rvenes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Faen er det Raixon gjer for noke da? Lenke til kommentar
teehee Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 noen andre som irriterer seg over at intervention med stopping-power og fmj ofte ikke one-shotter Aim. Intervention /m Stopping power og FMJ (fmj forsterker bare gjennom vegger) one shotter i mage, bryst og hode. Trenger 2 skudd i armer og bein. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dreper med care package/emergency airdrop. Nice one XD noen andre som irriterer seg over at intervention med stopping-power og fmj ofte ikke one-shotter Aim. Intervention /m Stopping power og FMJ (fmj forsterker bare gjennom vegger) one shotter i mage, bryst og hode. Trenger 2 skudd i armer og bein. Jupp, oneshotter nesten uansett. Er nok aimet ditt det går på Lenke til kommentar
teehee Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Faen er det Raixon gjer for noke da? <bilde> Tror det er merket for care package kill. Altså drepte han 3 stk + seg selv med care package Hvis jeg ikke tar helt feil da. Edit: For sein Endret 10. januar 2010 av Wabakki Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er nok mer sansynlig et emergency aridrop. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Så ikke alle kuler kan gå like langt? Virker rart, siden jeg aldri har opplevd at kulen ikke har nådd fram. Range'n er jo forskellig på forskellige våpen, så ikke alle går like langt nei.. Se på Models vs Rangers Endret 10. januar 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Så ikke alle kuler kan gå like langt? Virker rart, siden jeg aldri har opplevd at kulen ikke har nådd fram. (kulene blir på en måte svakere / færre treffer) Det første var en av mine forslag, og det andre er vel heller accuracy? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har spilt endel i kveld, på enkelte spill - kanskje 30 % så er det en bug/hack som gjør at du løper skitafort og egentlig nesten "flyter" rundt. Utrolig irriterende :/ Noen andre som har opplevd det samme? Håper at det er noe som blir fikset/patchet snarlig. Spiller på 360 btw. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er noe med care package pluss crouching... Gjør at du løper crouched like fort som vanlig. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Det er noe med care package pluss crouching... Gjør at du løper crouched like fort som vanlig. Nå var det slik at alle på serveren løp fort. Går vel dobbelt så fort som normalt og du kan ikke stoppe. Sjekket twitter og flere klager, antar de ser på det. Fant video av det; Endret 10. januar 2010 av hsds Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Eide sykt på MW2 i kveld. Har aldri fått nuke før, men i kveld fikk jeg 3 stykker. Ble også ferdig med fall på Intervention Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Haha, latterlig! Er glad jeg spiller på ps3 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har spilt endel i kveld, på enkelte spill - kanskje 30 % så er det en bug/hack som gjør at du løper skitafort og egentlig nesten "flyter" rundt. Utrolig irriterende :/ Noen andre som har opplevd det samme? Håper at det er noe som blir fikset/patchet snarlig. Spiller på 360 btw. Dukket opp et par ganger hos meg også. Lightweigh og Marathon Pro fikk en helt ny betydning Sanket masser av kills, faktisk, men det var temmelig frustrerende likevel. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hahaha, d der så jo helt sykt ut Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Uff. Klarte å skyte ned min egen Pave Low ved hjelp av Predator Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det har jeg også klart... Jeg har også klart å drepe meg selv to ganger med Harriers. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er noe med care package pluss crouching... Gjør at du løper crouched like fort som vanlig. Nå var det slik at alle på serveren løp fort. Går vel dobbelt så fort som normalt og du kan ikke stoppe. Sjekket twitter og flere klager, antar de ser på det. Fant video av det; på konsoll er det hvertfall stort sett ikke spillerne sin feil.. På PC gjør folk det med vilje.. Hvilke tragiske personligheter er det som bruker wallhacks, aimbots og gudene vet hva..null respekt for slikt pakk, blir værre og værre også, håper det kommer en løsning, evt kommer dedicated servers så vi slipper å møte dem mer Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 haha. konsoll ftl Nei, den filmen var jo på PC da. PS3 er best Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nei, den filmen var på konsoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå