tsghost Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Enig! UMP45 FMJ funker fett til Domination Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er så gøy å fly rundt med bare våpen, og samle opp predator missiles og harrier strikes og sende alt over der man nettopp har klart å plante en bombe i sabotage Helt til man på hvert hjørne møter på en med akimbo model eller g18 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vell steamnicket mitt er: viking665 Spiller nå, add meg om dere vil. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er så gøy å fly rundt med bare våpen, og samle opp predator missiles og harrier strikes og sende alt over der man nettopp har klart å plante en bombe i sabotage Helt til man på hvert hjørne møter på en med akimbo model eller g18 Nettopp Jeg har helt forelsket meg i UMP45 etter jeg gikk prestige. Fantastisk våpen! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen av dere som spiller på PC som vet hvordan det er mulig å legge ned spillet når man er in-game uten å trykke Ctrl-Alt-Del? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vel, G18 er instant death. Syns strengt tatt det er mer irriterende enn 1887 akimbo noensinne har vært, da man kan spraye og alt som beveger seg ca. innenfor dør. Dessuten funker det på lange avstander har jeg sett, med mindre det er snakk om andre sida av banen. Man kan jo selvfølgelig bruke det samme selv, men syns det blir litt feigt med våpen hvor man nesten ikke trenger å gjøre noe. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Windows-knappen + D, Alt + TAB funker også. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Siden når er det en god ting å ta mye skade? Jeg mente mye skade på fienden Da gjør du skade. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Må bare annonsere litt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1189715 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) TazDog: Slik du poster der nå så ser det ut som om du linker til en egen tråd... Edit: Leif Endret 8. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 OH MY GOD, JEG ER SÅÅÅÅÅ LEI AV IWNET! Nå er det like før jeg avinstallerer hele spillet, helvete. Får "Unable to connect to host" og "Lobby closed" typ 70% av gangene jeg prøver å joine et game. Det er (nesten) ikke en overdrivelse engang. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vel, atm så vil jeg tro det er 100%? Jeg får ihvertfall unable to connect to host nå konstant... Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, er ekstra ille nå av en eller annen grunn. Men har også vanligvis problemer med å connecte. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Windows-knappen + D, Alt + TAB funker også. Alt tab funker ikke nei. Vel ikke hos meg ihvertfall og mange andre på nettet : ] Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Alt + Esc fungerer bedre enn Alt + Tab. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tran: Å hvorfor ikke? Alt + Tab bytter til et annet program som kjører. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Alt + tab funker kun når man ikke er tilkobla et spill. Altså når man ikke sitter og spiller eller er i en lobby. Samme med start-knappen. Alt + esc funker alltid. Endret 8. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dersom jeg har killstreakene Harrier, Chopper Gunner og Nuke, og får 11 killstreak (CG) og dør. Så fyrer jeg opp Chopper Gunneren når jeg spawner igjen. Dersom jeg får 25 kills med denne; får jeg nuke da? Ja. Nei. Hvis det hadde vært tilfelle hadde alle gjort slik: 1. Først, 11 killstreak med bare våpen: så dø. 2. Bruk alle rewards, få 11+ kills. Dø 3. Repeter 2. 4. WIN! Sånn var det på CoD4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå