deaktivert443556 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg vet ikke om det skal være noen forskjell mellom Red Dot og Holographic på PC, men jeg får merkelig nok flere head shots med sistnevnte. Det er nok bare tilfeldig, men forskjellen synes så stor at det er nesten så jeg tror det er noe ugler i mosen når det gjelder dette siktet. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg vet ikke om det skal være noen forskjell mellom Red Dot og Holographic på PC, men jeg får merkelig nok flere head shots med sistnevnte. Det er nok bare tilfeldig, men forskjellen synes så stor at det er nesten så jeg tror det er noe ugler i mosen når det gjelder dette siktet. Enig! holographic er mye bedre enn red dot, gleder meg til og få det på acr'n min Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg vet ikke om det skal være noen forskjell mellom Red Dot og Holographic på PC, men jeg får merkelig nok flere head shots med sistnevnte. Det er nok bare tilfeldig, men forskjellen synes så stor at det er nesten så jeg tror det er noe ugler i mosen når det gjelder dette siktet. Det er jo en grunn til at du må ha 60 kills med RDS for å få Holographic? Holographic har en litt større prikk, men ellers tror jeg de er temmelig like. Jeg foretrekker faktisk RDS, for den er ikke så stor å klumpete. Du får en mye større blindsone når du zoomer med HS enn med RDS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Holo er mer avansert, pluss at det er nytt i MW2- rekkefølgen det låses opp spiller ingen rolle. Shotgun unlockes etter grenade launcher, thermal scope etter acog selv om mange vil si at nytten av dem er omvendt. Forøvrig sies det at større prikk på holo gir større aim assist på konsoll. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg bruker nesten aldri noen av delene, jeg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hukser jeg så oe om at M16 skøyt tusen ganger mer presist med holo enn med red dot. Look it up. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har selv holograpich på scaren min. Synes den er mye mer presis også dreper jeg lettere. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Man får bedre oversikt med Red Dot. Endret 11. januar 2010 av Mushrooms Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg bruker M16 frequent. Skal testes. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Holo er mer avansert, pluss at det er nytt i MW2- rekkefølgen det låses opp spiller ingen rolle. Shotgun unlockes etter grenade launcher, thermal scope etter acog selv om mange vil si at nytten av dem er omvendt. Forøvrig sies det at større prikk på holo gir større aim assist på konsoll. Jeg spiller på konsoll og har definitivt følesen av at holographic gir mer aim assist enn red dot. Det virker som om holographic beveger seg litt rundt på den skjermen du sikter gjennom. Dog kan det bare være noe jeg innbiller meg. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvor ser man total k/d ratio på PC? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 RDS over Holo any time på FAL. Mindre blindsone, lettere å treffe. På andre assault-våpen føler jeg Holo er bedre. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 M16 med Thermal første livet på highrise er elsk<3! Får så å si alltid kill ved å pepre bort mot de andres spawn Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvor ser man total k/d ratio på PC? Barracks. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Man får bedre oversikt med Red Dot. Enig med deg, Holo tar opp små mye plass, Red Dot har bare en prikk, ikke noe mer dill dall. Og, M16 funker egentlig fett med ironsight, da får man brått to attachments til. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Man får bedre oversikt med Red Dot. Enig med deg, Holo tar opp små mye plass, Red Dot har bare en prikk, ikke noe mer dill dall. Og, M16 funker egentlig fett med ironsight, da får man brått to attachments til. m16 har jo grusomt stor ironsight :S hvem bruker da bling? sleight of hand ftw! Endret 11. januar 2010 av Fenixen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fenixen: Jaja, det er kanskje stort, men det funker. Bling, ser på meg selv, jeg brukte Bling mye i starten, men nå har det daffet av. Bruker egnetlig aldri Bling nå. Som du sier, Sleight of Hand ftw! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Selv har jeg gått bort fra M16 til fordel for Famas. De er i grunn svært like, bortsett fra noen detaljer, men Famas har et brukbart ironsight, i motsetning til M16. I tillegg er FMJ unøvendig på Famas. Endret 11. januar 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Man får bedre oversikt med Red Dot. Enig med deg, Holo tar opp små mye plass, Red Dot har bare en prikk, ikke noe mer dill dall. Og, M16 funker egentlig fett med ironsight, da får man brått to attachments til. Kan ikke sammenligne ironsight og reddot, da reddot gjør at m16 faktisk funker. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kan ikke sammenligne ironsight og reddot, da reddot gjør at m16 faktisk funker. Då må det være veldig fra person til person, for jeg bruker mostly ironsight. Jeg har ikke brukt M16 på lenge, men jeg synes definivt at ironsight på M4 er kickass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå