Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det med våpen, game modes og sånt er veldig objektivt, men de fleste løper rundt med en SCAR-H, Famas eller UMP45. Hva perks angår sverger jeg til enten:

Perk 1: scavenger eller Sleight of hand, alternativt maraton dersom du er mer typen til å "rushe"

Perk 2: Stopping power eller cold blooded, alt. Lightweight

Perk 3: Ninja eller commando

Favoritt game mode er vel ground war, som innebærer enten TDM eller Domination, eller hardcore TDM :)

Skal du bli god, er dette perk oppsettet det beste, uansett våpen. (untatt FAL og et par til)

Scavenger - Stopping Power - Ninja

ACR er det beste våpnet i spillet. Dette krever den mest lønnsomme strategien. Hold deg i en bygning/område og ta folk på lang avstand. Bruk claymores og silencer.

Beste våpen i min bok:

ACR Silenced

TAR-21 Silenced

M16 Holographic (gir økt accuracy)

Intervention

Nokså enig med deg, men det avhenger sterkt av banen. På wasteland ville jeg f.eks brukt cold-blooded kontra stopping power da det ikke er noen plass å gjemme seg, pluss stinger som secondary (man har jo nokk skudd med scavenger pro til primary uansett). På hctdm trenger man jo ikke stopping power, så der bruker jeg det aldri. M16 over ACR på lange strekninger. M21 EBR over Intervention på hctdm (mye høyere firerate). Bruker heller aldri burst-våpen på hctdm.

EDIT: FAL med stopping power, fast reload og holo kan gjøre seriøs skade om man er kjapp med fingen

Endret av Todda7
Lenke til kommentar

Hm...Skal tro om diskusjon bruker Nextgentel? Merker at jeg ofte ikke kommer inn om dagen etter at nettet mitt har detti ut (noe det har gjort ofte de siste to ukene, gjerne midt i bra runder i MW2). Ikke opplevd av diskusjon/spillverket ikke funker annet enn når jeg nettopp har hatt problemer med nettet selv...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Fy faen! Noen som har tatt Lightweight VI perk challenge? Sprint 250 miles!?!? Tror jeg har brukt nesten ett døgn i spilletid bare på å få 100 miles som er V. Fuck :p Kommer til å ta en måned å bli ferdig med den.

Lenke til kommentar

Hva er oddsen for at mange/få har det? Blir vel også feil å regne med at mange har det, men det er vel også det store hullet i å ikke ha dedikerte servere (på PC).

Men linjehastighet har noe å gjøre, den velger alltid den beste av de som har åpnet porter.

Hvordan er det med PS3, som ikke har låst IP? Den kan jo få ny IP om den er slått av og f.eks en PC logger på og får PS3ens gamle IP? Da må man jo åpne pånytt igjen..

Nei, "JA TIL DEDICATED SERVERS!"

Lenke til kommentar
Fy faen! Noen som har tatt Lightweight VI perk challenge? Sprint 250 miles!?!? Tror jeg har brukt nesten ett døgn i spilletid bare på å få 100 miles som er V. Fuck :p Kommer til å ta en måned å bli ferdig med den.

Du får ta og løpe i ring på Wastland og satse at ingen skyter etter deg de neste dagene :p

Har kun Lightweight på den ene klassen som er sniper, så kommer aldri til å gå etter den challengen frivillig :)

Lenke til kommentar
Hva er oddsen for at mange/få har det? Blir vel også feil å regne med at mange har det, men det er vel også det store hullet i å ikke ha dedikerte servere (på PC).

Men linjehastighet har noe å gjøre, den velger alltid den beste av de som har åpnet porter.

Hvordan er det med PS3, som ikke har låst IP? Den kan jo få ny IP om den er slått av og f.eks en PC logger på og får PS3ens gamle IP? Da må man jo åpne pånytt igjen..

Nei, "JA TIL DEDICATED SERVERS!"

De fleste rutere/modem kan reservere en ip for en enhet på nettverket.

Og oddsen er ganske stor for at det er en hel haug med noobs som aldri har tatt i et modem/ruter før er i matchen du skal spille.

Lenke til kommentar

Du får ta og løpe i ring på Wastland og satse at ingen skyter etter deg de neste dagene :p

Har kun Lightweight på den ene klassen som er sniper, så kommer aldri til å gå etter den challengen frivillig :)

Ja lurer på om jeg bare må droppe det og heller gå i 2. prestige etter jeg er ferdig med cold blooded VI perk challenge og utelukkende bruke lightweight og sitrep (som også tar forbanna lang tid) fra 1-70 og se hvor langt jeg kommer. Er bare cold blooded, sitrep og LW jeg mangler nå på perk challenges. Men må uansett bli ferdig med killstreak challenges på emergency airdrop (mangler 1), pavelow (mangler 2), stealth bomber og EMP.

Lenke til kommentar

Hei!

en kompis av meg har vært borte i 3 uker, før han dro funka spillet helt fint.

Men når han kom hjem, så går det ikke annt å spille lenger...

Problemet er det at når han skal gå inn på et game, kommer han bare så langt at han får velge hvilken class han skal bruke, så blir han kastet ut i menyen igjen, helt uten noen form får feil meldinger...

Noen som har en anelse om hva problemet kan være? (PC)

Lenke til kommentar

helt utrolig... måtte leave fra et game pg.a. en idiotisk cheater. Så når jeg fant et ny game, så ble jeg skutt med engang jeg ble født av en annen cheater som hadde 5000 poeng...

sånne forbanna folk har tydeligvis ikke et liv, det verste er at de ødlegger hele spillopplevelsen for MANGE.

Så er det ikke et kick system ENGANG !!!

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Cold Blooded Pro er jo den ultimate sniper perk!

Når noen sikter på deg kan de ikke se navnet ditt, brilliant!

Lenke til kommentar

HEEEY :D

Han noen av dere si hvilket våpen dere liker best, og forklare hvorfor det er bedre enn AUG HBAR med foregrip?

AUG HBAR dreper på 2 (med stopping power)

AUG HBAR har nesten ingen rekyl (med foregrip)

AUG HBAR lader ganske kjappt i forhold til de andre LMG'ene

AUG HBAR skader like mye på kort og lang avstand

AUG HBAR kan brukes både på kort, og lang avstand

Hvorfor liker dere andre våpen bedre enn AUG HBAR? :p

Lenke til kommentar
Vel, Intervention med ACOG slår AUG HBAR lett synes jeg.

Du trekker våpnet raskt, deilig å skyte med, kanskje litt seig av og til, men sjeldent.

Siden man har ACOG så er det lettere å ta ned fiender nærme, lett på lang avstand også.

Er med på at det kan være bedre HVIS du er dritgod til å sikte fort både på lang og kort avstand.

Lenke til kommentar
Mariofrans: Hehe, hvis man ikker er så god, da er det bare å spille mer med ACOG.

Før så døde jeg hele tiden med det siktet, nå har jeg spilt MYE med det og dreper folk lett :)

Skal testes ut! Takk for tips :D

Nå trenger jeg flere våpen folk liker som de tror kan slå AUG HBAR! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...