Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Akk, Nuke boosting gjør det virkelig helt uholdbart å spille FFA for tiden ser jeg... I alle fall på X360. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nå har jeg fått FMJ,men er det noen som vet om det gjør ekstra skade på fienda om jeg har stopping power pro OG fmj samtidig?eller er det nok med stopping power pro? Mener FMJ bare øker skade gjennom vegger osv. Så blir nok ikke noen stor forskjell med bare stopping power eller stopping power + fmj. "FMJ does not increase damage. Instead, it reduces the amount of damage lost when shooting through things." Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Hvor sto det? Når man er på den attachment siden in-game går jo damage-baren litt oppover med FMJ. Endret 10. januar 2010 av Vycan Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Her er en stor grunn til hvorfor vi pc spillere kan klage på IWnet legg merke til lag fordelingen Samme greia her. Fikk ett lag med bare prestige, så kom vi fem stykker på ett lag uten prestige. 6 prest. mot 5 stk som var lvl 20-70 en plass. Jeg synes fortsatt at dedicated servers burde gjennomføres, og det er bevist at det går. Da kan servere kjøres med spesifike regler, og man kan spille uten eller med noobtube, sniper, pompis osv. Savner det fra 1ern Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dedikerte servere hadde definitivt vært noe ja. Tenk å slippe å få ødelagt hver eneste killstreak av noobtube - det hadde vært noe! Hver eneste killstreak idag som har nærma seg 7 bortsett fra en har røket pga. noobtube. Irriterende når jeg er den med raskest reaksjon og best aim, men allikevel ikke har en sjanse. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja enig. Jeg og en kompis spillte nettopp mot en klan som bare brukte noobtube. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Det som i tillegg er enda mer irriterende er når du faktisk dreper han som har tube, men så får han allikevel fyrt av en granat, så du dauer! Endret 10. januar 2010 av marvol Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kanskje du klarer å unngå noobtube hvis du i tillegg skaffer deg ingame iq Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ehm, hvordan skal du gjøre det når du dreper en, så blir du skutt av noobtube på en plass som er umulig å nå uten noobtube? Altså bak en stein? Skjer med meg når jeg har sniper på Afghan hele tiden, oppe på platået. Når de ikke har god nok aim til å ta meg når jeg popper fram (som jeg titt og ofte med andre) så får de reise til faens. Men å slippe tyske pissklaner som sitter med noobtube konstant hadde vært kjekt. Og dedicated, er det ikke så mange at vi kan prøve å sende inn forespørsel/klage til IW? Det er vel så mange som vil ha dedicated og fler til Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Var det ikke det vi gjorde med underskrifts kampanjen? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Får jeg noe om jeg gjør alle challenges til alle assault våpen? Ikke prestige. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg må bare spørre, er dette en tråd for snakk om/rundt Call of Duty, eller om alles enkelt-prestasjoner? Er det virkelig noe å henge seg opp i? For meg er det noe å henge seg opp i. Jeg ser at det kan være greit å poste at man fikk en Tac Nuke men, snakk litt rundt hvordan man fikk det også, ikke bare platt og flatt at man fikk det, hvis man skriver da hvordan man fikk den så er det lettere å snakke rundt taktikker osv. Å poste en gang til da om at man fikk en Nuke for fjerde gang blir litt for dumt, for da har man allerede snakket om det. Men dette er min mening, hvor mange som ser seg enig er vel få. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er vel heller litt lei av at du henger deg opp i alt du ikke liker og må diskutere om det, som ikke akkurat har noe å gjøre med trådens tema det heller. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Var det ikke det vi gjorde med underskrifts kampanjen? Om noen hadde hatt det i siggen sin så hadde jeg skrevet meg på, men har aldri sett noe til den Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva er denne noobtube dere snakker om? Har ikke spillet (prøvd litt på 360) men vurderer å skaffe det til PC. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noobtube er grenade launcher, eller thumper. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Er vel heller litt lei av at du henger deg opp i alt du ikke liker og må diskutere om det, som ikke akkurat har noe å gjøre med trådens tema det heller. Okei, men da beklager jeg hvis det er så ille at jeg tar opp noen ting. I rest my case. Noobtube er granatkasteren som sitter under løpet på våpnet Endret 10. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dere hater noobtube (@pantsman: granatkaster)? I går, rett før jeg skulle prestige, løp jeg rundt med noobtube, one man army, danger close og scrambler. Skøt to granater, byttet til den samme klassen, skøt to granatar, brukte Predator Missile, byttet til den samme klassen, brukte harrier, skjøt to granater og brukte chopper gunner. Rinse and repeat. Uendelig noobtube ammo takket være one man army. Eneste som bremser er en 3,5 sekunder "reloadtid" for å bytte klasse. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen ganger når jeg legger ut claymore og det kommer en som aktiverer den tar det uendelig lang tid før den sprenger. Hva er problemet her? Har han er spesiell perk eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå