Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen! Noen som har tatt Lightweight VI perk challenge? Sprint 250 miles!?!? Tror jeg har brukt nesten ett døgn i spilletid bare på å få 100 miles som er V. Fuck :p Kommer til å ta en måned å bli ferdig med den.

Du får ta og løpe i ring på Wastland og satse at ingen skyter etter deg de neste dagene :p

Har kun Lightweight på den ene klassen som er sniper, så kommer aldri til å gå etter den challengen frivillig :)

Lightweight og Marathon er en fin ting på Wasteland. Hadde 25 knifekills på en runde. Springer bare rundt for full spiker og knifer :-)

Forbausende hvor dårlig hørsel folk har. Tramper ganske bra der jeg kommer. Har ikke fått Ninja Pro enda.

Lenke til kommentar

På Wasteland så har jeg Maraton, Lightweight og Ninja Pro, men jeg orker ikke bare å løpe rundt å bruke kniven selv om de ikke hører at jeg kommer. Må jo få inn noen fine headshots med sniper klassen min også, selv om det skjer alt for skjelden...

:)

Lenke til kommentar

Yes fikk endelig "Wargasm" tittelen uten å være ute etter den, står jo på wiki at du må "Get all 3 of your killstreak rewards in under 20 seconds" Tenkte lenge på hvordan dette kunne være mulig men fant ut at de 20 sekundene begynner å telle for hver gang du respawner. Wiki kunne vært mer utfyllende syntes jeg!

Lenke til kommentar
Yes fikk endelig "Wargasm" tittelen uten å være ute etter den, står jo på wiki at du må "Get all 3 of your killstreak rewards in under 20 seconds" Tenkte lenge på hvordan dette kunne være mulig men fant ut at de 20 sekundene begynner å telle for hver gang du respawner. Wiki kunne vært mer utfyllende syntes jeg!

Jeg trodde det var litt annerledes, altså at man må få killstreak rewardene innenfor et vindu på 20 sek. Feks du får uav på 3 kills, og da starter sekundene og telle. Et kill til på 7 sek og care package, og det siste på 13 sek og predator. Da har man jo fått alle rewardsene på under 20 sek, men det er mulig det er slik du tenkte. Jeg hadde predator, harrier og pave low da jeg fikk den, tror jeg. Husker ikke helt eksakt. Jeg vil tro at jeg ikke fikk 9 kills før 20 sek var gått etter at jeg respawnet, men kan jo være at jeg var heldig.

edit: typo

Endret av Blodappelsin
Lenke til kommentar
"Klokka" starter etter første killstreak reward ;)

Nå ble jeg usikker, jeg spilte på den flyplassen, spawnet rett ved enden av den lange gangen og fyrte løs å tilfeldigvis løp det forbi 5 stk jeg drepte, så jeg klarte 5 kills både fra spawn og første killstreak. Men jeg tror nok det er som du sier fra første killstreak etter å ha lest litt rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...