Pop-fiske Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Den einaste bana eg ikkje lika er Sub Base. Off! Lyse er stygt, og bana er stygg i seg sjølv. Karachi er ikkje so gale lenger, kan alle vegane ut og inn Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Hva skjer med Cod(MW2) Online hvis jeg avinstallerer spillet og installerer det på nytt igjen? Blir alt borte og jeg må starte på rank 1 igjen? P.S: Snakker om på PC nei, alt lagra i steamkontoen din. Eller om du er uheldig så mister du alt og må starte på nytt pga steam cloud som screwer opp. Men du kan backe opp savene dine. programfiler>steam>steamapps>common>codmw2> så kopierer du players mappa og tar vare på den og legger den på samme plass etter å ha installert på nytt. (DEt er disse savefilene steam cloud synkroniseres med, så om det er noe feil med cloud og den ikke får oppdatert filene på harddisken din, da lager den bare ny bruker til deg. Derfor lurt med backups) Endret 12. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvor får jeg kjøpt MW2 billigst til PC? Gjerne med mulighet for å laste ned direkte fra sida man kjøper det også. Steam er for dyrt, betaler ikke 490 spenn for et spill. Fant det på CDon til 379 kr, men må da finnes noe billigere tilgjengelig for nordmenn. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fikk akkurat denne: 48-0 (1 pga. nuke). NUKE FTW! JEG SKJELVER! AV GLEDE! FOR FAEN! JAA! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kanskje du klarer å unngå noobtube hvis du i tillegg skaffer deg ingame iq eller kanskje.. ikke? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Helldigske emergency airdrop ever? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Den var ikke ille den nei! Ville ikke spilt mot deg i den runden Lenke til kommentar
vipone Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Litt gammel post, men uansett.. skriv ^ og et tall mellom 0-9 tror jeg foran bokstaven(ordet) du vil ha i farge. Husker ikke hvilket tall som er hvilken farge, men f.eks ^1H^2E^3I blir HEI i farger. Hvor er det man skal skrive inn det? Det er jo ikke nok plass i clan tagen. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Helldigske emergency airdrop ever? Tenk deg å miste den? Så veldig rigga ut, though x] Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Du åpner steam og skifter nick som på vanlig måte? Steam - Settings - Friends. Får du ikke plass har du for langt nick. (er maks 31 eller 32 tegn). Emergency airgasm! Kom på en ting i farta. Hvordan få "Droppin' Crates" og "Heads up!" (prestige) challenge 1. Sett killstreak til: 1. Care package 2. Predator Missile (evt. Sentry Gun dersom du er flink til å ikke dø) 3. Emergency Airdrop 2. Perk 2: Hardline 3. Spill Team Deathmatch eller Ground War team deathmatch på et eller annet åpent, men ikke alt for stort map (absolutt ikke skidrow) 4. Få så mange care packager som mulig. Om du klarer killstreak for emergency airdrop er dette også bra. 5. Når scoren nærmer seg 9500 pælmer du ut alt du har i nærheten av fienden. 6. Håp på det beste. Jeg fikk min challenge på sub-base (GW TDM) ved å kaste 3 care packager og en emergency airdrop der hvor "A" pleier å være på domination. Kasta emergency airdrop da score var 9500 tett etterfulgt av 3 care packager. EA tok 1 og Care package #2 tok game winning killcam. Endret 12. januar 2010 av Feh Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Finnes det noen gode sider der ute med store bilder av brettene som viser hvor ABC ligger hen i Domination? Endret 12. januar 2010 av Goliath Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvordan få "Droppin' Crates" og "Heads up!" (prestige) challenge*snip* Så genialt! ..Skidrow er ikke så ille, though? Kanskje hvis en spiller Domination, for da er to av tre poster innendørs. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Pluss at du mister sjansen til å få "Droppin Crates" finishing moves challengen hvis du spiller domination. Skidrow er et evig hat når det kommer til killstreak rewards. 90% av tiden beveger folk seg innendørs. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 UAV, Sentrygun og EMP... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 eller slik: care package sentry og emergency airdrop, led i ffa og ha igjen bare 1 kill, kast alt på en passe gjemt plass, skyt litt og dø av din egen kasse i hodet, håp at det kommer en som prøver å ta kassene dint. eller (igjen): i snd plant bomba og kast care package og sentry gun så de blir levert på bomba. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Eller enda enklere: Få den med en venn i Cage Match! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Too easy Men har brukt cage match selv på tre challenges, de derre "fire an entire smg/assault/lmg magazine... without dying" challengene. Prøvd forgjeves så utrolig mange ganger online på de der, men klin umulig. Tok også "get 5 health regenereations". Endret 12. januar 2010 av Feh Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Skidrow er et evig hat når det kommer til killstreak rewards. 90% av tiden beveger folk seg innendørs. Meget sant! Ble en smule pissed når jeg fikk chopper gunner der (får det tross alt ikke for ofte etter at harrier er satt som laveste), er jo ikke sjangs til å komme til nuke uansett. Fikk vel 3 kills maks med chopper'n. Endret 12. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
teehee Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva skjer med Cod(MW2) Online hvis jeg avinstallerer spillet og installerer det på nytt igjen? Blir alt borte og jeg må starte på rank 1 igjen? P.S: Snakker om på PC nei, alt lagra i steamkontoen din. Eller om du er uheldig så mister du alt og må starte på nytt pga steam cloud som screwer opp. Men du kan backe opp savene dine. programfiler>steam>steamapps>common>codmw2> så kopierer du players mappa og tar vare på den og legger den på samme plass etter å ha installert på nytt. (DEt er disse savefilene steam cloud synkroniseres med, så om det er noe feil med cloud og den ikke får oppdatert filene på harddisken din, da lager den bare ny bruker til deg. Derfor lurt med backups) for seint for meg tror jeg.. PC'en crasha rett etter en match, når jeg kom ingame igjen var jeg level 1. Gikk å så på meny der stod det 488% på multiplayer men er jo level 1 ingame, så kopierte jeg player mappa ut og inn men hjalp ingenting. Ikke f*** om jeg leveler opp igjen nesten 5 prestiger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå