deaktivert443556 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er rett over lvl 60 nå, skal spille litt i helga og håper jeg når 71 snart. [...] Vet ikke helt om jeg tørr å gå på prestige enda, har liksom unlocka så mye. Hvis du er level 60, så har du vel rundt 1,7M XP. Level 70 er rundt 2,5M, så du er faktisk bare ferdig med to tredjedeler. Riktignok får man større matchbonus jo høyere level man er, men det tar likevel ganske lang tid å stige i gradene mot slutten. Jeg var også i tvil om jeg skulle kjøre på med Prestige, men jeg gjorde det så snart muligheten bød seg og jeg har ikke angret ett sekund. Det er litt kult å ha veteran challenges. Det har også gått fortere å levle på runde to føler jeg. Erfaring er én ting, men nevnte challenges gjør også at man får en del ekstra XP. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kom på lvl 62 i går å tenkte yey! desert eagle ftw! Men fy søren så skuffa jeg ble over den Sikkert bare meg som suger men jeg fikk ikke et eneste kill på 3 runder med den :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Desert Eagle er vanskelig å skyte med syns jeg, må få litt øving med den får å klare den helt. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ingen grunn til å bytte inn magnumen mener ihvertfall jeg. Den får du også veldig fort igjen etter du har gått i prestige, så du kommer tilbake med et vandt våpen Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 desert eagle suger ja. Bruk heller USP. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Åh joda Their loss. Jeg har stjælt mange. Får eg ammo eller.no går eg ofte i skjul og camper litt rundt pakken min... folk er jo nesten desperate etter pakker. Den er jo som ein magnet... par mann rundt den også ein semtex i miten Ammo, UAV og Coutner UAV blir ofte åte!.... Tok ein runde FFA med snipern på (insert map name) http://www.youtube.com/watch?v=2_LK6J0PB84&01&hd=1 Ingenting superbra... var meir for testinga si skuld, sjå om man får det til... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dersom jeg har killstreakene Harrier, Chopper Gunner og Nuke, og får 11 killstreak (CG) og dør. Så fyrer jeg opp Chopper Gunneren når jeg spawner igjen. Dersom jeg får 25 kills med denne; får jeg nuke da? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Dersom jeg har killstreakene Harrier, Chopper Gunner og Nuke, og får 11 killstreak (CG) og dør. Så fyrer jeg opp Chopper Gunneren når jeg spawner igjen. Dersom jeg får 25 kills med denne; får jeg nuke da? Ja(feil). Vil tro det. Er vel bare de killstreak's som du får gjennom carepackage og sentry-gun som ikke tells. Edit: Stemmer Claaaes. Når jeg tenker meg om så er svaret NEI. Endret 8. januar 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dersom jeg har killstreakene Harrier, Chopper Gunner og Nuke, og får 11 killstreak (CG) og dør. Så fyrer jeg opp Chopper Gunneren når jeg spawner igjen. Dersom jeg får 25 kills med denne; får jeg nuke da? Ja. Nei. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dual G18 / Glock som secondary våpen er jo WIN WIN WIN. Lå øverst på highscore lista på to runder igår på rad ! Jeg dreper jo alle jeg skyter på. Peprer med begge på engang ! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Dersom jeg har killstreakene Harrier, Chopper Gunner og Nuke, og får 11 killstreak (CG) og dør. Så fyrer jeg opp Chopper Gunneren når jeg spawner igjen. Dersom jeg får 25 kills med denne; får jeg nuke da? Ja. Nei. Hvis det hadde vært tilfelle hadde alle gjort slik: 1. Først, 11 killstreak med bare våpen: så dø. 2. Bruk alle rewards, få 11+ kills. Dø 3. Repeter 2. 4. WIN! Endret 8. januar 2010 av Martin HaTh Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er så gøy å fly rundt med bare våpen, og samle opp predator missiles og harrier strikes og sende alt over der man nettopp har klart å plante en bombe i sabotage Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hm...Av og til funker spawnsystemet utrolig dårlig. Spilte nettopp capture the flag på terminal, men 2/3 spawns ble jeg skutt eller knifa idet jeg spawna. Ble en smule pissed. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dual G18 / Glock som secondary våpen er jo WIN WIN WIN. Lå øverst på highscore lista på to runder igår på rad ! Jeg dreper jo alle jeg skyter på. Peprer med begge på engang ! Er det bare meg som blir kvalm av dette inlegget ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg også når jeg leser det : 3 Men poenget er at G 18 med perken som gjør at du kan bruke to på engang er win. Tar mye damage, den funker sykt bra på domination. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Du mener ikke atachmentet ? akimbo? ^^ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Japp Dog fikk jeg det på en juksete måte. Ville ha det asap, så fikk en kompis med på cage match. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Siden når er det en god ting å ta mye skade? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 For meg må jeg synke ganske langt ned før jeg får meg til å bruke G18 Akimbo... Ikke noe personlig mot de som bruker det, blir bare utrolig irritert hver gang jeg dør av det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Siden når er det en god ting å ta mye skade? Jeg mente mye skade på fienden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå