Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, bestillte en kontroll i tillegg fra platekompaniet, regner med at pakken ligger på postkontoret, men får vel vente på hentelapp. Gidder ikke stresse for å få det i dag. Posten ga meg en mulighet til å fullføre særemne nå :) Så får være takknemlig for at jeg ikke fikk det idag, hehe.

Lenke til kommentar

Det er at folk kan sette opp en maskin som server som kun tar seg av kommunikasjonen mellom de forskjellige maskinene. Denne maskinen trenger ikke tenke på grafikk.

En slik kan leies også med god båndbredde.

Nå må en server både tenke på grafikken til den som hoster og route informasjon mellom de forskjelilge serverne... og da de fleste ikke har vannvittig bra linje ned OG opp, så blir resultatet dårligere.

Du blir også henvist til en tilfeldig server... og de serverne har ikke mulighet til å sette opp custom regler slik som "no noobtune, no martyr, etc..."...

I bunn og grunn en elendig løsning.

FPS spill på PC er som regel kommet lengre enn som så... men på konsoll så godtar de dette fordi det er normen. Noe som i seg selv er veldig synd...

Lenke til kommentar

Jeg har for så vidt visst det lenge, jeg kjøper det ikke nå. Men ombestemmer meg hvis det fungerer med MP systemet deres etter noen uker. eller om de blir tvunget til et dedicated system. Som jeg tviler på.

SP spiller jeg ikke. Er bare ett spill jeg kan spille single player og det er Total War.

Koser meg fortsatt i COD4 da. så har ikke behov for noe nytt.

Hadde kjøpt det til konsoll hvis jeg hadde!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...