Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Kanskje greit med et grunnlag på hvorfor man får dem?

Ja, selvfølgelig.

Tenker da på f.eks Overpower, å få en K/D Ratio som 10/1.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det ryktet hadde altfor mange positive aspekter og ga altfor mye mening til at infinity ward noen gang kunne vært involvert i det. Desverre :/

Lenke til kommentar

Fantastisk, hadde en av mine bedre runder som sniper på afghan akkurat nå også klarer jeg på et eller annet merkelig hvis å bli logget ut av PSN når runden nærmer seg slutten og jeg mister alt av xp og challenges som ble tatt :realmad::wallbash: :wallbash: :realmad:

Lenke til kommentar

Jeg skal bare bli ferdig med Sitrep, Marathon, Lightweight og Cold Blooded perk challenges så blir det 2. prestige på meg. SATAN å lang tid lightweight og sitrep tar. Spesielt sitrep hvis man ikke bruker FMJ og ikke får skutt dritten gjennom vegger.

Lenke til kommentar

Nettopp begynt å spille MW2 over nett. Må si det gjør meg mer og mer avhenging! Jeg glemmer alt som heter tid, mat og drikke når jeg setter meg ned!

Men trenger litt guidelines av dere hvis dere har tips for hva som er deres favoritt "Classes", hvilke map, hvilke type kamp. Noen som vil legge meg til? TheKopKing89.

Lenke til kommentar

Det med våpen, game modes og sånt er veldig objektivt, men de fleste løper rundt med en SCAR-H, Famas eller UMP45. Hva perks angår sverger jeg til enten:

Perk 1: scavenger eller Sleight of hand, alternativt maraton dersom du er mer typen til å "rushe"

Perk 2: Stopping power eller cold blooded, alt. Lightweight

Perk 3: Ninja eller commando

Favoritt game mode er vel ground war, som innebærer enten TDM eller Domination, eller hardcore TDM :)

Lenke til kommentar
Det med våpen, game modes og sånt er veldig objektivt, men de fleste løper rundt med en SCAR-H, Famas eller UMP45. Hva perks angår sverger jeg til enten:

Perk 1: scavenger eller Sleight of hand, alternativt maraton dersom du er mer typen til å "rushe"

Perk 2: Stopping power eller cold blooded, alt. Lightweight

Perk 3: Ninja eller commando

Favoritt game mode er vel ground war, som innebærer enten TDM eller Domination, eller hardcore TDM :)

Skal du bli god, er dette perk oppsettet det beste, uansett våpen. (untatt FAL og et par til)

Scavenger - Stopping Power - Ninja

ACR er det beste våpnet i spillet. Dette krever den mest lønnsomme strategien. Hold deg i en bygning/område og ta folk på lang avstand. Bruk claymores og silencer.

Beste våpen i min bok:

ACR Silenced

TAR-21 Silenced

M16 Holographic (gir økt accuracy)

Intervention

Lenke til kommentar
Noen av dere som spiller på PC som vet hvordan det er mulig å legge ned spillet når man er in-game uten å trykke Ctrl-Alt-Del?

Pleier først å ta Shift + TAB slik at Steam saken blir aktivert, så tar eg musa og klikker på skjerm nr 2, da forsvinner spelet ned eg kan rote på i windows.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Skal du bli god, er dette perk oppsettet det beste, uansett våpen. (untatt FAL og et par til)

Scavenger - Stopping Power - Ninja

ACR er det beste våpnet i spillet. Dette krever den mest lønnsomme strategien. Hold deg i en bygning/område og ta folk på lang avstand. Bruk claymores og silencer.

Det er ikke at jeg er uenig da jeg bruker nøyaktig det samme selv, men det er måten du ordlegger deg på. Det er i din mening det beste, det er det du synes er den beste strategien. Det finnes sannsynligvis folk der ute som kan spille deg til døde 40/0 med pistol, det er jeg rimelig sikker på, så det kommer helt an på hva du er vant med og hva du selv liker. Ikke bruk absoluttermer når det er meninger du snakker om.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Personlig går jeg oftest for ACR med større magasiner, og følgende perks: Sleight of hand pro - Stopping Power pro - Ninja pro. Syns også dette er mye mer effektivt enn sniper på lang avstand faktisk, får ofte flest kills og færrest deaths på Wasteland med dette oppsettet. Stopping power er ofte et must på dette våpenet syns jeg, da det på kort avstand funker litt dårlig uten. Blir ofte 10+ skudd for kill nære, og 3-4 på lang avstand har jeg merka meg.

Alternativt på perksida kjører jeg Bling pro (Extended mags og FMJ) --> Cold blooded pro --> Ninja pro. Funker bra for å ta ned fly/heli's uten å bli skutt, og også hvis man går etter nuke og ikke vil bli skutt ned av harrier eller oppdaga på UAV av motstanderne mens man gjemmer seg og styrer chopper gunner.

Lenke til kommentar

Litt rart, ved tanke på at alle har like bra/dårlig PS3, etter hvordan du ser det, og jeg har sett folk hoste på PC med så kvalm linje at det er ille, uten at det har lagga eller noe. Så why not?

Er nok bare "super"systemet til IW som ikke er så supert. Får det på PC ofte, og om en i party voter for skip map så faller han ut mens jeg kommer inn på en anna. Bugs bugs bugs

Lenke til kommentar
Litt rart, ved tanke på at alle har like bra/dårlig PS3, etter hvordan du ser det, og jeg har sett folk hoste på PC med så kvalm linje at det er ille, uten at det har lagga eller noe. Så why not?

Er nok bare "super"systemet til IW som ikke er så supert. Får det på PC ofte, og om en i party voter for skip map så faller han ut mens jeg kommer inn på en anna. Bugs bugs bugs

Har ikke noe med linjehastighet eller konsoll å gjøre.

Går på NAT innstillinger og åpne porter for å KUNNE hoste. En må åpne noen porter i modem/ruter for å kunne kobles til alle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...