Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Har av følelsen av at hver gang jeg bruker Harrier, så går airstriket MOT MEG... -_-

Sjæl. Pleier å be den om å komme inn langt unna meg, men likevel hender det stadig at jeg selv dør. Særlig på Favela og liknende, som faktisk er såpass liten at man risikerer å få den i huet samme hvor man slipper den ut, med mindre man er innendørs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Harrier Striken tar utgangspunkt i retningen du ser mot når du kaller den inn. Står du i kanten av banen er det viktig at selve seg peker innover slik at striken treffer der den skal. Også er det alltid et triks å løpe litt unna posisjonen du kallte den inn på slik at du ikke risikerer å bli truffet selv.

Lenke til kommentar
Har av følelsen av at hver gang jeg bruker Harrier, så går airstriket MOT MEG... -_-

Sjæl. Pleier å be den om å komme inn langt unna meg, men likevel hender det stadig at jeg selv dør. Særlig på Favela og liknende, som faktisk er såpass liten at man risikerer å få den i huet samme hvor man slipper den ut, med mindre man er innendørs.

Radiusen på harrier stike er ikke akkurat enorm, gjelder bare å sende den på andre siden av banen hvor du vet fienden befinner seg.

Lenke til kommentar
Om jeg tar xp / tid = 2175901 / 3131 = 695 xp per min/41700 xp per time (xp som står i statsa dine)

evt score (som står i leaderboards): 505790 / 3131 = 161 poeng per minutt eller 9692,5 poeng per time

Noen andre som føler for å gjøre det samme, for sammenligningsgrunnlaget sin skyld?? :)

Spiller forøvrig på xbox360

41245xp per time

Utelukkende spillt Mosh Pit på pc...

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på;ser at enkelte online har skikkelig små crosshair mens de løper også..

Nå har jeg steady aim pro men tror ikke det har noe med det å gjøre.

Ser bare på killcam at enkelte har bittesmå mens de løper også slik at det blir veldig enkelt å treffe.

Hvordan får man det?

Lenke til kommentar
41245xp per time

Jøss, det var veldig likt hva jeg har. Jeg er på første prestige level 65 eller 66, så da har jeg litt over 2M + 2,5M fra tidligere. Jeg mener jeg har spilt 4 dager og 14 timer, så det blir ca 41.000 pr time. Jeg spiller kun TDM.

Når jeg kommer til level "71" blir det spennende å se om jeg har brukt mindre tid enn forrige gang. Jeg har bevisst styrt unna andre spillmoduser for å ha et best mulig sammenligningsgrunnlag.

Lenke til kommentar
Hoho, fikk rank resett selv etter kræsj..

Et lite tips til de som opplever at steam eller pc krasjer slik at rankingen blir slettet, er ikke alt håp ute:)

Gjør følgende, finn fram denne filen

C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\call of duty modern warfare 2/players

høyreklikk på profiles mappen og et vindu kommer opp, velg så previous versions og vips så dukker det opp filer som har lagret seg da. Kopier den siste backupen filen og paste den med profies mappen igjen:)

Har hjelpt meg et par ganger:)

Hoho, fikk rank resett selv etter kræsj..

Er ikke det lagret på en ekstern server? :hmm:

Noen ganger kan det skjære seg hvis man får en krasj på pc.

Jepp, fordi steamcloud pleier alltid å synkronisere gamedata når du har lukket spillet. Om pc'n kræsjer i spillet får ikke cloud gjort så mye.

Det med tidligere versjoner har ikke så mye å si hvis du fortsatt har de gamle gode savefilene i god behold, men de ikke blir lest av cloud.

Bare tull, har selv hatt et par krasjer og mistet alle levels. Har fått de tilbake ved å gjøre slik, du mister bare noen få levels(siste oppdateringen)....så, backupen blir lest lest av cloud når man kopierer og paster profil mappen.

Lenke til kommentar

Nå melder jeg meg ut av dette spillet inntil det kommer dedikerte servere. Fader meg bare noobtubing, andre noaim-våpen og camping samme hva man spiller om dagen. Selvfølgelig i kombinasjoner. Sleng på lag og slikt så har man temmelig gode grunner for hvorfor de burde ordne dedikerte servere. Nytter ikke få grei K/D-ratio lenger når alle har noobtube og G18 akimbo. Kunne brukt det samme selv, men jeg vil jo ha gleden av å kverke folk fordi jeg har aima godt...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
< Stats og stuff >

Skal nevnes igjen at jeg har hatt rank resett.

Fikk du ikke tilbake ranken / stasen din? Prøvde du å endre filene sånn som cmf_tiger sier (og det står på steam support) ?

--

Jeg har nå selv prøvd litt å endre filer osv men har ikke fått det til enda. Har 4 saves fra samme tidsrom (22:42) 2 av dem er .bak filer to er vanlige. Hvem skal brukes? Kan jeg opprete en save fra tidligere på dagen istedet (18:00 ell no)?

Rett etter crash så stod det 488% i game menyen hvor du ser sepc ops, singleplayer og multiplayer. Etter det prøvde jeg å gå inn i private match, men nå står det 1%.. Er det kanskje derfor jeg ikke greier å få til det med filene?

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
41245xp per time

Jøss, det var veldig likt hva jeg har. Jeg er på første prestige level 65 eller 66, så da har jeg litt over 2M + 2,5M fra tidligere. Jeg mener jeg har spilt 4 dager og 14 timer, så det blir ca 41.000 pr time. Jeg spiller kun TDM.

Når jeg kommer til level "71" blir det spennende å se om jeg har brukt mindre tid enn forrige gang. Jeg har bevisst styrt unna andre spillmoduser for å ha et best mulig sammenligningsgrunnlag.

fra første prestige til andre bør jo gå raskere.. ettersom du har unlocket prestige på alle våpen, pluss den nye prestige saken på baracks...

Det var skremmende likt ja :)

Lenke til kommentar
< Stats og stuff >

Skal nevnes igjen at jeg har hatt rank resett.

Fikk du ikke tilbake ranken / stasen din? Prøvde du å endre filene sånn som cmf_tiger sier (og det står på steam support) ?

--

Jeg har nå selv prøvd litt å endre filer osv men har ikke fått det til enda. Har 4 saves fra samme tidsrom (22:42) 2 av dem er .bak filer to er vanlige. Hvem skal brukes? Kan jeg opprete en save fra tidligere på dagen istedet (18:00 ell no)?

Rett etter crash så stod det 488% i game menyen hvor du ser sepc ops, singleplayer og multiplayer. Etter det prøvde jeg å gå inn i private match, men nå står det 1%.. Er det kanskje derfor jeg ikke greier å få til det med filene?

Noen som vet noe om dette?

Yup, virket ikke. ville rett og slett ikke ta imot gamle backupene.

Og steam support så inkompetente som de er, bare gjentok det som stod på supportsiden selv om jeg skrev at jeg hadde prøvd dette..

Men når jeg mistet stats, mistet jeg singelplayer også, og den viste 0%

Lenke til kommentar
Bare tull, har selv hatt et par krasjer og mistet alle levels. Har fått de tilbake ved å gjøre slik, du mister bare noen få levels(siste oppdateringen)....så, backupen blir lest lest av cloud når man kopierer og paster profil mappen.

Er ikke bare tull når det ikke virket og cloud ikke ville lese dem :] og isteden laget ny save hver gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...