Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Jeg har Spec ops og Singeplayer enda, men multiplayer er reset. PCen crasha rett etter en match og det var det siste jeg så til levelene mine.

Har prøvd å fjerne alle saves som har blit lagt 22:43 (da jeg fikk crash) og latt spille bruke backups fra tidligere på dagen. Dette er ikke velykket for min del.

Er det bare å fjerne ".bak" fra fil navnet eller må man fikse navnet annerledes?

Edit: Legger til bilde av //common/codmw2/players mappen hvis noen kan hjelpe meg med hvilke filer som skal gjøres hva med.

post-205520-1263393700_thumb.jpg

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Festlig at PC-spillere klager over at å spille på konsoll er så dårlig, med tanke på hvor mye styr som foregår på PC versjonen. Data blir borte, folk jukser, etc

Lenke til kommentar
Festlig at PC-spillere klager over at å spille på konsoll er så dårlig, med tanke på hvor mye styr som foregår på PC versjonen. Data blir borte, folk jukser, etc

Så folk jukser ikke på konsoll? hahahahahahahah

Er vel der de fleste glitches og cheats har dukket opp først

Lenke til kommentar
dukker vel opp som DLC før eller senere skal du se :)

Hører mange rykter om det på Twitter :)

Må quote og spørre etter Twitter-kilde (kopiere?), for det tror jeg ikke (av glede, blir pessimist da)

Spille Overgrown, Bloc og alt anna. mmmmm :D

For ikke å snakke om Crash, Pipeline, District, Crossfire og Strike. Brettene på CoD4 er bare så innmari mye bedre enn MW2.

Lenke til kommentar
Hvis jeg får et harrier-strike i killstreak reward, også dør jeg, og etter jeg har dødd så dreper harriern et par folk. Vil de killsa da telle på den nye killsteaken? Litt tungvint forklart men.

De vil ikke engang telle på neste killstreak når du venter med å kalle inn Harrieren til neste liv.

Lenke til kommentar
Hvis jeg får et harrier-strike i killstreak reward, også dør jeg, og etter jeg har dødd så dreper harriern et par folk. Vil de killsa da telle på den nye killsteaken? Litt tungvint forklart men.

De vil ikke engang telle på neste killstreak når du venter med å kalle inn Harrieren til neste liv.

Akkurat det der skjønte jeg virkelig ikke noe av.

Lenke til kommentar
Hmm er ganske sikker på at det teller opp hvis den fortsatt er der etter at du er død. Starter på ny killstreak da vel og merke.

Noe annet ville vært ganske så ulogiskt

Gjør ikke det.

Killstreak rewards telles bare vidre på killstreaken (som kills mot ny reward) i det livet du fikk den i. Hvis du dør før du rekker å bruke den får du ikke mer killstreaks av den. Hvis du dør mens den er i lufta får du ikke mer killstreaks av den.

Lenke til kommentar

Wow, bare WOW! Har sett at mange snipere øker sensitiviteten for bedre accuracy. Økte den fra 3-4 til 9. HOLY FUCK! Nå passer den ny PSN'en min; Kwiik-Sc0pe-King. Eier jo helt sinnsykt nå. :wee:

Etter den runden fikk jeg ny Killstreak Reward, og jeg valgte nuke. To kamper etterpå, fikk jeg nuke. :D KSK er en sniper-only-PSN, for de som ikke forsto det. Skal nevnes at jeg ikke får Nuke så ofte. Har fått 3 nukes nå. Har 6 dager in-game. Spiller bare på KSK nå.

Lenke til kommentar
Hmm er ganske sikker på at det teller opp hvis den fortsatt er der etter at du er død. Starter på ny killstreak da vel og merke.

Gjør ikke det.

Killstreak rewards telles bare vidre på killstreaken (som kills mot ny reward) i det livet du fikk den i. Hvis du dør før du rekker å bruke den får du ikke mer killstreaks av den. Hvis du dør mens den er i lufta får du ikke mer killstreaks av den.

Hva om man sparer airdrop?

Lenke til kommentar

Gjør ikke det.

Hva om man sparer airdrop?

Airdrop får du aldri killstreak av uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...