Pepsi Max Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Må man laste ned spillet via steam etter man har kjøpt det i butikken og har dvd'ene osv? sitter og innstalerer det via diskene jeg nå, så tror ikke det. Hva gjorde du får å få til det? Må laste det ned fra Steam når jeg prøver å installere det. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg skal ikke spille den dritten her. Skal vi se: Ingen console, dvs ingen friheter. Max 9vs9, ingen dedicated, ingen map mods, ingen lean. Det er tyranni fra IW. De flyter enda paa suksessen fra CoD4 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg skal ikke spille den dritten her. Skal vi se: Ingen console, dvs ingen friheter. Max 9vs9, ingen dedicated, ingen map mods, ingen lean. Det er tyranni fra IW. De flyter enda paa suksessen fra CoD4 1+ Lenke til kommentar
Existence Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvorfor har ikkje Steam sluppet spillet ennå i og med at alle andre selger det ?? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som har prøvd å spille MP? Er veldig i tvil om jeg skal kansellere min ordre. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg får ikke installert spillet fra dvd fordi det visstnok ikke er lansert fra steam. Hva i helvete skal jeg gjøre for å få det installert? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som har prøvd å spille MP? Er veldig i tvil om jeg skal kansellere min ordre. Er veldig i tvil selv. Vurderer å bare leke pirat for SP-delen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg fikk installert det. Hadde ikke steam paa da. Stappa inn DVDen, starta install, saa starta den Steam selv og begynte aa isntallere Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 MP er bare helt konge, eneste som er minus er alle de feige kill streakene:S Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det faktum at folk ikke faar velge NOE instillinger selv, annet enn det som er satt opp i Options. Hva om noen vil ha hardcore mode? Eller noen vil ha en mode som ikke saa mange vil ha? Kanskje det er nok med en server, men saa er den full, saa setter IW opp server for oss istedet, saa sitter vi der alene paa en server :S Lenke til kommentar
Syn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det faktum at folk ikke faar velge NOE instillinger selv, annet enn det som er satt opp i Options. Hva om noen vil ha hardcore mode? Eller noen vil ha en mode som ikke saa mange vil ha? Kanskje det er nok med en server, men saa er den full, saa setter IW opp server for oss istedet, saa sitter vi der alene paa en server :S Heldigvis for deg så er det ingen som tvinger deg til å spille. Noen fler som har problemer med at "Steam servers are too busy"? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Heldigvis for meg så er jeg for gammel til å spille når IW kommer med neste spill som er så sperra at man skulle trodd Apple sto for kodinga av det. så får du kose deg med det Steam Servers too busy er vel fordi det er idag det er release, og du kom vel akkurat når folk har spist middag og skal sette seg ned og installere det Lenke til kommentar
Gene Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Heldigvis for meg så er jeg for gammel til å spille når IW kommer med neste spill som er så sperra at man skulle trodd Apple sto for kodinga av det. Hehe, for gammel for å spille du liksom. Det var dagens Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg skal ikke spille den dritten her. Skal vi se: Ingen console, dvs ingen friheter. Max 9vs9, ingen dedicated, ingen map mods, ingen lean. Det er tyranni fra IW. De flyter enda paa suksessen fra CoD4 Console har jeg ikke bruk for. HVa er vitsen? Brettene er ikke så store at mer enn 9x9 ville blitt noe vits. Pleide selv bare å spille 6 vs 6 eller 7vs7 i CoD4. Var vel ikke dedicated i Cod4 heller? Ingen lean er irriterende ja... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var vel ikke dedicated i Cod4 heller?Var det vel. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 og ikke minst, det ER fortsatt dedicated i cod4. Takk og pris for det, så har man noe fornuftig å spille i kveld. Bare glad ikke IW har noen mulighet til å stenge dem. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har spilt singelplayer en liten stund nå... Fyttirakkern hvor morro det er.. Javel om noen liker å sutre litt, men hva med heller bare å nyte den fantastiske opplevelsen? Jeg er hvertfall strålende fornøyd så langt Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hadde egentlig ingen planer om å kjøpe spillet, men etter å ha sett et par videoer når jeg sto opp og folk på facebook som skrev 'da er mw2 i boks' så måtte jeg også ha det! Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte det. Er et lite stykke inn i singleplayer nå og det er fantastisk! Det med console osvosv bryr jeg meg fint lite om da jeg spiller på X360 edit: rooftop-sekvensen er awesome Endret 10. november 2009 av uTukt Lenke til kommentar
fizzled Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Her er litt gameplay footage jeg frapset fra single player modusen på PC, for de som måtte være interessert. Endret 10. november 2009 av fizzled Lenke til kommentar
Noes Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ferdig med sp delen nå For et spill! Mye epic som skjedde og jeg fikk til og med frysninger:O Gleder meg til special ops delen siden jeg ikke får tilgang på internett til ps3en min før februar ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå