Unlimited LTD Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Virker som om det er mye cheating på Hardcore mode. Man har jo ikke killcam... Irriterende i grunn. Spiller Hardcore HQ for å slippe kniverene, men når det er så mange som bruker hacks så er det jo ikke gøy lengre. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Virker som om det er mye cheating på Hardcore mode. Man har jo ikke killcam...Irriterende i grunn. Spiller Hardcore HQ for å slippe kniverene, men når det er så mange som bruker hacks så er det jo ikke gøy lengre. En av grunnene til at jeg foretrekker Modern Warfare på konsoll Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Må bare ha denne i mine innlegg. Begynte først å spille online nå ikveld og har kommet meg opp til rank 17. Kommer det noen nye baner snart? Begynner å bli litt lei av de samme banene online nå. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Begynner å bli litt lei av de samme banene online nå. Og leiere skal du bli... Prøv forskjellige gamemodes... Er ikke alle banene som er på f.eks. Ground War... Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kan noen si meg hva bullet penetration egentlig er? Er ute etter extended mags men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Setter på FMJ, å skal jeg skyte noen gjennom en vegg eller? Hva er enkleste måten å gjøre den på? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kan noen si meg hva bullet penetration egentlig er? Er ute etter extended mags men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Setter på FMJ, å skal jeg skyte noen gjennom en vegg eller? Hva er enkleste måten å gjøre den på? Bullet penetration er når kulene går gjennom et materiale. Med FMJ kan man skyte gjennom tykkere materialer som feks murvegger og blikk. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor kan ikke IW lage mapsene fra 1ern over til 2ern? De var jo mye bedre enn de som er på 2ern. F.eks. den båten, Overgrown, den ørkenbybane-tingen osv osv. Savner de brutalt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kan noen si meg hva bullet penetration egentlig er? Er ute etter extended mags men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Setter på FMJ, å skal jeg skyte noen gjennom en vegg eller? Hva er enkleste måten å gjøre den på? Enkleste måte (for sniper ihvertfall) er å skyte igjennom glass. Lenke til kommentar
frds Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Pleier som regel å spille Ground War, men er det noen andre mods som jeg kan "levle" fortere? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Pleier som regel å spille Ground War, men er det noen andre mods som jeg kan "levle" fortere? fokuser på å makse forskjellige perks, equipment osv.. 10.000xp for nivå 6/7? på perkene.. Prøv å oppnå så mangen av tingene i barracks som bare mulig.. sparer haugevis med runder på det. utenom det er det jo bare å drepe mest og gjøre det en skal på brettet Jeg brukte vel rundt 50-55timer som sikkert er ganske standard til jeg hadde makset lvl 70(fokuserte ikke på perks og sånt før jeg var ganske høy lvl), en bekjent brukte over 100 timer.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er ute etter extended mags men skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Setter på FMJ, å skal jeg skyte noen gjennom en vegg eller? Hva er enkleste måten å gjøre den på? Når du er på Terminal, gå inn i flyet og skyt gjennom vinduene på folk utenfor. Det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Pleier som regel å spille Ground War, men er det noen andre mods som jeg kan "levle" fortere? Headquarters går rimelig raskt. Om du spiller på Rust kan du booste ganske bra på våpna dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Pleier som regel å spille Ground War, men er det noen andre mods som jeg kan "levle" fortere? fokuser på å makse forskjellige perks, equipment osv.. 10.000xp for nivå 6/7? på perkene.. Prøv å oppnå så mangen av tingene i barracks som bare mulig.. sparer haugevis med runder på det. Det er et godt tips i teoriet, men ofte mister du flere kills etc ved å bruk ukjente oppsett enn du tjener på challengene. 10k er ikke mer enn du får i XP og match bonus på 2-3 kamper selv på lav level. Beste tipset IMO er å ha med stinger; 2-400 xp per ting du skyter ned, og er ikke lavere ved lav level. Spiller du ground war kan du lett sanke flere tusen per runde kun i å skyte ned ting. Endret 12. januar 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) sant nok.. må jo være en balansegang.. Kan være greit å sette seg inn i hvilken våpen stopping power ikke har effekt på, og heller levle andre perk når en bruker de våpenene... levle cold blood på "stinger" classen.. sleight of hand/ bling på assault classen.. danger close og scavanger på noobtoob classen.. commando/ninja og steady aim på smg/hagle/riot classen.. De fleste gjør jo dette automatisk, men kan av og til være greit å ha det i bakhodet.. om en bruker noobtoob class, ja da velger en ikke stopping power, da velger en danger close.. osv.. Endret 12. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor kan ikke IW lage mapsene fra 1ern over til 2ern? De var jo mye bedre enn de som er på 2ern. F.eks. den båten, Overgrown, den ørkenbybane-tingen osv osv. Savner de brutalt Herregud, så utrolig enig. Måtte sjekke 2 ganger om det var jeg som egentlig hadde skrevet det Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvorfor kan ikke IW lage mapsene fra 1ern over til 2ern? De var jo mye bedre enn de som er på 2ern. F.eks. den båten, Overgrown, den ørkenbybane-tingen osv osv. Savner de brutalt Herregud, så utrolig enig. Måtte sjekke 2 ganger om det var jeg som egentlig hadde skrevet det Hvorfor ikke spille 1ern da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Enig i at banene suger. Liker de fleste oppgraderinger; våpen, perks, etc, men banene suger balle. Alt for generiske og kjedelige. Det verste er at mye av de gamle banene er i koden, ettersom man spiller noen cod4 levels i spec ops. SIkkert ikke vært så veldig vanskelig å flytte dem over Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 dukker vel opp som DLC før eller senere skal du se Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Se filmen hos Youtube Feedback please? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 dukker vel opp som DLC før eller senere skal du se Hører mange rykter om det på Twitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå