Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som egentlig er mest irriterende med nubetuben er at den ikke fungerer som den skal.

Tenk hvis dette hadde vært en IRL krig, hvem faen hadde blasta rundt seg med granatkaster?

Og værste er igrunn hvis du skyter close distance, så sprengern ikke. Burde iallefall gå av og drepe seg selv.

Lenke til kommentar
Den X'en? Da er det i vært fall X360 kommer opp sånn når du skal lade eller plukke opp et annet våpen.

Visste du at PS3 faktisk har en X ?

Ja, men visste du at X brukes til å hoppe på PS3 og at firkant brukes til å plukke opp våpen. Mens på X-BOX brukes X til å plukke opp våpen...

Lenke til kommentar
Den X'en? Da er det i vært fall X360 kommer opp sånn når du skal lade eller plukke opp et annet våpen.

Visste du at PS3 faktisk har en X ?

Ja, men visste du at X brukes til å hoppe på PS3 og at firkant brukes til å plukke opp våpen. Mens på X-BOX brukes X til å plukke opp våpen...

Eller skippe killscreen, som du kan se på denne filmen, i tillegg så er hele X knappen på Xbox blå, mens på PS3 er den svart med en blå X i midten.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det nesten ikke folk igjen i spillet som ikke camper? Gir snart opp spillet om det ikke kommer dedikerte servere hvor det er diverse innstillinger som gjelder. De siste dagene har ALLE campa hele tida, og da er det ikke mye moro igjen. Enten camper man selv, og det skjer ikke noe, eller man prøver å få noe til å skje og blir sannsynligvis skutt. Greit med en camper eller to, men ødelegger spillet fullstendig når et lag utelukkende sitter på ræva (kun vært en runde FFA på Rust idag hvor det ikke var mye camping). Sleng på at campere også er de med noobtube og annet eksplosivt og irritasjonen er maks. Er også 3 baner som kommer i 95% av rundene nå også, enda en grunn til dedikerte servere så man ser hvilken bane som er på gang. Kun Underpass, Rundown og Karachi som synes å få all spilletid, og for min del er det de tre dårligste banene i spillet.

For all del, spillet er til tider fortsatt knakendes gøy, men irritasjonsmomentene uten dedikerte servere holder på å spise opp moroa om dagen...

Edit: Glemte lag...1/2 runder har minst 0.5s lag.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det nesten ikke folk igjen i spillet som ikke camper? Gir snart opp spillet om det ikke kommer dedikerte servere hvor det er diverse innstillinger som gjelder. De siste dagene har ALLE campa hele tida, og da er det ikke mye moro igjen. Enten camper man selv, og det skjer ikke noe, eller man prøver å få noe til å skje og blir sannsynligvis skutt. Greit med en camper eller to, men ødelegger

føler ikke folk camper i det hele tatt.. men så spiller jeg seff bare Mosh pit slik at en får skikkelig variasjon mellom brettene.. skjønner meg ikke på folk som bare spiller team deatchmatch feks, null taktikk og bare rot. mosh-pit ftw..

Denne helga har jeg bank i bordet bare møtt på Underpass en gang.. hater den selv :) noen ganger er bare tilfeldighetene i mot deg =)

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det nesten ikke folk igjen i spillet som ikke camper? Gir snart opp spillet om det ikke kommer dedikerte servere hvor det er diverse innstillinger som gjelder. De siste dagene har ALLE campa hele tida, og da er det ikke mye moro igjen. Enten camper man selv, og det skjer ikke noe, eller man prøver å få noe til å skje og blir sannsynligvis skutt. Greit med en camper eller to, men ødelegger spillet fullstendig når et lag utelukkende sitter på ræva (kun vært en runde FFA på Rust idag hvor det ikke var mye camping). Sleng på at campere også er de med noobtube og annet eksplosivt og irritasjonen er maks. Er også 3 baner som kommer i 95% av rundene nå også, enda en grunn til dedikerte servere så man ser hvilken bane som er på gang. Kun Underpass, Rundown og Karachi som synes å få all spilletid, og for min del er det de tre dårligste banene i spillet.

For all del, spillet er til tider fortsatt knakendes gøy, men irritasjonsmomentene uten dedikerte servere holder på å spise opp moroa om dagen...

Edit: Glemte lag...1/2 runder har minst 0.5s lag.

Det er minst 3 forskjellige innganger til campespotene, så å ta de burde ikke være noe problem. Har du noen spesielle eksempler? Hvis du prøver noe annet enn FFA, så vil du se mindre til de du mener at camper.

Mapcycle er random, så hvis du får 3 baner i 95% av rundene, kan du ikke ha spilt mye. Eventuelt hadde du ekstremt uflaks.

At halvparten av rundene har 500ms hørtes ille ut. Du burde sjekke nettilgangen din. Nå kan det være at problemene er større for PC-gamere, så jeg tar forbehold om dette.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Null lag de gangene jeg er host :) Både for meg og andre. Dessverre har jeg sjelden blitt plukka ut i det siste. Ang. camperne så er det typisk 2-3 i samme område, slik at det er en som har oversikt alle veier. Det ser ut til å funke, men er en smule irr i lengden. Er det EN camper har jeg ingen problemer med å ta dem, skyter ensomme campere hele tida. FFA er der det er minst camping også, pleier å spille mosh pit. Still: 90% campere om dagen i alle modus og nesten kun tre baner som kommer både i mosh pit OG annet. Spilt ganske mye ja, så går ikke på det.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...