Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Jeg hørte at DLCen var due i februar eller no. Det som garantert kommer er flere callsigns (titles+emblems), og da antar jeg at det følger med nye challenges med de også. Maps kommer det sikkert også, men hadde ikke forventet det helt store. Kanskje 1-2 maps.

Flere FMJ tips:

Overall:

Gjennom glass

Gjennom vegger

Gjennom trapper/rister

Gjennom småting som står rundt omkring på banene

Estate:

-Skyte gjennom veggene på det storet huset ved "A" (spesielt veggen med vinduene som peker ned mot B/C)

-Skyte mot huset ved "B" (pleier å campe folk oppå den hemsen der)

Quarry:

Bygningene ved "A" pleier det å campe folk, samt "B" og rundt "C", masse fine vegger å skyte gjennom

Sub-Base:

Camp inne i det huset der det står en (snøscooter?) nederst innimellom der og skyt fiender som går oppå de ristene (det gulvet man kan se igjennom, gitter greier). Får stort sett 5+ FMJ kills pr. runde ved å campe der inne og skyte fiender som går oppå der. Står en tanks parkert på utsiden der hvis noen ikke skjønner hvor jeg mener.

Underpass:

Bygningene rundt "C", camper alltid folk der inne i vinduene.

Terminal:

Som sagt, gjennom glassene, men de blirt ofte fort borte så gangen mellom "A" og "C" (ikke den smale, men gangen som går innerst i bygningen) er full av obstacles man kan skyte igjennom. Og gjennom veggene i flyet.

Baner med ræva FMJ muligheter:

Wasteland, Karachi, Afghan. Styr unna :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dukker vel opp som DLC før eller senere skal du se :)

Hører mange rykter om det på Twitter :)

Det gjelder forsåvidt alle oppfølgerspill. Skjønner ikke at det er så vanskelig å legge inn gamle maps som en liten bonus. Designet er jo der. Har mappet selv i min ungdom og det er ikke "sååå" mye jobb å mappe etter noe når man har oppskrift.

Er det likt kodet også eventuelt brukt samme mapeditor (vet ikke hvordan IW opererer) så er det jo enda enklere.

Lenke til kommentar
Må bare ha denne i mine innlegg. Begynte først å spille online nå ikveld og har kommet meg opp til rank 17.

Kommer det noen nye baner snart? Begynner å bli litt lei av de samme banene online nå.

Hvis du er level 17 og har bare spilt MW2 en kveld så burde du jo ikke være lei maps allerede? Spill andre gamemodes for å oppleve andre maps. Eller er kanskje ikke MW2 spiller for deg?

For å levele raskere anbefaler jeg Search and Destroy, funker veldig veldig bra hvis man greier å ta ut folk og plante / defuse bomber. S&D funker derimot ikke bra hvis man ikke greier dette fordi det er ikke respawn.

Lenke til kommentar
Riot Shield, what a waste!!!?

Brukt riktig er det temmelig bra. Men du kan ikke kjøre solo. Er nødt til å ha noen som kan backe deg opp.

kjempegreier å ha på classen du bruker til å hente flagg feks.. riot, kastekniv og en spas12 namm namm.. Bruker skjoldet om det trengs.. og når du går med spasen, evt springer hjem med flagget så dekker skjoldet ryggen din :)

Lenke til kommentar
dukker vel opp som DLC før eller senere skal du se :)

Hører mange rykter om det på Twitter :)

Om hva da? Om at det kommer MW1-maps?

Og til du som sa hvor jeg ikke spiller 1ern: Av den enkle grunn av at:

Det er færre som spiller det

Det er andre våpen

Det er færre kill/deathstreaks

Lenke til kommentar
Må bare ha denne i mine innlegg. Begynte først å spille online nå ikveld og har kommet meg opp til rank 17.

Kommer det noen nye baner snart? Begynner å bli litt lei av de samme banene online nå.

Hvis du er level 17 og har bare spilt MW2 en kveld så burde du jo ikke være lei maps allerede? Spill andre gamemodes for å oppleve andre maps. Eller er kanskje ikke MW2 spiller for deg?

For å levele raskere anbefaler jeg Search and Destroy, funker veldig veldig bra hvis man greier å ta ut folk og plante / defuse bomber. S&D funker derimot ikke bra hvis man ikke greier dette fordi det er ikke respawn.

Har spilt en god del hos en kompis i jula også så, så jeg begynner å bli lei. Karachi er horribel hvertfall.

Har bare spilt Team Deathmatch da, det skal sies, jeg ble fortalt at denne moden gir best score. Skal prøve Search and Destroy nu, takk for tips :)

Lenke til kommentar

Team deathmatch gir bare god score om du er veeeeeeeeeeeeeeeeldig god og ligger overlegent øverst alle rundene.. Noe jeg tviler litt på da du netopp har fått spillet.

Det du tjener mest xp på er Search and destroy. 500xp per kill, 1000 for headshot, 1000 for plant eller defuse.

Eller om du ikke liker SD, så er demolition bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...