Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor gå for disse maskinpistolene/geværene i stedet for assault?

 

Selv har jeg nå TAR-21 og venter bare på M16 :))))

 

Har egentlig ikke fått testet ut hvilke våpen som gjør mest skade da alt skjer så fort.Og på sider der man kan se info om våpna står det jo at damage er så og si like på nesten alle.

 

Hva ER kraftigst??Jeg vil ha et som skyter kjapt men også et som er veldig kraftig.

Lenke til kommentar
Blerh, kommer meg ikke på live nå - kjipt! :(

 

Hva synes folket om AK forresten? Jeg likte den mye bedre i MW1, men spiller en god del med den nå også. Mangler liksom litt "punch"..

Ak er helt forferdelig på lang range, men eier det meste som er litt nærme. Brukte den på en class jeg kalte "mid". Føles ut som om den tar så mye liv!

Lenke til kommentar
Hvorfor gå for disse maskinpistolene/geværene i stedet for assault?

Hva ER kraftigst??Jeg vil ha et som skyter kjapt men også et som er veldig kraftig.

 

Fordi de eier på kortdistanse.

ACR er våpenet du vil ha.

 

Blerh, kommer meg ikke på live nå - kjipt! sad.gif

 

Hva synes folket om AK forresten? Jeg likte den mye bedre i MW1, men spiller en god del med den nå også. Mangler liksom litt "punch"..

 

Jeg likte den også mye bedre i MW1. I MW2 synes jeg den har for mye rekyl samt at den suger på langdistanse.

Lenke til kommentar
Hvorfor gå for disse maskinpistolene/geværene i stedet for assault?

 

Selv har jeg nå TAR-21 og venter bare på M16 :))))

 

Har egentlig ikke fått testet ut hvilke våpen som gjør mest skade da alt skjer så fort.Og på sider der man kan se info om våpna står det jo at damage er så og si like på nesten alle.

 

Hva ER kraftigst??Jeg vil ha et som skyter kjapt men også et som er veldig kraftig.

 

En venn av meg hadde lest at tar-21 er den som dreper folk fortest av alle assault riflene, lmg-ene og sub-machinene i spillet om den får inn alle kulene som trengs.

Så tar-21 er et godt valg. Har selv 1,5k kills med den, og har ikke blitt like tilfredsstilt av noe annet våpen.

 

@hsds

Jeg liker Ak-en bedre. I cod4 var lyden av den som lyden av en trepinne som blir slått i et bord i rask rekkefølge. Men nå er lyden mer fyldig, og kraftig. Lyden betyr svært mye for meg...

Lenke til kommentar
Hvorfor gå for disse maskinpistolene/geværene i stedet for assault?

 

Selv har jeg nå TAR-21 og venter bare på M16 :) )))

 

Har egentlig ikke fått testet ut hvilke våpen som gjør mest skade da alt skjer så fort.Og på sider der man kan se info om våpna står det jo at damage er så og si like på nesten alle.

 

Hva ER kraftigst??Jeg vil ha et som skyter kjapt men også et som er veldig kraftig.

Mindre, man løper fortere med dem, de er mer mobile rett og slett.

Var en kar som nevnte ACR, ACR har nydelig treffsikkerhet, men tar ikke særlig mye liv. Selv med SP trenger man en del skuff for å få tatt en.

Når det er sagt har jeg over 2500 kills med den. :D

Lenke til kommentar

Okaaay.. Hadde streak på 45 nå. men såklart var pavelow innblandet, så barracks viser bare 38 streak.. :roll:

 

Jeg føler ikke jeg har noen fordel med FMJ? Opplys meg.

Kulene kommer lettere gjennom vegger.

Synes ikke den hjelper så mye selv btw, men dog, den kan være grei av og til

 

Og ifølge "specsene" så gir den bittelitt mer skade også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Okaaay.. Hadde streak på 45 nå. men såklart var pavelow innblandet, så barracks viser bare 38 streak.. :roll:

Får man ikke streak av Pavelow?

Trodde det bare var Care Package og Sentry Gun man ikke fikk killstreak av.

 

Edit: 2K innlegg!! :D

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Alt slår AUG HBAR.

 

Intervention er en av dem.

RPD knuuuuser den

ACR knuuuuuuuuuuuuuuuuser den

Scar-h knuuuuuuser den.

 

What?

Bruker mykje HBAR sjølv. Med Bling pro, stopping power pro og Steady aim.

Har grip og extended mags på den. Den dreper på to-tre skudd, har ingen recoil og mykje skudd. Veldig bra imo.

 

Når det gjelder å legge ned spelet kan du bruke alt+tab når du ikkje er i ein lobby eller i ein kamp, så brukar du alt+esc om du e i ein kamp eller lobby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...