GrevenLight Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hadde tentamen i dag så slutta tidlig Kjøpte det rett etter på Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Console commands! Noen må jo ha de... MÅ ha window mode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 trege ubrukelige posten... noen andre som ikke har fått fra gamezone eller platekompaniet i dag? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Fikk dere mail fra AbsoluttSpill, de som bestilte derfra? At pakken er sendt mener jeg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Fikk dere mail fra AbsoluttSpill, de som bestilte derfra? At pakken er sendt mener jeg. Takker for din bestilling. Bekrefter at ordren sendes fra oss i dag. Håper du blir fornøyd. Vennlig hilsen Absolutt Spill AS http://absoluttspill.no [email protected] Fikk den eposten igår. Har spillet foran meg nå : 3 Endret 10. november 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Helvete. Jeg rager! status på meg: Venter betaling Og jeg betalte via bank på torsdag! FFFFFFFFFFUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hm etter andre forsøk her, så begynte den å installere fra disk :3 Nå funka det for meg også Måtte bare trykke Reinstall Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hm, bestillte en kontroll i tillegg fra platekompaniet, regner med at pakken ligger på postkontoret, men får vel vente på hentelapp. Gidder ikke stresse for å få det i dag. Posten ga meg en mulighet til å fullføre særemne nå Så får være takknemlig for at jeg ikke fikk det idag, hehe. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Dedicated servers, har jeg forstått rett. Er dette at vanlige folk kan sette opp server ala CS og COD4, så MW2 får ikke dedicated betyr at det er mare IW sine servere man kan spille online på? ala WoW? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det er at folk kan sette opp en maskin som server som kun tar seg av kommunikasjonen mellom de forskjellige maskinene. Denne maskinen trenger ikke tenke på grafikk. En slik kan leies også med god båndbredde. Nå må en server både tenke på grafikken til den som hoster og route informasjon mellom de forskjelilge serverne... og da de fleste ikke har vannvittig bra linje ned OG opp, så blir resultatet dårligere. Du blir også henvist til en tilfeldig server... og de serverne har ikke mulighet til å sette opp custom regler slik som "no noobtune, no martyr, etc..."... I bunn og grunn en elendig løsning. FPS spill på PC er som regel kommet lengre enn som så... men på konsoll så godtar de dette fordi det er normen. Noe som i seg selv er veldig synd... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Håper det kommer servere med hardcore snart Det erjo det som er vilt! Ellers så blir de vel å fikse så det blir ordentlige dedicated snart.. Får vi håpe Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 POSTEN HAR IKKE KOMMET I DAG... Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har for så vidt visst det lenge, jeg kjøper det ikke nå. Men ombestemmer meg hvis det fungerer med MP systemet deres etter noen uker. eller om de blir tvunget til et dedicated system. Som jeg tviler på. SP spiller jeg ikke. Er bare ett spill jeg kan spille single player og det er Total War. Koser meg fortsatt i COD4 da. så har ikke behov for noe nytt. Hadde kjøpt det til konsoll hvis jeg hadde! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 holder på å innstallere det nå, men den har stått og "klargjør filer til innstallesjon" men progressbaren helt full i over en halv time nå, skal jeg bytte disk? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Må man laste ned spillet via steam etter man har kjøpt det i butikken og har dvd'ene osv? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 trege ubrukelige posten... noen andre som ikke har fått fra gamezone eller platekompaniet i dag? Jeg fikk mitt fra gamezone i dag. Har alltid fått spillet på release fra dem jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 er det en online stats side for MW2 slik det var på WAW? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 gjentar spoersmaalet mitt. Console og console commands, hvor faar jeg det? Lenke til kommentar
Syn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Må man laste ned spillet via steam etter man har kjøpt det i butikken og har dvd'ene osv? sitter og innstalerer det via diskene jeg nå, så tror ikke det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 gjentar spoersmaalet mitt. Console og console commands, hvor faar jeg det?Du får ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå