å ser ned på kontrollen for å finne skyteknappen! I løpet av den tiden, har en god spiller drept dem. Min konklusjon (Etter litt spilletid på begge plattformer) - MYE lettere å få bra score / være god på xbox - Vanskeligere å få bra score på PC, man blir alltid drept av en eller annen camper. Haha, og dere kaller meg fanboy? Ok look, jeg sier det er lett på PC fordi det er det eneste jeg har erfart. jeg og en kompisA var til kompisB, som faktisk har cod på pc. Selv om han suger. Vi begge spilte en runde hver, der jeg fikk 50-60ogno til rundt 15(?), kompisA var vel ikke langt unna samme K/D heller. Har spilt CS i flere år, så gaming på pc, jo. Det er lett. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg fikk min første nuke i dag, på Favela. Campa i det midterste, langstrakte huset (dere vet). Harrier -> Chopper Gunner -> Nuke. Endte med en score på 34 - 4. Egentlig en forferdelig reward, hvem fant på å legge til en reward som bare vinner spillet? Jeg syns Nuke er en bra killstreak, for det er jo ikke akkurat hele tiden man får Nuke heller. Sist jeg opplevde noen som fikk det, er vel godt over to uker siden nå. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 @Mushrooms og forsåvidt LegitSuperstar: Det er vanskeligere å være god på pc, enn på xbox. Det er flere på pc som sitter å camper på et idiotisk sted, og sikter en bestemt retning hele tiden. På xbox derimot.. folk sitter sikkret å ser ned på kontrollen for å finne skyteknappen! I løpet av den tiden, har en god spiller drept dem. Min konklusjon (Etter litt spilletid på begge plattformer) - MYE lettere å få bra score / være god på xbox - Vanskeligere å få bra score på PC, man blir alltid drept av en eller annen camper. Haha, og dere kaller meg fanboy? Ok look, jeg sier det er lett på PC fordi det er det eneste jeg har erfart. jeg og en kompisA var til kompisB, som faktisk har cod på pc. Selv om han suger. Vi begge spilte en runde hver, der jeg fikk 50-60ogno til rundt 15(?), kompisA var vel ikke langt unna samme K/D heller. Har spilt CS i flere år, så gaming på pc, jo. Det er lett. Mus krever mer presisjon og en steady hånd. ikke en stick som kan snurres 360 grader. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvordan er det lettere å sikte på en firstperson shooter med en analog stick? Er en grunn til at aim assist fins, er jo horribelt uten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 @Mushrooms og forsåvidt LegitSuperstar: Det er vanskeligere å være god på pc, enn på xbox. Det er flere på pc som sitter å camper på et idiotisk sted, og sikter en bestemt retning hele tiden. På xbox derimot.. folk sitter sikkret å ser ned på kontrollen for å finne skyteknappen! I løpet av den tiden, har en god spiller drept dem. Min konklusjon (Etter litt spilletid på begge plattformer) - MYE lettere å få bra score / være god på xbox - Vanskeligere å få bra score på PC, man blir alltid drept av en eller annen camper. Haha, og dere kaller meg fanboy? Ok look, jeg sier det er lett på PC fordi det er det eneste jeg har erfart. jeg og en kompisA var til kompisB, som faktisk har cod på pc. Selv om han suger. Vi begge spilte en runde hver, der jeg fikk 50-60ogno til rundt 15(?), kompisA var vel ikke langt unna samme K/D heller. Har spilt CS i flere år, så gaming på pc, jo. Det er lett. Lett for DEG ja. Temmelig mange av cod spillera har aldri tatt i en pc før omtrent. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Dette er vel helt opp til hver enkelt person. Noen liker rett og slett ikke mus&tastatur, noen liker ikke xbox/ps3-controllerne. Hadde jeg spilt mw2 på en xbox eller ps3, hadde jeg sugd noe grusomt, men gjør det rimelig greit på pc. Hvis en som så og si aldri har vært borti en pc før spilte det på pc, hadde vel han sugd også, noe jeg gjør på xbox.. vice verca etc.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Man må faktisk sitte og chatte på steam i tilegg hvis man ikke er sammen med personene, det er jo alltid en eller anna som detter ut, eller lignede, og steam klikker jo i hytt og dynevær... Lurer på om dette kommer til å bli bedre etterhvert... vi er i 2010 med fiber/adsl linjer.. hvem pokker bruker tekst-chat når de spiller med venner ? Har brukt Ventrilo daglig siden jeg var 15år og begynte å spille Battlefield1942.. å spille uten ventrilo i MP spill synest jeg er dørgande kjedelig Skype er jo fett nok, men der kan du vel ikke ha "push-to-talk" og det er jo gaaaanske irriterende i lengden Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Man må faktisk sitte og chatte på steam i tilegg hvis man ikke er sammen med personene, det er jo alltid en eller anna som detter ut, eller lignede, og steam klikker jo i hytt og dynevær... Lurer på om dette kommer til å bli bedre etterhvert... vi er i 2010 med fiber/adsl linjer.. hvem pokker bruker tekst-chat når de spiller med venner ? Har brukt Ventrilo daglig siden jeg var 15år og begynte å spille Battlefield1942.. å spille uten ventrilo i MP spill synest jeg er dørgande kjedelig Skype er jo fett nok, men der kan du vel ikke ha "push-to-talk" og det er jo gaaaanske irriterende i lengden Neh, funker fett hvis man ikke er mer enn 4-5 stykk. Men fler en ndet da er nok pus to talk ganske lurt.. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 bruker mest skype til spill som wow, eller når vi bare chater sånn "uten grunn". Men når jeg spiller fps, hvor jeg bruker en del sound, er det en fordel å ikke høre alt av samtaler med foreldre, potetgullknasing, drikking og annen smatting xD. Så da blir det ventrilo Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er så kjekt å sitte på xbox med en eller annen tulling som sitter og puster og peser i micen sin og ikke vet at det høres. Eller en eller annen drittunge som sitter og synger og bare er generelt uspiselig. Bruker det stort sett bare når jeg spiller med venner. Det er dog lit artig å høre folk rope "fuckings exactturtle!" de få gangene jeg faktisk greier å kverke noen. Lenke til kommentar
AznChill Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Man må faktisk sitte og chatte på steam i tilegg hvis man ikke er sammen med personene, det er jo alltid en eller anna som detter ut, eller lignede, og steam klikker jo i hytt og dynevær... Lurer på om dette kommer til å bli bedre etterhvert... vi er i 2010 med fiber/adsl linjer.. hvem pokker bruker tekst-chat når de spiller med venner ? Har brukt Ventrilo daglig siden jeg var 15år og begynte å spille Battlefield1942.. å spille uten ventrilo i MP spill synest jeg er dørgande kjedelig Skype er jo fett nok, men der kan du vel ikke ha "push-to-talk" og det er jo gaaaanske irriterende i lengden Neh, funker fett hvis man ikke er mer enn 4-5 stykk. Men fler en ndet da er nok pus to talk ganske lurt.. det funker også med skype men mindre en 5 stk. ellers blir det bare kaos. Det jeg bruker noen ganger er teamspeak 2. Det funker fett og lett å bruke. Der har man push to talk knapp Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ventrilo har myyye bedre kvalitet enn teamspeak : 3 Lenke til kommentar
AznChill Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nei ikke !!!! teamspeak er bedere. ferdig med det:D Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Når det kommer til krigen mellom voIP programmene, så har flere og flere gått over til http://mumble.sourceforge.net/ Anbefaler folk å teste. Edit: Er forresten en stilig plugin i mumble som gjør at du hører folk hvor de er på mappet. Snakker person 1 og han står bak deg i feks CS, så kommer lyde bak fra. Endret 14. januar 2010 av Hille Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Når det kommer til krigen mellom voIP programmene, så har flere og flere gått over til http://mumble.sourceforge.net/Anbefaler folk å teste. Edit: Er forresten en stilig plugin i mumble som gjør at du hører folk hvor de er på mappet. Snakker person 1 og han står bak deg i feks CS, så kommer lyde bak fra. Høres artig ut. Litt kjipt om (CS 1.6 eksempel) jeg feks er på B1, så er lagkammeratene mine på B2, så skriker jeg "hjelp hjelp!!", så hører de meg ikke? eller hvordan funker deT? Må kanskje teste det ut. Artig med en sånnen voip til bf bc2. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg er EVIG drittlei av ''Unable to connect to host'' og lægg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå